Ole  Jensen

Jeg er begyndt at spise meget store bidder

Recommended Posts

Ole  Jensen

Je som overskriften siger så er jeg begyndt at spise meget store bidder når jeg spiser rugbrødsmadder. Førhen så spiste jeg bare sådan nogle små mussebidder, men nu kan jeg faktisk godt æde en makrelguffer i een bid så der kommer store plamager på smækken ! Men for det meste så er det bare sådan at jeg guffer en mad i 2 bidder og det jo også ret voldsomt. Så kører der et helt rugbrød rundt inde i flaben på mig samtidig med at jeg messer “ahh d daaajli”... “smask, smask, smask”. Men spiser dú også voldstore bidder ligesom mig? Og hvorfor gør man det enitalt?

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 2 timer siden, Ole Jensen skrev:

Je som overskriften siger så er jeg begyndt at spise meget store bidder når jeg spiser rugbrødsmadder. Førhen så spiste jeg bare sådan nogle små mussebidder, men nu kan jeg faktisk godt æde en makrelguffer i een bid så der kommer store plamager på smækken ! Men for det meste så er det bare sådan at jeg guffer en mad i 2 bidder og det jo også ret voldsomt. Så kører der et helt rugbrød rundt inde i flaben på mig samtidig med at jeg messer “ahh d daaajli”... “smask, smask, smask”. Men spiser dú også voldstore bidder ligesom mig? Og hvorfor gør man det enitalt?

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Det godt pølle, makrel vil helt klart forbedre odouren om dig. Det ses tydelig på dine gulve du æder på den måde. Hvordan fanden kan man bo i sådan en svinesti, hvorfor kontakter du ikke kommunen og får dem ud og muge ud. Lige som Martin fra Jyderup gjorde i Nykøbing S.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 1 minut siden, Terence skrev:

Det godt pølle, makrel vil helt klart forbedre odouren om dig. Det ses tydelig på dine gulve du æder på den måde. Hvordan fanden kan man bo i sådan en svinesti, hvorfor kontakter du ikke kommunen og får dem ud og muge ud. Lige som Martin fra Jyderup gjorde i Nykøbing S.

Det er ikke den rigtige Poul. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha hvorfor skal jeg nu blandes ind i Pølles madsvineri?

Det er ikke ret tit jeg spiser makrelmadder, men når jeg endelig gør spiser jeg pænt - med kniv og gaffel, og ikke så det sprøjter udover det hele ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 7 minutter siden, david den store skrev:

Nej, det er da skam hr. Olsen. Han skriver også "enitalt" og "bedler" - og, som Torsken så rigtigt bemærkede i går, handler det meget om uskyldige pigetrusser, pøller o.s.v., når hr. Olsen er på spil.

Hr. Olsen, går du stadig i de der mega frække underbenklæder, som du plejede at vise frem på solen i gamle dage? Eller har du mon skiftet tøjstil?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Uanset hvem der er hvem, vil jeg kan frabedes mig sammenligning med de to.

Der er mange forskelle: Jeg bruger ikke dameundertøj, pøller finder jeg ikke specielt ophidsende, jeg spiser med bestik, og jeg bor ikke i en ruin på Lolland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen

Både Lucianone og Snoozz virker til at være meget trussecentrerede idet de ligger og drøfter Hr. Olsens underbenklæder mv. Skulle vi ikke lade bumsen henne i nr. 7 være nu. Jeg forstår ikke et kvæk af hvad Lucianone hentyder til mht. disse ting. Men måske 1448 skulle have et tip hvis det er ulovligheder - var det Lucia der skrev sedlen om hvad jeg havde på i dag?

vh. Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
Skrevet (redigeret)
1 time siden, david den store skrev:

I know. 

Det er kun det jeg skiver der nutid fra pøllen.

Redigeret af Terence

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
1 time siden, snoozz skrev:

Haha hvorfor skal jeg nu blandes ind i Pølles madsvineri?

Det er ikke ret tit jeg spiser makrelmadder, men når jeg endelig gør spiser jeg pænt - med kniv og gaffel, og ikke så det sprøjter udover det hele ;)

Du kan bidrage med din erfaring om at få kommunen til at muge ud.

Ikke dine spisevaner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.