Ole Jensen

"DE" kaldte det voksen-lokker?

Recommended Posts

david den store
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

To Ole Jensen´er. Hvem tror I er den ægte Polle? Om nogen af dem? Er de begge parodier på Polle eller kunne de begge være ægte - og bare være udtryk for en mand, der nyder at tale med sig selv?

@Polle 1 (øverste indlæg): jo, der findes "voksenlokkere". Men børn kan være nysgerrige seksuelt, uden at de ønsker sex med folk. Det er mere en undersøgende og opdagende seksualitet. Jeg oplevede også en dag i supermarked, mens jeg stod i kø, at en lille dreng lige bagved mig, han var vel en 4-5 år, kom hen og begyndte at rage på mig bagi. Det var meget akavet, fordi hans forældre og storebror (som vel var 7-8) stod bare og kiggede dumt. Først var jeg handlingslammet i 3-4 sekunder, for jeg blev sådan ret paf. Men så valgte jeg venligt, men bestemt at fjerne hans pilfingre, mens jeg huskede at smile til ham (for ikke at virke dømmende). Hans forældre sagde intet. De mente åbenbart, at det var helt i orden, at han havde lyst til at undersøge folks nedre regioner midt i køen i supermarked! Så ja, børn kan godt være "frække", men det skal ikke misforstås som om, at de søger sex. De er jo bare nysgerrige. Jeg tror jeg lykkedes nogenlunde med at få ham stoppet i sin undersøgelse - uden at virke hård. Fordi et eller andet sted, var hans nysgerrighed jo helt almindelig og sund. Men den var bare upassende ;) - det er godt, jeg ikke var kvinde. Fordi en hysterisk kvinde havde tilkaldt politi og havde sikkert udråbt den lille nysgerrige dreng til sexforbryder. Sådan ER nogle hysteriske kvinder jo blevet nu om stunder. Der tror jeg nok, at de fleste mænd tager mere afslappet på det.

Til det sidste, du skriver, vil jeg sige, at det nok er bedst at lade være med at nævne folks navne. Fordi ret beset er det vist bare en mistanke du har om, at nogen eller nogle stalker dig. Men du ved vel ikke noget med sikkerhed. Og hvis du ved det, er det vel bedre at gå til politiet i stedet for at sidde og hænge folk ud her. 

@Polle 2 (muligvis hr. Olsen aka Ammefar?!): du er altid så kinky. Din talen om benklæder giver mig altså stadig associationer til en vis hr. Olsen. Men om du ER hr. Olsen eller bare laver parodi på ham - ja, det er ikke godt at vide, nej nej.

Den ægte Polle er nr 1 , han holder bare lidt lav profil mhs til at skrive herinde nu han ikke fik hjælp af munken eller en anden moderator da han klagede over der var lavet en kopi profil der også kalder sig ole Jensen.     Husk på han ikke har ret mange steder og skrive mere han er jo snart bannet alle steder . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 8 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Nu har jeg sendt en besked til ham på Facebook. Så må vi se om han stikker snuden herind.

Den gode Poul har tilsyneladende blokeret min FB-profil, og han svarede heller ikke på min besked. 😪

Jeg troede ellers vi var venner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 4 timer siden, david den store skrev:

Den ægte Polle er nr 1 , han holder bare lidt lav profil mhs til at skrive herinde nu han ikke fik hjælp af munken eller en anden moderator da han klagede over der var lavet en kopi profil der også kalder sig ole Jensen.     Husk på han ikke har ret mange steder og skrive mere han er jo snart bannet alle steder . 

Ingen af de to, de rabler ikke nok sindsygt af sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
For 6 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Den gode Poul har tilsyneladende blokeret min FB-profil, og han svarede heller ikke på min besked. 😪

Jeg troede ellers vi var venner.

Jam’ vi ér da venner!

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Nå, jeg skrev bare til ham at der blev skrevet om ham her på debatten. Skal vi ikke gætte på at han snart dukker op og truer os allesammen med "fest" og retssag og 1448 og det hele?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
For 21 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Nå, jeg skrev bare til ham at der blev skrevet om ham her på debatten. Skal vi ikke gætte på at han snart dukker op og truer os allesammen med "fest" og retssag og 1448 og det hele?

Jeg har proppet mig med makrelguffere så jeg har makrelsnask på smækken og i hele 5øren. Så jeg vender tilbage når jeg har fordøjet svineriet.

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 34 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Han er herinde , men ikke så tit da moderator ikke har reageret da han skrev om den falske ole jensen , prøv at gå på nordsjællands politi side og se hvad han rabler af der .  Kom bardo Torsten min gode ven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
Skrevet (redigeret)
For 25 minutter siden, david den store skrev:

Han er herinde , men ikke så tit da moderator ikke har reageret da han skrev om den falske ole jensen , prøv at gå på nordsjællands politi side og se hvad han rabler af der .  Kom bardo Torsten min gode ven. 

Nej han et ikke.

Torsten kan ikke se hans skriv når han hat blokeret ham. Han plejer være pivstiv på denne tid,så kommer de syge historier på stribe.

Gad vide hvordan han fangede den tyv, jeg har været helt inde ved hoveddøren et par gange og vende. Der turde han ikke gå ud.

Første gang var han på dørtrinet med en smøg i flaben, og løb nærmest ind da jeg trillede op gennem ukrudtet.

Redigeret af Terence

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 2 minutter siden, Terence skrev:

Nej han et ikke.

Torsten kan ikke se hans skriv når han hat blokeret ham. Han plejer være pivstiv på denne tid,så kommer de syge historier på stribe.

Gad vide hvordan han fangede den tyv, jeg har været helt inde ved hoveddøren et par gange og vende. Der turde han ikke gå ud.

Jeg oprettede en ny FB-profil for at skrive til ham. Så selvom den nu er blokeret, så har jeg stadig en anden som jeg kan bruge til at læse hans skriverier. 

Jeg har godt set at han er helt oppe og køre idag på Nordsjællands Politis side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

ALtså meget ka man man sige om pølle/pule/ole eller hvad han nu hedder, Jeg har mest fuldt med på sidelinien i flere år !

Altså når manden ser sig nødsaget til at bo i Krønge med en trilette som transportmiddel, så ER man sgu da hanicappet. Om det så er fra en trafiksskade eller arbejdsskade.

Jeg havde ikke noget job eller forsikring da jeg fik kræft og førtidspension, men det betyder ikke at jeg lever på langeland og køre på Trilette. Godt nok heller ikke med egen vil og årlige ture til Mallorca !!!

JEg klare mig nu fint. Jeg var hjemløs en periode, hviket betød at i 1½ år handlede om at etablere en hudholdning. Altså da jeg første dag fik min lejlighed have jeg ikke andet end min jakke at sove på.

Nu er det næsten komplet så en kredit jeg ellers har haft på 50.000 kr er nede på 20.000 kr, nu, og mit mål er 0 inden nytår.

Men hele forskellen er mellem kontatnhhjælpr og førtidpension.

På kontanthjælp ville jeg kun lige leve. Nu kan jeg faktsik betale af !

Ved godt nogen bliver forargede nu: Men inden i gør så forstå lige at jeg er kræftsyg:

Jeg får mere udbetalt i førtidspension end jeg nogen sinde har haft i fuldtidsjob - selv natjobs !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.