Forsvarsadvokat

Mohammed var ligeglad!?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Mohammed var ligeglad!?

https://denkorteavis.dk/2019/ambulancen-skulle-igennem-for-at-redde-et-menneske-alle-bilister-holdt-tilbage-for-den-undtagen-mohammed-i-den-hvide-audi/

"Ambulancen skulle igennem for at redde menneskeliv, alle bilister holdt tilbage – undtagen Mohammed i den hvide Audi.

Kørte i redningssporet og spillede stor mand

I en hvid Audi kom han kørende midt i det redningsspor, som de andre bilister havde sikret – i den forkerte retning! Han havde simpelt hen vendt sin bil og forsøgte tilsyneladende at komme væk.

Tilsyneladende gad han ikke at vente på, at ambulancen var kommet forbi, så den normale trafik kunne genoptages. Han ville bare hurtigt afsted, og så var han i øvrigt revnende ligeglad."

Mener du at Mohammed skulle have ventet til ambulancen var kørt forbi, eller var det ok det han gjorde?

Jeg mener, at det ikke var ok det han gjorde, han skulle have ventet!

Han kunne vel ikke vide, om det var en etnisk tysker, eller en muslim som ambulancen kørte med?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
1 time siden, Forsvarsadvokat skrev:

Han kunne vel ikke vide, om det var en etnisk tysker, eller en muslim som ambulancen kørte med?

Din mening?

Det har intet at gøre med, hvem ambulancen kørte med, det er forøvrigt dagligdag i Tyskland, at bilister vender og bruger redningssporet for hurtigst at komme til næste udkørsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Er du seriøs?
Er det reelt et spørgsmål - det reelle spørgsmål er hvorfor det er vigtigt om det er Muhammed, eller Knud? 

Uanset hvem der gør sådan noget, så er det en elendig og egoistisk bilist. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Mener du at Mohammed skulle have ventet til ambulancen var kørt forbi, eller var det ok det han gjorde?

Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg det er det dummeste spørgsmål jeg længe har set på en debat. Og med de mange mærkelige indlæg der er begyndt at poppe op her på debatten, så siger det vist en del.

Om bilisten hedder Mohammed, Knud eller Susanne, så skulle denne selvfølgelig have holdt tilbage, præcis som alle de andre bilister, og som jeg går ud fra, at man, også i Tyskland, lærer når man tager kørekort.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Idioter kan man finde allevegne. Idag så jeg to danske billister, der signalerede til hinanden og ustandseligt skiftede spor for at komme en ubetydelighed hurtigere frem. De overhalede også andre billister indenom. Men flere kilometer senere var de endnu ikke engang kommet så langt foran, at vi ikke mere kunne se dem. For de var stadig højst 200 m foran os. Sindsyg måde at køre og overtræde færdselsloven på!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 2 timer siden, Entrelac skrev:

Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg det er det dummeste spørgsmål jeg længe har set på en debat. Og med de mange mærkelige indlæg der er begyndt at poppe op her på debatten, så siger det vist en del.

Om bilisten hedder Mohammed, Knud eller Susanne, så skulle denne selvfølgelig have holdt tilbage, præcis som alle de andre bilister, og som jeg går ud fra, at man, også i Tyskland, lærer når man tager kørekort.

Det er vigtigt for DKA, fordi DKA jo er et medie, der kun eksisterer for at finde mere eller mindre tvivlsomme historier frem for at kunne bruge historierne til at hetze mod indvandring og mod muslimer. Så hvis han ikke havde heddet Muhammed, så ville historien jo have været totalt uden interesse for DKA og derfor slet ikke være bragt overhovedet.

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 4 minutter siden, Erpe skrev:

Det er vigtigt for DKA, fordi DKA jo er et medie, der kun eksisterer for at finde mere eller mindre tvivlsomme historier frem for at kunne bruge historierne til at hetze mod indvandring og mod muslimer. Så hvis han ikke havde heddet Muhammed, så ville historien jo have været totalt uden interesse for DKA og derfor slet ikke være bragt overhovedet.

Nu er historien altså ikke tvivlsom, billedet er ægte og redningsfolk fra stedet har bekræftet det skete. Men ikke desto mindre har det intet at gøre med, hvad den unge billist hedder, som jeg skrev før, det er dagligdags hændelser på ulykkessteder i Tyskland.

Mohammed er skam ikke et enkelt tilfælde slet ikke:vlcsnap-8835-10-25-17h00m49s482-png.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
1 time siden, dewey skrev:

Nu er historien altså ikke tvivlsom, billedet er ægte og redningsfolk fra stedet har bekræftet det skete. Men ikke desto mindre har det intet at gøre med, hvad den unge billist hedder, som jeg skrev før, det er dagligdags hændelser på ulykkessteder i Tyskland.

Mohammed er skam ikke et enkelt tilfælde slet ikke:vlcsnap-8835-10-25-17h00m49s482-png.jpg

Historien findes tilsyneladende ikke i andre medier end DKA. Måske fordi man overhovedet ikke ved, om der var tale om en “Mohammed”, en muslim eller ej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 54 minutter siden, Erpe skrev:

Historien findes tilsyneladende ikke i andre medier end DKA. Måske fordi man overhovedet ikke ved, om der var tale om en “Mohammed”, en muslim eller ej?

Det har vi ingen oplysninger fået om, heller ikke om det var en mand eller kvinder, der kørte bilen, og navne bliver generelt heller ikke meddelt fra politiets side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 1 time siden, dewey skrev:

Det har vi ingen oplysninger fået om, heller ikke om det var en mand eller kvinder, der kørte bilen, og navne bliver generelt heller ikke meddelt fra politiets side.

Det har du sikkert ret i. Så navnet må altså være frit opfundet af DKA?

Måske hedder fyren i virkeligheden Jens eller Peter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind