Gæst Pia Nielsen

Tilstandsrapportpriser

Recommended Posts

Gæst Pia Nielsen
Skrevet (redigeret)

Hej jeg har en bolig som jeg gerne ville få solgt, men inden jeg tager kontakt til et boligselvskab og en ejendomsmægler ville jeg lige høre folk ad herinde om de ved hvad det koster at få lavet en tilstandsrapport Kan det passe at prisen starter fra 7500 kr,-?😁 

Redigeret af SyngeLærken
reklamelink fjernet, den var altså lidt for synlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 33 minutter siden, Gæst Pia Nielsen skrev:

Hej jeg har en bolig som jeg gerne ville få solgt, men inden jeg tager kontakt til et boligselvskab og en ejendomsmægler ville jeg lige høre folk ad herinde om de ved hvad det koster at få lavet en tilstandsrapport Kan det passe at prisen starter fra 7500 kr,-?😁 

Alt afhængig af  hvor du bor, så passer priser mener jeg, en tilstandsrapport er jog en blåstempel at huset du køber eller sælger er i et forsvarligt stand uden skjulte fejl, og dette er især vigtigt for køberen og banken.

Så, brug gerne penge til en tilstandsrapport hvis du er sælgeren, køberen betaler gerne.

Redigeret af SyngeLærken
reklamelink fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
Skrevet (redigeret)
For 34 minutter siden, Gæst Pia Nielsen skrev:

De skal nok ligge idet prisleje nu. Vi betalte 6000 for 15 år siden, så den stigning passer nok.

Du gør klogt i at få den lavet, da den sikre dig, når der opdages fejl, den gør køber opmærksom på hvilke fejl de køber med, så de ikke kan gøre dig ansvarlig senere. Den blåstempler intet. Den gør kun opmærksom på hvilke fejl prisen er sat ud fra.

Det kan blive meget dyrere for dig hvis du hæfter for et eller andet ny ejer opdager,så de pengene er desværre nødvendige at bruge.

Med den bliver du fritaget for evt fejl og mangler.

Redigeret af SyngeLærken
reklamelink fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dorthelindes

Jeg har altid lavet mine egne tilstandsrapporter.

Det er bare at kaste sig over det. Hvis stuen fx lugter eller har nogle misfarvninger, så får den kun, måske, 5/10.

Held og lykke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.