lille myes

Opvaskemaskine

Recommended Posts

lille myes

Min opvaskemaskine er begyndt at slå mit relæ fra. 

Det lyder som om den ikke længere tager vand ind til at starte med som den ellers altid har gjort. Nogle dage slår den fra med det samme, andre dage kører den er kvarters tid inden den slukker. 

Alle ledninger med mere er tjekket uden at finde noget. 

Sidder der nogle kloge hoveder der har en ide om hvad det kan være? 

Vores udlejer var forbi en dag for at fylde vand på vores fyr og fik ikke slukket for det igen inden han gik, kan det have nogen påvirkning? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dorthelindes

hej hej,

prøv måske at drøne lidt rundt i huset på sådan en tohjulet fætter her:

(det er mig på billedet)

(dirt-bikers-riding-fast-through-the-turn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
On 9.8.2019 at 05:59, lille myes skrev:

Det lyder som om den ikke længere tager vand ind til at starte med som den ellers altid har gjort. Nogle dage slår den fra med det samme, andre dage kører den er kvarters tid inden den slukker. 

Alle ledninger med mere er tjekket uden at finde noget. 

Sidder der nogle kloge hoveder der har en ide om hvad det kan være? 

Vores udlejer var forbi en dag for at fylde vand på vores fyr og fik ikke slukket for det igen inden han gik, kan det have nogen påvirkning? 

Har intet med vand på fyret at gøre, men tænker du lige skal have fat i udlejer omkring det, nogle fyr kan man godt fylde for meget på, og så kan det blive rimeligt spændende.

Hvad der er galt med maskinen er nærmest umuligt at sige, men det skal være en meget dyr og ikke ret gammel maskine hvis det skal kunne betale sig at få en montør ud, en ny maskine koster ikke alverden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
On ‎09‎-‎08‎-‎2019 at 05:59, lille myes skrev:

Mit gæt er at varmelegemet er tæret igennem, når det sker, så kommer vandet i direkte forbindelse med strømmen.

Det er en almindelig fejl på vaske- og opvaskemaskiner og et varmelegeme er heldigvis forholdsvis billigt at udskifte. 😀

Jeg fandt noget om dit problem her: https://www.nettoparts.dk/shop/diy-opvasker-slaar-hfi-hpfi-relaeet-8828c1.html

Held og lykke med maskineriet!:banan:

Redigeret af Ethanol-Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind