Ole  Jensen

Jeg er begyndt at spise meget store bidder

Recommended Posts

Terence
For 31 minutter siden, david den store skrev:

Hvad hedder det opslag du har citeret , så man kan finde det på nettet . 

Står på "fjæsebog" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 57 minutter siden, Terence skrev:

….jeg blev i sin tid tilbudt fast arbejde på 
"SOLèn. DK" af Flanhard/Michael, jeg fik alle oplysninger om ALLE 
brugere på SOLèn, både navne og IP-adresser...

Jamen, for helvede 🤪 - NU er den sgu da stået helt af for den gamle skizofrene drukmås! 🤣

Jeg er desværre ikke fagmand - for jeg VIL jo så gerne prøve at forstå hvordan den slags syge forestillinger egentlig opstår i den stakkels mands hoved?

Jeg troede faktisk at vi havde fået serveret de mest vanvittige løgnehistorier, jeg havde endda en fornemmelse af at han var begyndt at geare lidt ned for sine udgydelser - at det efterhånden kun blev til lidt smågylp om Tryg og alle hans øvrige tågede ævlerier.

HVIS idioten virkelig havde fået 'alle navne og ip-adresser', så havde han jo nok ikke brugt den sidste halve snes år på at gætte ud i det blå og beskylde gud og hver mand for at være den der 'ligger og jagter' ham. :klap:Der er jo kraftedeme ikke een af os 'modbydelige møgsvin' der ikke har 'været den' på et eller andet tidspunkt..

Nu er jeg jo ikke interesseret i at svare ham med min egen FB-profil, jeg overvejer til gengæld at oprette en incognito-profil, SÅ skal jeg edderhyleme' rundbarbere den kugleskøre snotskovl - (så meget som lorte-Facebook nu tillader).

Nå - men det bliver da spændende at følge ham og brormand, nu de sammen drager ud på deres hævntogt... :banan:

dumb-and-dumber-16-1-g[1].jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
Skrevet (redigeret)
For 19 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Jamen, for helvede 🤪 - NU er den sgu da stået helt af for den gamle skizofrene drukmås! 🤣

Jeg er desværre ikke fagmand - for jeg VIL jo så gerne prøve at forstå hvordan den slags syge forestillinger egentlig opstår i den stakkels mands hoved?

Jeg troede faktisk at vi havde fået serveret de mest vanvittige løgnehistorier, jeg havde endda en fornemmelse af at han var begyndt at geare lidt ned for sine udgydelser - at det efterhånden kun blev til lidt smågylp om Tryg og alle hans øvrige tågede ævlerier.

HVIS idioten virkelig havde fået 'alle navne og ip-adresser', så havde han jo nok ikke brugt den sidste halve snes år på at gætte ud i det blå og beskylde gud og hver mand for at være den der 'ligger og jagter' ham. :klap:Der er jo kraftedeme ikke een af os 'modbydelige møgsvin' der ikke har 'været den' på et eller andet tidspunkt..

Nu er jeg jo ikke interesseret i at svare ham med min egen FB-profil, jeg overvejer til gengæld at oprette en incognito-profil, SÅ skal jeg edderhyleme' rundbarbere den kugleskøre snotskovl - (så meget som lorte-Facebook nu tillader).

Nå - men det bliver da spændende at følge ham og brormand, nu de sammen drager ud på deres hævntogt... :banan:

Vil I ikke nok hjælpe mig? De var tre mænd og de havde ”slået” sig sammen mod mig. Ieet var den ene og-så Albert og Ammefar. De har ligget og jaget mig i nu 6-år på grund af at jeg har skrevet om min sag mod Tryg. Jeg ved aldrig hvad de finder på næste gang.

Kan I ikke forstå det, de er ansat for at få mig ned med ”nakken”. Nogen har hakket min ”bærbare” komputer og taget kontrol over det indbyggede kamera samt mikrofon, de kan følge mig dag og nat. De ved alt hvad jeg laver og foretager mig så nu følger de mig døgnet ”rundt”.

I går modtog jeg en mail fra Hr. Olsen / Ammefar hvor han sagde at han havde hakket min PC og solgt mit Trillet i DBA til en fra Nakskov som ville kome og hente den og at han allerede havde modtaget betalingen. Han havde også optaget en citat: “lystig film”. Han er virkelig SYG i roen og har jagtet mig i over 15år. Det er ham med Beatelshår der rækker tunge ! Men hvor længe griner psykopat-Olsen nu ? Jeg har anmeldt hans svinskheder på Sydsjællands politis 1448 side på fjæsbogen!

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

1481EF9C-DC26-4D69-B28B-B63C12402DB0.jpeg

77DC6EE3-5FDE-4BDF-92CF-7AB8A360C135.png

Redigeret af Ole Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 50 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Han må selv køre rundt på trillerten og dele øretæver ud , hans bror har skippet ham som ven på fjæset , og kommer heller ikke mere og besøger ham .     Det var efter de fandt ud af at han berettede alt om familien her på nettet , og oven i købet fik han en sygende lussing af hans søster , så heller ingen besøg af søster .    😮🍺

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, david den store skrev:

Han må selv køre rundt på trillerten og dele øretæver ud , hans bror har skippet ham som ven på fjæset , og kommer heller ikke mere og besøger ham .     Det var efter de fandt ud af at han berettede alt om familien her på nettet , og oven i købet fik han en sygende lussing af hans søster , så heller ingen besøg af søster .    😮🍺

Det er dem der har været uterlige overfor mig og jeg tror derfor det er Strandvaskeren der har været Mesterhak på sol-debatten - det passer med at han sendte mig min IP adresse via FDB som han havde mesterhakket. Det kan du bide spids på din gamle runkne ronkedor.

Ti amo Nessuno.

B10683D2-9227-43D3-8D4F-44F5E84C0957.jpeg

Redigeret af Ole Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 4 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Peter en en pivet skvarøv, der æder antidepressiv som bolcher, ligger hjemme og vræler sygemeldt en gang om ugen. Den kommunale røvvasker har arme som spagetti, men han kan måske nogle feje tricks, der var noget med våben med ham også. Pølle blokere dig hvis du afsløre alt hans løgn og pis på fjæsebog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen

Jeg ved "Måneskin" og jeg engang var venner på SOL.DK, men der brugte hun et andet navn, hun har en søn der er 1-år yngre end min søn, men!, et nyt navn og så er alt glemt, på SOLen skrev jeg sammen med næsten 1.000-andre over private-beskeder, alle de kontakter mistede jeg da jeg blev bannet, hvilket gjorde meget ondt, mange havde jeg hjulpet med deres erstatningssager og mange var bare venner, venner som ikke ville svines til på debatten, mange havde kontaktet mig, oprettet en profil på SOLen kun for at kunne skrive sammen med mig, de turde ikke gå ind på debatten, fordi de så hvordan jeg blev behandlet, og det havde de ikke psykisk eller fysisk overskud til at klare, mange havde så svære meen efter deres ulykker, at det var svært at forstå hvad de skrev.

I en trafikulykke, så er noget af det første der forsvinder, det er evnen til at læse og skrive, især hvis man slår hovedet, så jeg bad mange af dem om at ringe til mig, jeg kunne se de var i samme situation som jeg var efter min ulykke, så de ringede, og straks kunne jeg se/forstå deres problemer, mange af dem kunne jeg selv hjælpe, mange kunne jeg sende/henvise til Pro. hjælp, mange ville senere betale mig for min hjælp, hvilket jeg konsekvens afviste, en sendte mig en check, den fik jeg afvist og hun fik sine penge igen, OK, jeg kunne da godt have haft brugt 50.000-kr, men jeg vil ikke modtage penge for at hjælpe et andet menneske i nød.

Lige nu, så bliver jeg ringet op fra et hemmeligt nummer, et som vist-nok tror jeg bruger min telefon til at være på "din-debat" med, jeg ved det ikke, men "din-debat" var her i dag ude for et hakkerangreb, sikkert af samme person som i flere år har prøvet at hakke min Facebook-profil og min PCèr, på SOLen er jeg mange gange blevet truet på livet, og flere gange har "de" virkeligt prøvet at gøre alvor af deres trusler, det har kostet mig 15-20-katte som er blevet dræbt af gift, OK! jeg havde så mange katte, men!, da "de" brød ind i mit hus, og forgiftede min hund,(som jeg havde arvet af min far.), så, så er det ikke sjovt mere, "de" fulgte efter min søn fra Holeby til hans arbejde i Nakskov, også kørte "de" ind i hans bil og smadrede den venstre bagskærm og de lagde billeder ud af det her og på SOL.DK, ved GUD hvor jeg savner min "Jyske" familie, sådanne noget var aldrig sket i Jylland/Danmark.
*

Jeg har tænkt på at lukke min profil, men så vil de havde vundet, de er kun ude på at lukke munden på mig for det jeg skriver om tryg.

Måneskin?, hun er ikke noget problem, det er Olsen, Erik og Rene der er problemet, de er onde og vil gøre alt for at genere mig.

På SOLen kom jeg i kontakt med mange, de turde ikke skrive på solen fordi de selv var kommet tilskade (langt over 100- hjalp jeg.), og lat gik fint, indtil Fritz (fra Århus) begyndte at svine mig til, det viste sig at han var gammel forsikringsmand, også kom Rene (fra Greve), de 2 fik så fat i 3 andre som intet havde noget at gøre med det hele, men de 3 er dem der i dag ligger og ødelægger alt hvad jeg skriver.

I sidste uge blev Solen hakket, og der blev stjålet Mail: fra mig til solen, som senere blev offentliggjort i jagten på mig, der var også et hakkerangreb her på din-debat, det er derfor "æøå" er væk nu, og det kun for at genere mig, og de angreb var pro.lavet, nogen vil stoppe mig for at skrive om tryg, og selvfølgeligt ved tryg hvad jeg skriver her, jeg havde ikke gjort noget galt på solen da jeg blev bannet.

Jeg ved de prøver at få mig til at flippe ud så jeg bliver bannet igen, men jeg passer på nu, men hvis du har set det der bliver skrevet på dd, så kan du vist godt forstå at jeg flipper ud engang imellem, solen sletter og banner dem hele tiden, men de opretter bare nye profiler og navne, men det er de samme.*. Olsen bor i virkeligheden i Holeby.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo

Har Albert ikke rendt rundt ude på vejen ved dig med en stor kødfarvet maske på. eller været inde på gårdspladsen med de andre og sunget "Dengang jeg drog afsted" med de andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.