Ole Jensen

"DE" kaldte det voksen-lokker?

Recommended Posts

Ole Jensen

Jeg kom en gang ved en familie i Ringsted tilbage i starten af 80-erne. Det var manden som jeg kørte biler med, vi kørte mark ræs nogen gange en sommer og så blev vi gode venner. Konen lavede store jagt-middage og jeg var inviteret med! Så når jeg var inviteret med til "DE" meddage var det med snaps! og ål og så self. det "vildt" der også var blevet skudt af jagerne.

Det var en meget flink familie de var meget søde og faren var så god ved sine børn 2-piger og 1-dreng MEN! tilbage i 70-erne havde man et begreb et meget grimt begreb "voksen-lokker" kaldte man det når børnene selv to kontakt til voksene og det så kørte af "sporet". Det findes ikke i virkeligheden ,børn er nogle vidunderlige væsner de ville aldrig tiltrække sig den slags opmærksomhed det er noget der opstår som dårlige undskyldninger i hovedet på meget "SYGE" mænd. MEN! Deres ælske datter på 8-år var det man kaldte voksen-lokker tilbage i 70-erne. Så når der var jagt-middage klappede hun mig bag-i.

Så prøv "I" lige at stå der som en "ung" mand og blive klappet bag-i af en lille pige til en jagt-middag med snaps i glassene og "vildt" og ål på tallerknerne. De andre var ved at dø a grin men jeg synes sku ikke det var særlig sjovt!

Nå men det går jo nok alligevellet pigen voksede da op og blev brugs-udeler. Men NEJ! Jeg siger ikke hvor for så vil den "SYGE" person bare opsøge hende for at få vendt den historie til et eller andet kriminelt hvilket det ikke var! 

Synes i ærlig-talt ikke det var på tide at droppe det der med at forfølge andre for at få dem ind at side? Og JA jeg har brugt mange forskellige våben gennem tiden løb selv om den "SYGE" person "IEET" og "ERIK" skriver noget andet et andet sted her på debatten. Men det er hemmeligt-stemplet så "I" kan godt droppe at høre mere om det!

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen

Det er morsomt at jeg også har været staldkarl thi det har jeg også lige før jeg kom ind at springe soldat i 57' og det var min første tjeneste jeg havde efter jeg kom ud af skolen i 3. kl. Vi havde en masse øvelser som rekrut - også med understellet ho ho - blandt andet i Dronningmølle hvor jeg sandelig var glad for at være. Jeg ville egentlig ind i garderhusarregimentet, men jeg endte som alm. husar med EkstraBlad fra Brugsen og gård i Maribo på Krøngevej 3. Jeg kan godt lide en dram eller 3 og en flagbajer eller 7. Jeg får morfin for min diskus og mine rygsmerter og jeg har sendt Helle det mugne brød til hesten. Jeg har IKKE puttet glasskår ind i medister men jeg har straffet min medister fordi jeg er klisterminister af Krønge. Jeg har iført mig mine blå benklæder i går fordi det har været skiftedag.

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

To Ole Jensen´er. Hvem tror I er den ægte Polle? Om nogen af dem? Er de begge parodier på Polle eller kunne de begge være ægte - og bare være udtryk for en mand, der nyder at tale med sig selv?

@Polle 1 (øverste indlæg): jo, der findes "voksenlokkere". Men børn kan være nysgerrige seksuelt, uden at de ønsker sex med folk. Det er mere en undersøgende og opdagende seksualitet. Jeg oplevede også en dag i supermarked, mens jeg stod i kø, at en lille dreng lige bagved mig, han var vel en 4-5 år, kom hen og begyndte at rage på mig bagi. Det var meget akavet, fordi hans forældre og storebror (som vel var 7-8) stod bare og kiggede dumt. Først var jeg handlingslammet i 3-4 sekunder, for jeg blev sådan ret paf. Men så valgte jeg venligt, men bestemt at fjerne hans pilfingre, mens jeg huskede at smile til ham (for ikke at virke dømmende). Hans forældre sagde intet. De mente åbenbart, at det var helt i orden, at han havde lyst til at undersøge folks nedre regioner midt i køen i supermarked! Så ja, børn kan godt være "frække", men det skal ikke misforstås som om, at de søger sex. De er jo bare nysgerrige. Jeg tror jeg lykkedes nogenlunde med at få ham stoppet i sin undersøgelse - uden at virke hård. Fordi et eller andet sted, var hans nysgerrighed jo helt almindelig og sund. Men den var bare upassende ;) - det er godt, jeg ikke var kvinde. Fordi en hysterisk kvinde havde tilkaldt politi og havde sikkert udråbt den lille nysgerrige dreng til sexforbryder. Sådan ER nogle hysteriske kvinder jo blevet nu om stunder. Der tror jeg nok, at de fleste mænd tager mere afslappet på det.

