Ole Jensen

"hjælp-lige"?

Recommended Posts

Ole Jensen

"IEET" har oprettet en profil der skal ligne mig så der for har den samme billede og navn,d et er så han kan begå kriminalitet og så skal jeg have skylden. Ja jo! Jeg kunne i princippet være ligelgad MEN! Når det "kammer-over" til at blive kriminalitet begået i mit navn så er det jo nok-ikke for sjovt så er det for at få mig ind at sidde. Og jeg ved da godt hvem der betaler "IEET" fedt for at ligge og lave så syge ting. Det er nogle meget syge metoder sådanne kunne jeg alligevellet ikke gøre mod mine medmennesker og så det at dem der støtter mig på facebook bliver inddraget - det er så LAVT!

Der må være en moderator "Munk" eller "Høvding" I må hjælpe mig og så det at jeg har fået mail-om at min konto her er blevet forsøgt hakket så de er inde og rode ved mine koder og mine mail.

"IEET" nu stopper du! Enten det eller det er Ammefar - jeg ved det ikke er Media eller Anders And på grund af han er død. Charlee skrev til mig  men han lød ikke som -om han havde langt igen så lad ham være hvad han end stod for for.

På Solen/MODERSOL var der alligevellet Flanhart til at holde lidt styr på det men det her er jo værre end det vilde-vesten! STOP NU!

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 14 minutter siden, Ole Jensen skrev:

"IEET" har oprettet en profil der skal ligne mig så der for har den samme billede og navn,d et er så han kan begå kriminalitet og så skal jeg have skylden. Ja jo! Jeg kunne i princippet være ligelgad MEN! Når det "kammer-over" til at blive kriminalitet begået i mit navn så er det jo nok-ikke for sjovt så er det for at få mig ind at sidde. Og jeg ved da godt hvem der betaler "IEET" fedt for at ligge og lave så syge ting. Det er nogle meget syge metoder sådanne kunne jeg alligevellet ikke gøre mod mine medmennesker og så det at dem der støtter mig på facebook bliver inddraget - det er så LAVT!

Der må være en moderator "Munk" eller "Høvding" I må hjælpe mig og så det at jeg har fået mail-om at min konto her er blevet forsøgt hakket så de er inde og rode ved mine koder og mine mail.

"IEET" nu stopper du! Enten det eller det er Ammefar - jeg ved det ikke er Media eller Anders And på grund af han er død. Charlee skrev til mig  men han lød ikke som -om han havde langt igen så lad ham være hvad han end stod for for.

På Solen/MODERSOL var der alligevellet Flanhart til at holde lidt styr på det men det her er jo værre end det vilde-vesten! STOP NU!

Vel er det da ikke Ieet der gør det her imod dig  , du har en sygelig ide med at gøre Ieet til en værre en , som jeg absolut ikke tror han er . Han kender da til jura , mere end du gør , og alle de gange manden har prøvet at hjælpe dig bliver du grov , dit lomme jura holder ikke en meter i forhold til Ieet , basta. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Synes nu den efteraberprofil lyder mere som en vis hr. Olsen end som Ieet.

Men du mener måske, at det også er Ieet der står bag Olsen-profilerne?

Det tror jeg nu ikke. Jeg har indtryk af, at Ieet er en del yngre end hr. Olsen. Og jeg tvivler også på, at Ieet går rundt i samme ældgamle oldnordiske benbeklædning som hr. Olsen gør. Mit indtryk er snarere, at den gode hr. Olsen er et stykke oppe i 60´erne, måske nær de 70 år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 41 minutter siden, Lucianone skrev:

Synes nu den efteraberprofil lyder mere som en vis hr. Olsen end som Ieet.

Men du mener måske, at det også er Ieet der står bag Olsen-profilerne?

Det tror jeg nu ikke. Jeg har indtryk af, at Ieet er en del yngre end hr. Olsen. Og jeg tvivler også på, at Ieet går rundt i samme ældgamle oldnordiske benbeklædning som hr. Olsen gør. Mit indtryk er snarere, at den gode hr. Olsen er et stykke oppe i 60´erne, måske nær de 70 år. 

Poul siger jo at Ieet er en gammel mand , hvor han så har det fra er jo nok endnu en gang gætteri . 🍺:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 23 minutter siden, david den store skrev:

Poul siger jo at Ieet er en gammel mand , hvor han så har det fra er jo nok endnu en gang gætteri . 🍺:banan:

Ja, et skud i tågen, vil jeg mene. Men jeg husker nok Ieet´s mange indlæg som sporty Buff_Dude. En 70 årig mand skriver ikke sådanne indlæg. Jeg skyder ham til at være på alder med Torsken eller måske endda lidt yngre. Olsen tror jeg er på alder med Carlo. Men Olsen er sjovere.

Du, David, er jo stadig en ung mand. Er det ikke sidst i tyverne eller omkring de 30, du da skam er? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dorthelindes

hjælper det her skønne billede af mig Ole Bole?? ;)

dirt-bikers-riding-fast-through-the-turn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 8.8.2019 at 17:38, Ole Jensen skrev:

Ved du hvem jeg tror det er der har oprettet den profil jeg tror sgu det er Jansen din gode ven , ham der siger at du er en løgnhals , og at du ikke ved ret meget om våben .     Hvad er indstikning patron for noget er det et våben Poul eller skal vi hellere lytte til Jansen som ved noget om det .   Din påståede viden om våben må være den gang du legede cowboy og indianer .  😜

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 3 timer siden, david den store skrev:

Din påståede viden om våben må være den gang du legede cowboy og indianer .  😜

Hov-hov, min fine ven! 🧐

Vi taler altså om en frygtløs dræbermaskine med fortid som finskytte på hemmelige missioner ude i de ondeste brændpunkter - en ultra-skarp enmandshær, en mand der alene med sin blotte tilstedeværelse kunne få både Chuck Norris og Jean Claude Van Damme til at fremstå som kejtede spejderdrenge... 😬  

Ja, han var vel nærmest at betegne som den menneskelige udgave af et stykke velkørende, schweizisk præcisions-mekanik, især omkring kampsport og betjeningen af alle former for våben.

Se, så lærte du også noget i dag. 🚜

(Og så har han for øvrigt vistnok engang været sygepasser i Civilforsvaret, der hvor han på en bette gåtur var tvunget til at leve af feltrationer - i næsten TRE dage!) 🤠

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 21 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Hov-hov, min fine ven! 🧐

Vi taler altså om en frygtløs dræbermaskine med fortid som finskytte på hemmelige missioner ude i de ondeste brændpunkter - en ultra-skarp enmandshær, en mand der alene med sin blotte tilstedeværelse kunne få både Chuck Norris og Jean Claude Van Damme til at fremstå som kejtede spejderdrenge... 😬  

Ja, han var vel nærmest at betegne som den menneskelige udgave af et stykke velkørende, schweizisk præcisions-mekanik, især omkring kampsport og betjeningen af alle former for våben.

Se, så lærte du også noget i dag. 🚜

(Og så har han for øvrigt vistnok engang været sygepasser i Civilforsvaret, der hvor han på en bette gåtur var tvunget til at leve af feltrationer - i næsten TRE dage!) 🤠Ja hvad har den mand ikke lavet , jeg er imp

Ja han er sgu dygtig ham PJ , især til at fortælle løgnehistorier fatter da godt den mand ingen venner har , i alle de år jeg har fulgt med i diverse debatter har han rost sig selv til skyerne , og nu det sidste med at han skulle være moderator på solen jeg tror næppe Flanhart skulle videregive solen til sådan en klaphat . Jeg undre mig over hvad den mand fejler siden han gang på gang tror vi hopper på hans historier , et eller andet må han da fejle .   Mon han har fået buret Ammefar i spjældet som han løgnagtig berettede på solen engang for 1448 så med stort alvor på at han havde lagt Pj adresse ud , som klaphatten selv har gjort , nej den mand higer efter venner som han troede han kunne få på diverse debatter , og det eneste han har fået er at blive bannet flere steder og at få uvenner . 🤣🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.