Lucianone

Kvinde fik ikke lov at være topløs i svømmehal: ok eller ej?

Recommended Posts

stig6499
For 4 minutter siden, BenniM skrev:

Selv i Danmark har der været en halv-religiøst modvilje mod liberal beklædning i mange år. Trist men faktum.

Western hijab (blog)

i det her tilfælde du linker til er der tale om en 12 årige pige så kan jeg bedre forstå det , efter min mening skal 12 årige piger ikke gå udfordrene klædt , det er ok at voksne kvinder går udfordrene klædt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Hallen må jo selv lave dens regler. Men det er tåbeligt, at de bare pludselig forbyder det, når det ikke står i deres regler, at det er forbudt. Åbenbart er der jo intern uenighed om det, så man får forskelligt svar alt efter, hvem man spørger.

At man ikke må være topløs et sådant sted står jo også i voldsom kontrast til den lov, der siger, at man i Danmark gerne må være helt nøgen ved stranden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Herregud det er bryster, hvis man ikke kan tåle at se bryster skal man da lade være med at gå i svømmehallen. Nogle har mini bikini på, hvor nærmest alt er synligt, så hvad er forskellen egentlig, at 2 cm tøj er fjernet 🤣

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BenniM
For 8 timer siden, stig6499 skrev:

i det her tilfælde du linker til er der tale om en 12 årige pige så kan jeg bedre forstå det , efter min mening skal 12 årige piger ikke gå udfordrene klædt , det er ok at voksne kvinder går udfordrene klædt 

Det er de voksnes tanker som definerer hvad der er seksuelt og ikke de 12 årige selv. Det er lidt tankevækkende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg ville da mene lige omvendt.

Skal man endelig begrænse hvem der må være topløse eller ej, så er det da netop børnene der skal have lov, de har jo slet ikke bryster endnu.

Når det er sagt synes jeg kvinderne selv skulle vælge helt selv. De små børn, måske under 10 år har vel forældre med i svømmehallen.

Hvis nogen bliver krænket må de jo købe sig deres egen private pool.

Jeg er mere krænket over at i mange svømmehaller er der nærmest mere tis end at der er vand i bassinet ;)

Redigeret af snoozz
  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 13 timer siden, stig6499 skrev:

jeg må på det kraftigste fra råde kvinder at gå topløse rundt uha da da der er selvfølgelig nogle som bliver krænket over det  ,det er krænkernes tidsalder vi lever i 

Jeg synes faktisk det er krænkende at kvinder ikke går topløse hele tiden, det er groft fordomsfuld når de tildækker sig så vi andre ikke kan se dem bare fordi de mistænker os for at synes det er lækkert :)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Modpol. Lol. Har de da ikke ret ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 1 minut siden, snoozz skrev:

Modpol. Lol. Har de da ikke ret ?

Sagen uvedkommende, de kan da ikke bare dømme os på forhånd :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fister82
On 14.8.2019 at 20:11, Jojojo skrev:

Nu skal vi lige ha tingene på plads, Jeg tror ikke at mand kan få en stiv P## pga. en par bryster når en kvinde opfører sig naturligt, og jeg snakker om masser af erfaring in diverse saunaer rundt omkring.

Hehe nej de fleste kan self godt styre sig :) 

Men svømme hallen skal også være for alle... og når jeg tænker på teenage mig så skulle der da ik så meget til :D 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, fister82 skrev:

Hehe nej de fleste kan self godt styre sig :) 

Men svømme hallen skal også være for alle... og når jeg tænker på teenage mig så skulle der da ik så meget til :D 

Vi må bare erkende at topless er yt, det er ikke modern mere og selveste naturisten industrien er også på vej ud, M åske en lidt trist udvikling, men sådan er det bare. 

Bare de ikke tvinge mand med store bryster ind in bikini toppen, 🙏.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind