dewey

Virkeligheden er en anden

Recommended Posts

dewey
Skrevet (redigeret)

https://denkorteavis.dk/2019/fn-arbejder-for-migration-og-mener-migration-er-fantastisk/ Skrevet af Helle Andersen

http:// https://www.chathamhouse.org/expert/comment/what-do-europeans-think-about-muslim-immigration#

Man får lidt af et chok, når man læser FN’s holdning til migration på deres hjemmeside.

På den danske del af FN-organisationens hjemmeside, står for eksempel: ”det er utroligt hvad migration medfører” !!!. Ved siden af står 2 personer med kufferter og på den ene kuffert står:

”Jeg har multi-tasking evner og team spirit og de seneste dance moves” (på engelsk) og på den anden kuffert står:

”Jeg kom med en kærlighed til at undervise og de bedste år af mit liv, som jeg kan give og min bedstemors lykkebringende halskæde”.

”Jeg kom med 12 års uddannelse, ingeniør og mit ældste bonsai træ”.

FN har også lavet et site på linket ”iamamigrant.org” med mange positive fremstillinger af migration.

Migranter fremstilles som veluddannede (ingeniør) eksotiske og spændende dansere og med grønne fingre (bonsai) og ikke mindst ufarlige.

FN kunne trænge til at få et realitets-eleksir. Selv om FN og de venstredrejede medier forsøger at fremstile globaliseringen og indvandring som en mulighed at få spændende krydderier, dans og bonsai og en mulighed at få eksotiske mad-traditioner til Vesten, så viser VIRKELIGHEDEN, at der er stor forskel på hvilke værdier vi har i verden. Der er større kulturforskelle end bonsai -træer. Der er også forskel på uddannelsesniveau, da danskerne har næsten 15 års uddannelse i gennemsnit.

FN kan trænge til at læse kriminalitetsstatistikkerne og optællingerne af terrorangreb, forfølgelserne af kristne og jøder og hadforbrydelser mod homoseksuelle. FN bør indse, at migranterne ofte lever i parallel –samfund i vesten med helt andre værdier og normer og religioner og de lokale befolkninger i betydeligt omfang ingen interaktion har med de indvaderende styrker  – udover på bistandskontoret og fængselsvæsenet- og når de radikale skal kapre stemmer op til valgene.

Finansministeriet har beregnet at der er udgifter på 34 milliarder pr år, men det er uden udgifter til retsvæsen, fængsel, beskyttelse mod terror, havnebeskyttelse, 24/7 beskyttelse af debattører, tegnere, politikere, jøder, jødiske skoler i Danmark, beskyttelsesrum i deres hjem, exit programmer for bandemedlemmer osv osv.Hver behandling af en flygtningesag gennem 2-3 instanser vurderes at koste mellem 10-50 millioner kroner. osv osv. Det er mig som samlet set mener at en gennemgang af Finansloven viser at ca 100 milliarder kan henføres til indvandring jf ovenfor.

FN burde også læse rapporten fra Finansministeriets hjemmeside, hvor den abnorme udgift for indvaderingen sammenlagt beløber sig til ca 100 millarder pr år i Danmark.

Hver behandling af en flygtningesag gennem 2-3 instanser vurderes at koste mellem 10-50 millioner kroner. osv osv. Samlet set mener jeg, at en gennemgang af Finansloven viser at ca 100 milliarder kan henføres til indvandring jf ovenfor.

Det har betydet den højeste skat i verden, et moms-regime og højeste pensionsalder i verden 75 år.

FN må have en større lommeregner OG LADE VÆRE AT SKABE FLERE KONFLIKTOMRÅDER

Medmindre FN ikke kan regne, så må selv FN kunne se, at migration ikke fungerer og at vesten ikke kan absorbere 3 millarder befolkningsoverskud fra Afrika og Mellemøsten. De europæiske befolkninger  vil ikke have migranter fra de muslimske lande. Hvis FN laver de europæiske lande om til Afrika/Mellemøsten, så vil det betyde, at FN lukker, da FN er afhængig af de fungerende landes bidrag.

At spørge de lokale befolkninger om de ønsker migrationen bekymrer ikke FN. Det bekymrer heller ikke de ”demokratiske” regeringer i EU.

FN modarbejder dermed direkte de oprindelige befolkningers kultur, værdier og ønsker. Danskerne betaler over en milliard til FN og til modarbejdelsen af vores egen kultur.

Da linket og gengivelsen af artiklens indhold er fra DKA, er det nok løgn og latin, hvad den gode Helle Andersen skriver?

For nogle sikkert for andre er det den nøgne sandhed bl.a. for mig.

Redigeret af dewey
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Suk!.. 

Flygtninge vil pr. definition koste penge. 
Indvandrere  kan vi forvente en positivt økonomisk afkast fra, som eneste gruppe, inkl. etniske danskere.

Vi kan ikke stille krav til uddannelsesniveau for flygtninge - logisk nok. Indvandre kan vi, og det gør vi (basalt set) - og dem tjener vi også penge på. 

Integrationen går bedre og bedre, bla. kvinder kommer på arbejdsmarked, og unge får uddannelse osv. - og vi stiller nu højere krav end før på alle parametre. - Løftes denne gruppe, så kan også de vendes til et positivt bidrag til økonomien - og guderne skal vide at industrien kalder på udenlandsk arbejdskraft. 

EU og de fleste medlemslande har bestemt at sætte fokus på de positive sider af indvandring - (gruppen so faktisk også bidrager positivt) - hvilket giver god mening. Det er jo ikke sådan at de negative sider på nogen måde skjules. 

https://www.dr.dk/nyheder/indland/faktatjek-giver-danskerne-plus-og-indvandrerne-minus-i-statskassen

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

De fleste mennesker bor i Asien. Nemlig 4,5 mia. Kun 3 mia ud af jordens samlede befolkning bor uden for Asien! Så allerede vrøvlet om, at det er Afrika og Mellemøsten, der er problemet, viser jo hvor useriøs DKA er!

Der er to veje, som vi kan gå:

1. Globalisering og samarbejde mellem alle jordens befolkninger og lande. Det er den vej, som FN og de fleste andre foretrækker.

2. Nationalisme, etniske udrensninger, krige og måske endog en 3. Verdenskrig, hvor atombomberne skal gøre arbejdet og efterlade en jordklode, der er domineret af kun en enkelt race, som man så håber vil blive den hvide. Det er den vej, som nynazisterne jo foretrækker, men som de forhåbentlig aldrig får magt nok til at forsøge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 5 timer siden, ThomasSneum skrev:

Vi kan ikke stille krav til uddannelsesniveau for flygtninge - logisk nok. Indvandre kan vi, og det gør vi (basalt set) - og dem tjener vi også penge på. 

Hvordan kan indvandringen så koste Danmark 100 mia. om året iflg. Finanzministeriet,? ( fra det indsatte link FN burde også læse rapporten fra Finansministeriets hjemmeside, hvor den abnorme udgift for indvaderingen sammenlagt beløber sig til ca 100 millarder pr år i Danmark.)

Det regnestykke kan jeg ikke få til at gå op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 20 minutter siden, dewey skrev:

Hvordan kan indvandringen så koste Danmark 100 mia. om året iflg. Finanzministeriet,? ( fra det indsatte link FN burde også læse rapporten fra Finansministeriets hjemmeside, hvor den abnorme udgift for indvaderingen sammenlagt beløber sig til ca 100 millarder pr år i Danmark.)

Det regnestykke kan jeg ikke få til at gå op.

Jeg kan se du citerer et blog-indlæg. Det er altså et partindlæg. 

Jeg har ikke læst nogen rapport som understøtter postulatet (gør det jo ikke forkert) - men hun taler altså også om flygtninge, og ikke indvandrere. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Indvandrere fra vestlige lande giver et stort milliardoverskud ifølge rapporterne. Indvandrere fra ikke-vestlige lande giver derimod endnu underskud, hvilket formentlig skyldes, at højrefløjen jo ikke har villet tillade ret mange af dem at komme i arbejde. (Underskuddet er på omkring 33 mia kroner (2018)). Der skal gøres mere ud af hurtigt at gøre dem klar til det danske arbejdsmarked, hvis underskuddet skal ned!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 9 minutter siden, Erpe skrev:

Indvandrere fra ikke-vestlige lande giver derimod endnu underskud, hvilket formentlig skyldes, at højrefløjen jo ikke har villet tillade ret mange af dem at komme i arbejde.

Noget du kan dokumentere ? At det er højrefløjens skyld ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 11 minutter siden, Erpe skrev:

Indvandrere fra vestlige lande giver et stort milliardoverskud ifølge rapporterne. Indvandrere fra ikke-vestlige lande giver derimod endnu underskud, hvilket formentlig skyldes, at højrefløjen jo ikke har villet tillade ret mange af dem at komme i arbejde. (Underskuddet er på omkring 33 mia kroner (2018)). Der skal gøres mere ud af hurtigt at gøre dem klar til det danske arbejdsmarked, hvis underskuddet skal ned!

Hvordan forhindre højrefløjen at indvandre kommer i arbejde? 
Har en blå regering ikke rettere arbejdet hårdt for netop dette? 

Det er korrekt at flygtninge, vil "de" ikke have ud på arbejdsmarked - men det er jo en halt anden gruppe. Har du mon byttet om på noget? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 21 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Hvordan forhindre højrefløjen at indvandre kommer i arbejde? 
Har en blå regering ikke rettere arbejdet hårdt for netop dette? 

Det er korrekt at flygtninge, vil "de" ikke have ud på arbejdsmarked - men det er jo en halt anden gruppe. Har du mon byttet om på noget? :gruble:

Højrefløjen gør to ting:

1. Forhindrer flygtninge i at komme i arbejde, fordi dette ville gøre det sværere at udvise dem, hvis der skulle blive fred i deres hjemlande om 20-50 år.

2. Afviser at bevilge flere penge til uddannelse og integration af indvandrere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 3 minutter siden, Erpe skrev:

Højrefløjen gør to ting:

1. Forhindrer flygtninge i at komme i arbejde, fordi dette ville gøre det sværere at udvise dem, hvis der skulle blive fred i deres hjemlande om 20-50 år.

2. Afviser at bevilge flere penge til uddannelse og integration af indvandrere.

Okay.. men vi taler kun om indvandrere.

Afvisningen kommer jo reelt på baggrund af at udenlandske elever udnyttede EU tilbuddet om gratis undervisning.. ik?  

Her skal vi jo finde en balance, så DK får noget ud af det også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind