Gæst Bummelum

Hvis du har svært ved at finde arbejde…

Recommended Posts

Gæst Bummelum
Skrevet (redigeret)

Hvis du har svært ved at finde arbejde, så skal du bare søge ind hos Det Faglige Hus, hvor de ikke er ”de skarpeste knive i skuffen”… Selvom nogle medarbejdere er ansat til at lokke folk til at tegne medlemskab, lægger de ofte røret på igen.

SPAM

Så...søg bare job som tlf-sælger hos dem – og undgå nyttejob 😎

Redigeret af SyngeLærken
reklamelink fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen

Tak for tippet. Det lyder interessant hvis man som jeg er på invalidepension. Har de brug for telefonstønnere lige nu?

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 6 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Tak for tippet. Det lyder interessant hvis man som jeg er på invalidepension. Har de brug for telefonstønnere lige nu?

Ja, det er vel skam lige noget for dig, hr. Olsen. Så kan du stønne mens du er iklædt dine sexy gammeldaws lange underbenklæder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Ja, det er vel skam lige noget for dig, hr. Olsen. Så kan du stønne mens du er iklædt dine sexy gammeldaws lange underbenklæder...

Hva’ faen’ mener du med det din gamle gris? Er det dig der har mesterhakket dig ind på min kompjuter og overtaget dens kamera så du kan spionere på mit lingeri? Magen til pervers gris du er! PØJ OG FØJ!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.