Ole  Jensen

Jeg er begyndt at spise meget store bidder

Recommended Posts

snoozz

LOL.

Klart FBI og CIA kom til Krøngevej GGG:

Så må du virkeligt have lavet lort gg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, snoozz skrev:

LOL.

Klart FBI og CIA kom til Krøngevej GGG:

Så må du virkeligt have lavet lort gg ;)

Ja, det virker som det rene Anders And. Og jeg tror ikke, at vi skal betragte historien som andet end en fiktiv pudsig fortælling. Som jeg har skrevet før, anser jeg alt det der Poul Jørgensen-halløj for en uendelig sæbeopera. Der muligvis/formentlig er udsprunget af en autentisk begivenhed(en mands ulykke i 1985 og hans deraf følgende forsikringssag imod Tryg), men hvor fantasien så efterhånden har taget over, så det meste af det, der skrives fra den kant nu vist er mere fantasi end virkelighed...

F.eks. kan man hurtigt finde ud af, at der slet ikke bor en mand ved navn Poul Jørgensen på den adresse, hvor han angives at opholde sig. Han HAR måske engang boet der, men ikke længere. Derfor ved vi, at meget af det, der skrives, er det pure opspind. Noget af det kan dog være gamle historier og anekdoter, som en spasmager så genposter og udgiver det som nutidige hændelser.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 58 minutter siden, Lucianone skrev:

F.eks. kan man hurtigt finde ud af, at der slet ikke bor en mand ved navn Poul Jørgensen på den adresse, hvor han angives at opholde sig.

Mon ikke han bare har hemmeligt nummer? Han har jo skrevet om hvorledes han jævnligt modtog dødstrusler. Men du har ret i at de to Ole Jensen'er her på debatten ikke er den rigtige Poul Jørgensen.

Til dem der ikke ved det: Ole Jensen var en falsk profil som Poul Jørgensen oprettede på Sol-debatten hvor han udgav sig for at være en mand der tilfældigt kom forbi Krønge og fik hjælp af Poul til at reparere sin bil. Vi gennemskuede dog hurtigt at det var Poul selv der stod bag profilen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 8 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Mon ikke han bare har hemmeligt nummer? Han har jo skrevet om hvorledes han jævnligt modtog dødstrusler. Men du har ret i at de to Ole Jensen'er her på debatten ikke er den rigtige Poul Jørgensen.

Til dem der ikke ved det: Ole Jensen var en falsk profil som Poul Jørgensen oprettede på Sol-debatten hvor han udgav sig for at være en mand der tilfældigt kom forbi Krønge og fik hjælp af Poul til at reparere sin bil. Vi gennemskuede dog hurtigt at det var Poul selv der stod bag profilen.

Du er jo godt inde i sagerne, da du jo har fulgt endnu mere med i sagaen, end jeg har. Men jeg mener ikke at have set noget bevis på, at hr. Jürgensen stadig skulle opholde sig i Krønge. Men omvendt gider jeg heller ikke køre så langt for at opklare det. Det vile også være lidt stalkeragtigt, hvis jeg gjorde. Men vi har jo tidligere på andre fora set, at nogen kører rundt og spionerer manden, da der tidligere er offentliggjort "paparazzi"-billeder af ham på nettet. Så det tyder på, at det ikke er helt løgn, at nogen forfølger ham. Men så er der blevet digtet videre på det og deraf er der kommet en masse fantasifulde historier, som tydeligvis er ren fantasi. Spørgsmålet er blot, om det er ham selv, der finder på de historier - eller at nogen udgiver sig for ham og finder på historierne for at miskreditere og latterliggøre ham? Jeg tror det er lidt 50-50. Han har givetvist selv fundet på nogle skøre historier gennem årene. Den med Kong Frederik og barnevognen husker både du og jeg. Det er givetvist hans egen autentiske historie. Men så er der nogen, der tager pis på ham og digter videre på baggrund af hans egne historier. Det er mit bud. 

Jeg tror heller ikke, at den rigtige PJ skriver på dette forum. Nogen udgiver sig for ham og tager pis på ham. Jeg tror, at manden selv holder lav profil, fordi politiet måske har opfordret ham til at gøre det. Eller måske har han opgivet det hele og gider ikke bruge tid på det mere. Det kan dog ikke helt udelukkes, at den rigtige PJ stadig er aktiv andetsteds på nettet. F.eks. fjæsbogen eller hvad ved jeg....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
For 22 minutter siden, Lucianone skrev:

Du er jo godt inde i sagerne, da du jo har fulgt endnu mere med i sagaen, end jeg har. Men jeg mener ikke at have set noget bevis på, at hr. Jürgensen stadig skulle opholde sig i Krønge. Men omvendt gider jeg heller ikke køre så langt for at opklare det. Det vile også være lidt stalkeragtigt, hvis jeg gjorde. Men vi har jo tidligere på andre fora set, at nogen kører rundt og spionerer manden, da der tidligere er offentliggjort "paparazzi"-billeder af ham på nettet. Så det tyder på, at det ikke er helt løgn, at nogen forfølger ham. Men så er der blevet digtet videre på det og deraf er der kommet en masse fantasifulde historier, som tydeligvis er ren fantasi. Spørgsmålet er blot, om det er ham selv, der finder på de historier - eller at nogen udgiver sig for ham og finder på historierne for at miskreditere og latterliggøre ham? Jeg tror det er lidt 50-50. Han har givetvist selv fundet på nogle skøre historier gennem årene. Den med Kong Frederik og barnevognen husker både du og jeg. Det er givetvist hans egen autentiske historie. Men så er der nogen, der tager pis på ham og digter videre på baggrund af hans egne historier. Det er mit bud. 

Jeg tror heller ikke, at den rigtige PJ skriver på dette forum. Nogen udgiver sig for ham og tager pis på ham. Jeg tror, at manden selv holder lav profil, fordi politiet måske har opfordret ham til at gøre det. Eller måske har han opgivet det hele og gider ikke bruge tid på det mere. Det kan dog ikke helt udelukkes, at den rigtige PJ stadig er aktiv andetsteds på nettet. F.eks. fjæsbogen eller hvad ved jeg....

Jeg bor her se fotos nedenfor - det min lystyacht og det er min cykel der! Så man kan komme til nr. 3 og få sig et par håndmadder gratis!

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

DB55D78D-ACD3-4542-AA87-D760C8937EBD.jpeg

47BF589D-8587-4DFA-85E7-B1CDB2079275.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
On 8.8.2019 at 14:16, Ole Jensen skrev:

Je som overskriften siger så er jeg begyndt at spise meget store bidder når jeg spiser rugbrødsmadder. Førhen så spiste jeg bare sådan nogle små mussebidder, men nu kan jeg faktisk godt æde en makrelguffer i een bid så der kommer store plamager på smækken ! Men for det meste så er det bare sådan at jeg guffer en mad i 2 bidder og det jo også ret voldsomt. Så kører der et helt rugbrød rundt inde i flaben på mig samtidig med at jeg messer “ahh d daaajli”... “smask, smask, smask”. Men spiser dú også voldstore bidder ligesom mig? Og hvorfor gør man det enitalt?

Som svinene også gør det - øf øf grynt p.j.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 11 timer siden, Lucianone skrev:

Som jeg har skrevet før, anser jeg alt det der Poul Jørgensen-halløj for en uendelig sæbeopera.

Jamen det kan da også være på sin plads, eftersom vi ikke har kunnet se hverken Dallas eller Dollars i mange år.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
1 time siden, Ole Jensen skrev:

Jeg bor her se fotos nedenfor - det min lystyacht og det er min cykel der! Så man kan komme til nr. 3 og få sig et par håndmadder gratis!

Den båd du har lagt ind det er da den du solgte , og ikke fik ret mange penge for , hvis jeg husker rigtigt .   Og din cykel som du kalder den er da vist din brors ikke , ham der var ude ved en hvor knoglerne stak ud fra fødderne uha det må ikke have været sjovt at se .😮

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 1 time siden, Lucianone skrev:

Poul bor stadig der hvor han plejer. Og jo han skriver herinde stadig , hvis han da ikke sidder og skjuler sig over ved Gubbi , husk på han har snart ikke andre debatter han kan komme til , Jo Krostuen Pandrup og Nordsjællands Politi Side   Men gør manden en tjeneste og meld dig ind i UTRYG på fjæset , de mangler medlemmer , jeg kan bare ikke fatte hvor alle de stakkels mennesker som Poul har hjulpet hvorfor de ikke er der , nå men det er nok en bette løgn igen fra PJ. 🍺🤣😆 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Ole Jensen skrev:

Ja, jo. Billederne er jo ægte nok. Men vi har jo set dem før. Så vi ved ikke, hvornår billederne er fra. De kan være både 3 og 5 år gamle. Øverste billede stammer fra en video, som flere gange blev postet på solen i sin tid. Så den er i hvert fald nogle år gammel.

Jeg tvivler dog på, at det er Pollemands køretøj vi ser nederst. Er det ikke en trehjulet, han kører rundt på?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.