dewey

Virkeligheden er en anden

Recommended Posts

dewey
For 1 minut siden, ThomasSneum skrev:

Hvilken påstand?

Du må da vide, hvad du skriver ellers må du læse dine egne kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, dewey skrev:

Du må da vide, hvad du skriver ellers må du læse dine egne kommentarer.

Jeg kan ikke se at jeg har fremsat en påstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deliciouscookie

Køre vi ikke i ring med de samme for og imod indvandings debatter.

Tror at de fleste har gjort deres standpunkt klart i de tidligere debatter,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, deliciouscookie skrev:

Køre vi ikke i ring med de samme for og imod indvandings debatter.

Tror at de fleste har gjort deres standpunkt klart i de tidligere debatter,

Så kunne vi også lukke samtlige mad-blogge. 😋

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Jeg har skrevet det før og jeg gentager gerne at FN er et udueligt misfoster der for længst burde være lagt i graven !

Skandalerne omkring denne Union hober sig op og jeg håber at Trump (som lovet) får ryddet op i den rotterede inden de laver mere lort for sine medlemmer !

Her er en liste over nogen af de mest graverende skandaler som mange sikkert kan huske:

https://www.bt.dk/udland/skandalerne-staar-i-koe-nu-vil-trump-rydde-op-i-fn

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 8 timer siden, Patrioten skrev:

Jeg har skrevet det før og jeg gentager gerne at FN er et udueligt misfoster der for længst burde være lagt i graven !

Skandalerne omkring denne Union hober sig op og jeg håber at Trump (som lovet) får ryddet op i den rotterede inden de laver mere lort for sine medlemmer !

Her er en liste over nogen af de mest graverende skandaler som mange sikkert kan huske:

https://www.bt.dk/udland/skandalerne-staar-i-koe-nu-vil-trump-rydde-op-i-fn

Trump vil jo indføre “America first!” og holde op med at samarbejde med Europa i NATO, så Europa kan blive tvunget til at opbygge sit eget forsvar. Desuden vil han føre handelskrig mod Europa.

Så jeg har mere end svært ved at forstå, at det yderste højre i Europa også hylder ham, når konsekvensen formentlig vil blive, at EU-politikerne vil bruge dette til at argumentere for, at EU-landene skal overføre deres militær til EU, så magten i EU kan blive endnu mere centraliseret på bekostning af de enkelte landes nationale regeringer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, Erpe skrev:

Trump vil jo indføre “America first!” og holde op med at samarbejde med Europa i NATO,

Og det har du selvfølgelig et link til formoder jeg ?

Et centraliseret europæisk militær er jo den EU liderlige venstrefløjs vådeste drøm så det kan du da ikke være ked af og iøvrigt er Trump nok bedøvende ligeglad med hvordan Europas militær er opbygget så længe amerikanerne ikke skal betale !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 5 minutter siden, Patrioten skrev:

Og det har du selvfølgelig et link til formoder jeg ?

Et centraliseret europæisk militær er jo den EU liderlige venstrefløjs vådeste drøm så det kan du da ikke være ked af og iøvrigt er Trump nok bedøvende ligeglad med hvordan Europas militær er opbygget så længe amerikanerne ikke skal betale !

Du kan jo starte med at kigge på følgende links:

https://www.bbc.com/news/world-44717074

https://www.bbc.com/news/world-europe-40078183

Din beskrivelse af venstrefløjen er det rene vrøvl og 100% ukorrekt. Altså medmindre du pludselig opfatter V og K som venstrefløjen?

Trump er utilfreds med, at NATO ikke i tilstrækkelig grad kun bakker USA op og, at Europa ikke bruger lige så mange penge på at opbygge sit eget forsvar, som USA gør. Derfor kræver Trump, at Europa opbygger et meget stærkere militær, hvilket i praksis (som blandt andet Merkel allerede har udtalt) betyder, at EU skal have sit eget militær. Men skal EU have dette uden, at EU-landene skal gå fallit, så må EU-landene jo overføre deres eget militær til EU, og de vil ikke have råd til stadig også at have deres eget dyre militær ved siden af EU’s.

Den rigtige venstrefløj (altså partierne til venstre for selv Socialdemokraterne) er imod dette. For de ønsker ikke hverken at give EU mere magt eller, at Europa skal have et centralt militær. Men især V og K gør!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 minutter siden, Erpe skrev:

Du kan jo starte med at kigge på følgende links:

https://www.bbc.com/news/world-44717074

https://www.bbc.com/news/world-europe-40078183

Din beskrivelse af venstrefløjen er det rene vrøvl og 100% ukorrekt. Altså medmindre du pludselig opfatter V og K som venstrefløjen?

Trump er utilfreds med, at NATO ikke i tilstrækkelig grad kun bakker USA op og, at Europa ikke bruger lige så mange penge på at opbygge sit eget forsvar, som USA gør. Derfor kræver Trump, at Europa opbygger et meget stærkere militær, hvilket i praksis (som blandt andet Merkel allerede har udtalt) betyder, at EU skal have sit eget militær. Men skal EU have dette uden, at EU-landene skal gå fallit, så må EU-landene jo overføre deres eget militær til EU, og de vil ikke have råd til stadig også at have deres eget dyre militær ved siden af EU’s.

Den rigtige venstrefløj (altså partierne til venstre for selv Socialdemokraterne) er imod dette. For de ønsker ikke hverken at give EU mere magt eller, at Europa skal have et centralt militær. Men især V og K gør!

Ingen af dine links underbygger på nogen måde din påstand her :

“Trump vil jo indføre “America first!” og holde op med at samarbejde med Europa i NATO,”

Hvorfor tror du jeg skrev den EU liderlige venstrefløj ?

Fordi EU liderlige stadig tror de kan vælge til og fra som det passer dem hvilket ikke kunne være mere forkert !

Jeg har skrevet stolpe op og ned om hvad denne Union har gang i og intet kan mere forhindre unionen i at blive overstatslig med præsident, fælles militær, politi, domstole og hele baduljen !

Og ja, eftersom EU er indbegrebet af venstreradikalisme med åbne grænser, globalisme og multikultur anser jeg alle EU liderlige for venstreradikale uanset partibogstav !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
Skrevet (redigeret)
For 10 minutter siden, Patrioten skrev:

Ingen af dine links underbygger på nogen måde din påstand her :

“Trump vil jo indføre “America first!” og holde op med at samarbejde med Europa i NATO,”

Hvorfor tror du jeg skrev den EU liderlige venstrefløj ?

Fordi EU liderlige stadig tror de kan vælge til og fra som det passer dem hvilket ikke kunne være mere forkert !

Jeg har skrevet stolpe op og ned om hvad denne Union har gang i og intet kan mere forhindre unionen i at blive overstatslig med præsident, fælles militær, politi, domstole og hele baduljen !

Og ja, eftersom EU er indbegrebet af venstreradikalisme med åbne grænser, globalisme og multikultur anser jeg alle EU liderlige for venstreradikale uanset partibogstav !

EU er skabt af de konservative kræfter i Europa og (især oprindeligt) med kun tøvende opbakning fra Socialdemokraterne. Venstrefløjen har altid været skeptiske over for EF/EU, fordi den har set det som kapitalisternes drøm og en indskrænkelse af demokratiet og af borgernes muligheder for at komme til orde. Merkel er stadig den stærkeste politiker i EU, og hun er konservativ og ikke et hak venstreorienteret!

Så selvom det alleryderste højre er for egoistisk og nationalistisk til at acceptere EU, så gælder dette ikke for de øvrige borgerlige partier. Tværtimod!

Det var da også de store firmaer, der ønskede de åbne grænser og EU for at slippe for told og andre udgifter, når de transporterede varer og andre ting over grænserne!

Redigeret af Erpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind