Recommended Posts

stig6499
For 3 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Munk,

Brilleæsken ligger da til venstre for den grønne cigaret pakke under skærmen.

Jeg formoder at du har ret vedrørende plakat ophænget. Det er derfor jeg ikke tilskrev valg af væg-dekoration til Stig.

Det er ren formodning at resten svarer til Hjemmet :)

Med venlig hilsen

Ieet

der tager i fejl det er mine plakater 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet
For 12 minutter siden, stig6499 skrev:

det til højre for cigaretterne er bare panodil  , jeg har ikke børn , jeg går ud fra at du er kvinde , kvinder skal altid finde fejl hos mænd

Hej,

En sådan sexisme virker frastødende på næsten 2 ud af 3 kvinder.

Med venlig hilsen

Ieet

Ps. Jeg tror jeg ved hvorfor du er single og kun finder kvinder der ikke acceptere at være i et forhold når du er "dig selv"/"mand".

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Ieet skrev:

Hej,

Med venlig hilsen

Ieet

Ps. Jeg tror jeg ved hvorfor du er single og kun finder kvinder der ikke acceptere at være i et forhold når du er "dig selv"/"mand".

ja det er farligt at være sig selv , kvinder der er sig selv er lige så skræmmende når mænd er sig selv  , jeg mener at kvinder og mænd er lige gode om det , det er derfor der er så mange singler i dag 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 21 minutter siden, Ieet skrev:

Hej,

Med venlig hilsen

Ieet

Det er ikke meget, som nogle typer af kvinder, ikke finder frastødende ved mænd.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RandersQ43
For 16 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Tror ikke det er taget hjemme :)  Se plakaterne på væggen, det er et valg lokale eller lokal klub.

Og så er det vist ikke cigaretter men en æske til briller du har fundet til højre. Måske skal du låne dem :devil:

Det er ikke meget som irriterer mig mere end folk som konstant skal bruge deres tid på at korrigere og rette på folk. Men når det er sagt, så fryder det mig lidt, at når du er så skide klog og kan fortælle vedkommende hvad der ligger på billedet, så vil jeg så oplyse dig om (ikke rette), at æsken med et billede af briller, rent faktisk er en pakke engangs brille-pudse/klude og lige bag ved dem, ligger en pakke grønne LA som jo er smøger! 

Met rigtig godt råd er... hvis man absolut skal rette på folk og det de skriver, så bør man selv være 110% sikker på det man retter... ellers ser man bare for dum ud... 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 5 timer siden, RandersQ43 skrev:

Det er ikke meget som irriterer mig mere end folk som konstant skal bruge deres tid på at korrigere og rette på folk. Men når det er sagt, så fryder det mig lidt, at når du er så skide klog og kan fortælle vedkommende hvad der ligger på billedet, så vil jeg så oplyse dig om (ikke rette), at æsken med et billede af briller, rent faktisk er en pakke engangs brille-pudse/klude og lige bag ved dem, ligger en pakke grønne LA som jo er smøger! 

Met rigtig godt råd er... hvis man absolut skal rette på folk og det de skriver, så bør man selv være 110% sikker på det man retter... ellers ser man bare for dum ud... 😉

det er rigtigt det du skriver men der 2 sider af samme sag , det er for mig lige som dem der tror på gud , dem har jeg ondt af , men lad dem dog blive i troen  , men der er selvfølgelig også dem der skal sættes på plads 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Den er godt nok flot Stig👍 Jeg havde engang en med glimmer indeni, de er så hyggelige at se på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
On 14.8.2019 at 06:46, RandersQ43 skrev:

Hvis man endelig skal rette på folk, så skal du nok hive fat i ophavsmanden , jeg kommenterede på en andens indlæg, så prøv igen, du fejlede vist rimelig meget der, for jeg kommenterede på en andens indlæg der :)  DOH!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Så er det vist heller ikke værre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 8 timer siden, gumle skrev:

Den er godt nok flot Stig👍 Jeg havde engang en med glimmer indeni, de er så hyggelige at se på.

mange tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind