KiaGui

Praktik idéer til 9.

Recommended Posts

KiaGui

Hej, jeg er en pige på 15 år. Her efter sommerferien skal jeg i 9. klasse og skal der med også i praktik. Vi har praktik i uge 41 og ville høre om nogen af jer, kunne hjælpe mig med nogle idéer til praktik. Lige umiddelbart kunne jeg godt tænke mig noget med fotografering. Men er åben for andre idéer.

Kender I nogen steder I kunne anbefale, eller noget I har hørt godt om. 

På forhånd tak:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Aner det ikke. Fotoforretning måske. Eller journalistpraktikant. Jeg var selv i praktik på en lokalradio, da jeg var på din alder. Meget sjovt. Jeg fik også lov at være nyhedsoplæser.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Mode fotograf må da være et godt sted, så måske find et modelbureau , hør om de kan anbefale nogle steder, og så se om de vil have dig gående i nogle dage, du får nok ikke lov at tage andet end prøve men det lyder som det du skal?

Taler vi natur, så skal du vel finde nogle af disse mennesker.

Er det fugle, så findes der jo mange men de er vist alle amatør fotografer, og som sådan ikke en forretning.

Måske kan det kombineres inden for det med foto du gerne vil, er det til blade, så finde nogle tager fotos til reklamer. 

Der må være mange muligheder indenfor fotografering

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja hun kunne jo også være modellen selv ;) Tror mange unge piger gerne vil have "professionelle" billeder af dem selv, men er lidt dyrt for en 15-årig at betale sig fra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind