Recommended Posts

stig6499

jeg er ikke helt sikker på hvor den her tråd skulle være , så det blev her , jeg har købt en Lavalampe 40 cm høj  138 kr med fragt , det er sgu billigt , hvis jeg er heldig kommer den med posten på tirsdag , den er med blådt vand og grøn lava 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 11/8/2019 at 15:13, stig6499 skrev:

jeg er ikke helt sikker på hvor den her tråd skulle være , så det blev her , jeg har købt en Lavalampe 40 cm høj  138 kr med fragt , det er sgu billigt , hvis jeg er heldig kommer den med posten på tirsdag , den er med blådt vand og grøn lava 

Så kom min lavalampe med posten billederne er taget med min note 9 

20190813_123808.jpg

20190813_123808.jpg

20190813_123428.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 11.8.2019 at 15:13, stig6499 skrev:

jeg glemte de har sendt mig en forkert lavalampe , jeg skulle have haft en med blådt vand og grøn lava , jeg fik en med blådt lava og rød vand  men jeg er nu godt tilfreds med den 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Wow, sådan en havde jeg da jeg var 13 år :)

Dem bliver man altså hurtigt træt af, der er andre sjove lamper, hvor lava løber i et rør fra højre mod venstre, som er langt sjovere og underholdende men de koster da også nok 10* mere end lampen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 8 minutter siden, Ieet skrev:

Og er det medicin der ligger på og til højre for cigaretterne? Uha... Den er ikke god hvis man har eller overvejer børn.

Tror ikke det er taget hjemme :)  Se plakaterne på væggen, det er et valg lokale eller lokal klub.

Og så er det vist ikke cigaretter men en æske til briller du har fundet til højre. Måske skal du låne dem :devil:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 12 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Stig,

Tillykke med lampen! Den er godt nok pæn! Du må lige give nogle stemningsbilleder når det er mørkt også.

Nu har vi snakket en del om at finde sig en livs partner, det viser sig at det er væsentligt sværere for Rygere hvor 1 ud af 4 kvinder kan fravælge en på grund af det.

Yderligere ser der noget "uordentligt" ud. Jeg bilder mig ind der ligger brugt papir under saksen? Op imod 1 ud af 3 kvinder vil fravælge mænd de ikke anser som "renlige".

Og er det medicin der ligger på og til højre for cigaretterne? Uha... Den er ikke god hvis man har eller overvejer børn.

Jeg vælger selvfølgelig ikke for dig, og du lød utroligt tilfreds med dit liv uden partner - men disse overvejelser kan virke til inspiration for andre der aktivt søger en partner.

Med venlig hilsen
Ieet

det til højre for cigaretterne er bare panodil  , jeg har ikke børn , jeg går ud fra at du er kvinde , kvinder skal altid finde fejl hos mænd

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Du har ret, jeg havde ikke mine briller på :)

Det er LA og så en omgang panodiler, og så nye læsebriller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 minut siden, stig6499 skrev:

det til højre for cigaretterne er bare panodil  , jeg har ikke børn , jeg går ud fra at du er kvinde , kvinder skal altid finde fejl hos mænd

Jeg er vistnok mand, og synes da jeg hurtigt kan finde 5 fejl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 3 minutter siden, Ieet skrev:

Hej Munk,

Brilleæsken ligger da til venstre for den grønne cigaret pakke under skærmen.

Jeg formoder at du har ret vedrørende plakat ophænget. Det er derfor jeg ikke tilskrev valg af væg-dekoration til Stig.

Det er ren formodning at resten svarer til Hjemmet :)

Med venlig hilsen

Ieet

der tager i fejl det er mine plakater 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 1 minut siden, Ieet skrev:

Hej,

En sådan sexisme virker frastødende på næsten 2 ud af 3 kvinder.

Med venlig hilsen

Ieet

Ps. Jeg tror jeg ved hvorfor du er single og kun finder kvinder der ikke acceptere at være i et forhold når du er "dig selv"/"mand".

ja det er farligt at være sig selv , kvinder der er sig selv er lige så skræmmende når mænd er sig selv  , jeg mener at kvinder og mænd er lige gode om det , det er derfor der er så mange singler i dag 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind