Ole  Jensen

Jeg er begyndt at spise meget store bidder

Recommended Posts

Ole  Jensen
For 2 timer siden, david den store skrev:

Jamen hvad er det dog for noget , går du og skyder på din trillet , jeg troede da 1448 havde ransagede dit hus for våben , og der var da fangst men de overså måske nogen . 👮‍♂️👮‍♂️

Det er Hr. Olsen der har ligget og luret og plaffet den. Han har tidligere skudt min lampe ned på gårdspladsen.

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 7 timer siden, Ole Jensen skrev:

Det er Hr. Olsen der har ligget og luret og plaffet den. Han har tidligere skudt min lampe ned på gårdspladsen.

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Surt med sådan en mand der går og gør sådan noget , hvad hedder ham Hr olsen til fornavn og hvor gammel er han , for din navnebror har skrevet på politi siden at der er en psykopat der jagter ham og truer ham , og ham han nævner er 73 år gammel . Så mon der er ham Olsen 1448 skal have fat i , det har godt nok stået på i 15 år og politiet gør ikke noget . 👮‍♂️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 7 minutter siden, david den store skrev:

Surt med sådan en mand der går og gør sådan noget , hvad hedder ham Hr olsen til fornavn og hvor gammel er han , for din navnebror har skrevet på politi siden at der er en psykopat der jagter ham og truer ham , og ham han nævner er 73 år gammel . Så mon der er ham Olsen 1448 skal have fat i , det har godt nok stået på i 15 år og politiet gør ikke noget . 👮‍♂️

Peeeew-ha! :fløjt:

'Han har ødelagt flere forretninger for flere mennesker som "F.eks" SOL.DK , men ingen gør noget, skal man virkeligt begå "selvtægt" for at stoppe sådanne en person?'

'Sten' hedder denne 73-årige slyngel altså - DET gav sgu fred at få dét frem i lyset. :banan:

Men allerbedst - så renser det jo altså mig for enhver mistanke, jeg mener - der er jo langt fra Nakskov til Rudsvedby...

Ååh, nu kan jeg atter sove roligt - nu skal jeg aldrig mere frygte at en lille hidsig mand kommer futtende på sin Trillert, kun for - i ly af mørket, at afslutte mit syndefulde liv med sin økse... 😴

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 52 minutter siden, david den store skrev:

….'din navnebror har skrevet på politi siden at der er en psykopat der jagter ham og truer ham'.... 👮‍♂️

p.s.

Hold nu maule, manner!! :klap:🤣 

Hvor ER det bare underholdning i topklasse at læse alle 'verdensmesterens' meget begavede kommentarer inde på Nordsjællands 1448 FB-side!

Intet filter, ingen som helst situationsfornemmelse ejer manden - han kører bare derudaf med alt det gammelkendte lirum-lirum-larum - om den snart 35 år gamle og for længst tabte sag - om det elendige politi nede på den flade ø - og ikke mindst, om de utallige mislykkede mordforsøg han dagligt må lægge sine flossede nerver til. 😱

Der drysses heldigvis også gavmildt med alle de sædvanlige fantastiske historier: 'jeg har engang'.... 'I tror det er løgn, men'... eller: 'jeg kendte faktisk engang en'..... osv,osv… 🤮🤪😁

Ååh, disse gratis glæder - jeg ææælsker dem! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 2 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Peeeew-ha! :fløjt:

'Han har ødelagt flere forretninger for flere mennesker som "F.eks" SOL.DK , men ingen gør noget, skal man virkeligt begå "selvtægt" for at stoppe sådanne en person?'

'Sten' hedder denne 73-årige slyngel altså - DET gav sgu fred at få dét frem i lyset. :banan:

Men allerbedst - så renser det jo altså mig for enhver mistanke, jeg mener - der er jo langt fra Nakskov til Rudsvedby...

Ååh, nu kan jeg atter sove roligt - nu skal jeg aldrig mere frygte at en lille hidsig mand kommer futtende på sin Trillert, kun for - i ly af mørket, at afslutte mit syndefulde liv med sin økse... 😴

Jeg troede da det var Tryg der havde ødelagt Sol , han plejer da at fable om at Tryg har købt sig ind på debatten Sol for at lukke munden på ham.   Men dejligt at høre at du kan sove TRYGT igen .    Ps nu du siger økse , dem tog 1448 da med dem , plus pistoler , så sov du Trygt . 👍.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Som jeg ser det, ødelagde ejerne af SOL sig selv. De tilsmudsede sitet med et væld af irriterende reklamer og nye tiltag, som ikke kom brugerne til gode. Da de så fandt på et "genialt" nyt design, gik det helt galt. Efter at det nye design blev implementeret, fremstod forum som én stor rodebutik. Derudover JA, så gik der Poul Jørgensen i hele debatten derinde. Men brugerne var allerede på vej væk, fordi grafik og layout derinde blev helt håbløst efter de nye tiltag fra ejernes side. Derudover var der altid bøvl med mails derinde. Selv mistede jeg alle mine mails, fordi der gik ged i deres system. Så gider man ikke bruge deres bras mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
Skrevet (redigeret)
For 28 minutter siden, Lucianone skrev:

Som jeg ser det, ødelagde ejerne af SOL sig selv....

Ja, jeg husker de helt gamle dage - de hyggelige fredagsaftener med 'musik-bytte' og venskabeligt hygge-drilleri.

Gode diskussioner og udveksling af meninger - alle de gamle profiler som f.eks. Dulkis, Sjoveren, Lagermann, Fruppe og hvad de nu ellers hed..

De tider er forbi, nu er det ikke stort andet end muslim-snak, vås og generel nedgøren af hinanden.

ØV!

Redigeret af Ethanol-Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

Jeg er begyndt at spise meget store bidder.

Er du ikke snart mæt, nu har du ædt siden torsdag i sidste uge?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 15 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

p.s.

Hold nu maule, manner!! :klap:🤣 

Hvor ER det bare underholdning i topklasse at læse alle 'verdensmesterens' meget begavede kommentarer inde på Nordsjællands 1448 FB-side!

Intet filter, ingen som helst situationsfornemmelse ejer manden - han kører bare derudaf med alt det gammelkendte lirum-lirum-larum - om den snart 35 år gamle og for længst tabte sag - om det elendige politi nede på den flade ø - og ikke mindst, om de utallige mislykkede mordforsøg han dagligt må lægge sine flossede nerver til. 😱

Der drysses heldigvis også gavmildt med alle de sædvanlige fantastiske historier: 'jeg har engang'.... 'I tror det er løgn, men'... eller: 'jeg kendte faktisk engang en'..... osv,osv… 🤮🤪😁

Ååh, disse gratis glæder - jeg ææælsker dem! :banan:

Mere  fra samme kant

Jeg har i dag skrevet til ham, at jeg ved hvem han er, (det er en gammel 
syg gris på 73-år fra Nakskov) og at jeg ville give dig samtlige 
oplysninger om ham (lægge dem ud på nettet offentligt med alt det "han" 
har skrevet.), og nu samme dag skriver du efter lang tids tavshed, lidt 
underligt syntes du ikke ?, jeg blev i sin tid tilbudt fast arbejde på 
"SOLèn. DK" af Flanhard/Michael, jeg fik alle oplysninger om ALLE 
brugere på SOLèn, både navne og IP-adresser, også på ham den syge person 
som ligger og jagter mig, (Steen/stone).min 
lillebror kommer ned til mig i morgen, jeg skal lave hans motorcykel og 
vi skal havde stegt ål med det hele, min lillebror vil så godt havde at 
vi lige skal kigge forbi hos Steen/stone og sætte tingene på plads så 
denne syge hetz kan stoppe, men det er vel helt OK for dig,,,, ikke?.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 3 minutter siden, Terence skrev:

Mere  fra samme kant

Jeg har i dag skrevet til ham, at jeg ved hvem han er, (det er en gammel 
syg gris på 73-år fra Nakskov) og at jeg ville give dig samtlige 
oplysninger om ham (lægge dem ud på nettet offentligt med alt det "han" 
har skrevet.), og nu samme dag skriver du efter lang tids tavshed, lidt 
underligt syntes du ikke ?, jeg blev i sin tid tilbudt fast arbejde på 
"SOLèn. DK" af Flanhard/Michael, jeg fik alle oplysninger om ALLE 
brugere på SOLèn, både navne og IP-adresser, også på ham den syge person 
som ligger og jagter mig, (Steen/stone).min 
lillebror kommer ned til mig i morgen, jeg skal lave hans motorcykel og 
vi skal havde stegt ål med det hele, min lillebror vil så godt havde at 
vi lige skal kigge forbi hos Steen/stone og sætte tingene på plads så 
denne syge hetz kan stoppe, men det er vel helt OK for dig,,,, ikke?.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hvad hedder det opslag du har citeret , så man kan finde det på nettet . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.