Til det sidste, du skriver, vil jeg sige, at det nok er bedst at lade være med at nævne folks navne. Fordi ret beset er det vist bare en mistanke du har om, at nogen eller nogle stalker dig. Men du ved vel ikke noget med sikkerhed. Og hvis du ved det, er det vel bedre at gå til politiet i stedet for at sidde og hænge folk ud her. 

@Polle 2 (muligvis hr. Olsen aka Ammefar?!): du er altid så kinky. Din talen om benklæder giver mig altså stadig associationer til en vis hr. Olsen. Men om du ER hr. Olsen eller bare laver parodi på ham - ja, det er ikke godt at vide, nej nej.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Man burde jo næsten skrive til den rigtige Poul Jørgensen på Facebook og invitere ham herind. Synes I jeg skal gøre det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 7 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Man burde jo næsten skrive til den rigtige Poul Jørgensen på Facebook og invitere ham herind. Synes I jeg skal gøre det?

Ja. Så kan vi måske få at vide, hvad der er op og ned. Og hvor meget der er hr. Olsen´s påfund og fantasier.

Selvom den rigtige PJ har også en livlig fantasi, men om ikke andet får vi måske en anden version af sagen.

Når der skrives om "bedler", "uskyldige pigetrusser" ,"benbeklædning" og bliver sagt "hva sir do t d?" o.s.v., så tror jeg, at det er hr. Olsen aka Ammefar, der er på spil. Den rigtige hr. Jørgensen formulerer sig anderledes. Det er Olsen/Ammefar, der er besat af pigetrusser og pøller og som bruger ovennævnte udtryk. Jeg husker engang på SOL, hvor Olsen postede en selfie, hvor han havde samleje med et udstødningsrør. Olsen er i sandhed MEGET kinky!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Nu har jeg sendt en besked til ham på Facebook. Så må vi se om han stikker snuden herind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 11 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Nu har jeg sendt en besked til ham på Facebook. Så må vi se om han stikker snuden herind.

Ja, så får vi måske opklaret, om han allerede ER herinde. Eller om der er tale om imitatorer aka Olsen/Ammefar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
1 time siden, Lucianone skrev:

Ja. Så kan vi måske få at vide, hvad der er op og ned. Og hvor meget der er hr. Olsen´s påfund og fantasier.

Selvom den rigtige PJ har også en livlig fantasi, men om ikke andet får vi måske en anden version af sagen.

Når der skrives om "bedler", "uskyldige pigetrusser" ,"benbeklædning" og bliver sagt "hva sir do t d?" o.s.v., så tror jeg, at det er hr. Olsen aka Ammefar, der er på spil. Den rigtige hr. Jørgensen formulerer sig anderledes. Det er Olsen/Ammefar, der er besat af pigetrusser og pøller og som bruger ovennævnte udtryk. Jeg husker engang på SOL, hvor Olsen postede en selfie, hvor han havde samleje med et udstødningsrør. Olsen er i sandhed MEGET kinky!

jeg troede at jeg var unormal , men sex med et udstødningsrør , den kan jeg ikke slå 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
For 29 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Tak for beskeden. Det er begge mine profiler for det er jo ikke til at vide om man bliver bannet eller om Hr. Olsen/Ammefar/Megaprofiloz mf. mesterhakker sig ind på min PC og overtager dens kamera og stjæler min nemid.

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, stig6499 skrev:

jeg troede at jeg var unormal , men sex med et udstødningsrør , den kan jeg ikke slå 

Olsen er noget for sig selv. Han er både til udstødningsrør, uskyldige pigetrusser, pølsesex, fyldte kummer og hele molevitten. Og så har han en fetish for lange underbenklæder...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.