Forsvarsadvokat

Danmark under angreb?

Recommended Posts

Erpe
For 10 minutter siden, Lucianone skrev:

Det er ikke nogen hemmelighed, at både politi og eksperter mener, at den eller de skyldige skal findes i bandemiljøet. Det er allerede blevet meldt ud. Og for mig giver det også mening, fordi hvis det var islamistisk terror, ville man gå efter at få dødsofre. Her synes man bevidst at være gået efter ikke at få dødsofre, men i stedet har forsøgt at opnå en skræmme- og advarselseffekt. Hvilket er typisk for banderne. At de gerne vil spille med musklerne og advare. Uden at de nødvendigvis vil slå nogen ihjel til at starte med. 

Det er også sådanne metoder mafiaen bruger i Italien. Først skræmmer de folk ved at ødelægge inventar eller springe en bombe udenfor åbningstiden i en butik. Først derefter slår de folk ihjel, hvis de stadig ikke makker ret. Jeg havde engang en chef, der var født og opvokset i Catania-området på Sicilien. Han drev forretning dernede i en del år. Men fik flere advarsler fra mafiaen om, at hvis han ikke betalte PIZZO (dummepenge) til dem, så ville de slå ham ihjel. Til sidst, efter flere advarsler, blev det så farligt for ham, at han flyttede til Danmark. Hvor han så drev forretning og hvor jeg i nogle år arbejdede i hans firma. Så det er således, mafiaen opererer. Banderne er jo også en slags mafia, vil jeg mene. Det er velkendt, at kriminelle bander også kræver dummepenge af f.eks. pizzariaer her i Danmark. Disse historier har været fremme fra bl.a. Frederiksværk, Brønshøj og Vollsmose. Her i Aalborg er der en gade, der heder Reberbansgade. Det er en pizzagade, hvor der er en stor koncentration af pizzariaer og kebabforetagender o.s.v. Det er tankevækkende, at man her konstant ser skumle bandetyper føre sig frem. Kører rundt i store smarte biler. Gasser op, som ejede de hele byen. Der er for mig ingen tvivl om, at bandekriminelle har forbindelser til pizza- og kebabmiljøet i Aalborg. Enten ejer de direkte nogle af forretningerne. Men mere sandsynligt går de rundt og opkræver dummepenge dér. Det er ikke ret mange år siden, at det kom frem, at barer og restauranter i Jomfru Ane Gade betalte dummepenge til kriminelle. Jeg tror stadig, at den slags foregår mange steder i Danmark.

Og erfaringerne med lignende episoder fra Malmö tyder også på, at det er bandekriminelle, der står bag.

Bombeattentater har før været anvendt af højreekstremister i Danmark:

”1991: To brandbomber mod den tyrkiske ambassade i København, og senere på året én mod Turkish Airlines

1992 Det stadig uopklarede bombedrab i Søllerødgade.

1993 Brandbomber mod tre tyrkiske institutioner i København.

For overskuelighedens skyld har vi ikke her nævnt hærværksaktioner mod, og ildspåsættelser af, indvandrerbutikker, asyl- og flygtningefaciliteter, venstreorienterede samlingssteder mm i perioden.”

Fra https://www.internationaltforum.dk/gaia/terroraktioner-eller-lignende-i-danmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat

https://ekstrabladet.dk/112/to-maend-mistaenkt-for-at-staa-bag-eksplosion-ved-skattestyrelsen/7749429

Man mener nu, at det er svenskere som står bag bomben ved skattestyrelsen!

Deres nationalitet er dog ikke oplyst, om de er muslimer eller noget andet!

En er allerede anholdt og en er stadig på fri fod!

Her ser vi netop et problem med den korte afstand til Sverige, hvor de bare kan køre over Øresundsbroen til hovedstaden og begå både det ene og det andet i vort land!

Sverige er stærkt på vej til at blive et muslimsk land, og med deres snesevis af bomber i Sverige, vil Danmark være hårdt udsat for indflydelse!

På et givent tidspunkt, kan det blive nødvendig helt at lukke grænsen til Sverige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Nu har politiet lige holdt pressemøde. Tilsyneladende har der været to svenskere om sprængningen ved Skattestyrelsen, mens de betragter sprængningen på Nørrebro som en uafhængig hændelse. Hvad kan vi udlede af det?

Min teori om at sprængningen på Nørrebro var en kriminel indvandrer med et had til den lokale politistation vil jeg stadig holde fast i. Men hvad med bombningen af Skat? Vi kan vel godt udelukke at det var en Poul Jørgensen-type med en tabt skattesag. Vi kan vel også udelukke terror? Der er jo ikke nogen som har taget ansvaret for det, og en terrorhandling hvor befolkningen ikke er klar over at det er terror er der jo ikke meget idé i. Men hvad er det så? Kan det være en form for prøvesprængning som en forberedelse til noget større?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Spørgsmålet er jo, om politiet overhovedet har fundet de rigtige gerningsmænd? For jeg har mere end svært ved at forestille mig, at det virkelig skulle være svenskere, der er taget helt til Danmark for at bombe Skat. Hvad skulle motivet være? Har de arbejdet i Danmark og fået en skattebøde i Danmark eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Le Misanthrope
For 4 minutter siden, Erpe skrev:

Spørgsmålet er jo, om politiet overhovedet har fundet de rigtige gerningsmænd? For jeg har mere end svært ved at forestille mig, at det virkelig skulle være svenskere, der er taget helt til Danmark for at bombe Skat. Hvad skulle motivet være? Har de arbejdet i Danmark og fået en skattebøde i Danmark eller hvad?

Nå, nej...det er nok snarere danske emigranter.😉😀😎

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 5 minutter siden, Le Misanthrope skrev:

Nå, nej...det er nok snarere danske emigranter.😉😀😎

Med hvilket motiv? At de er flygtet til Sverige for at komme til at betale endnu mere i skat eller hvad?😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 47 minutter siden, dewey skrev:

Hvor står det, at 'det ser ud til at være muslimske indvandrere'?

Ingen steder. Men ifølge DKA er indvandrere jo altid muslimer! Vi må vist være det eneste ikke-muslimske land i verden.😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind