dewey

Flyt dog, Fatima, hvis du gerne vil gå med niqab

Recommended Posts

modpol
For 7 minutter siden, Zorglup skrev:

Og her vil jeg bare gerne vide, om der er tale om autonome typer eller hr og fru Jensen.
Og jeg hælder til det første, som mest sandsynligt. Og de har hele tiden været tiltænkt dette.
Det kan da godt være at 'folk' ikke havde været så forvirrede over det, hvis man bare havde bibeholdt maskeringsforbuddet og gjort burka og niqab ulovligt. Men det kunne man ikke. Så man har gjort det næstbedste. Sådan er det jo. Et kompromis.

De informationer er ikke tilgængelige for offentligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 18 minutter siden, Zorglup skrev:

Og her vil jeg bare gerne vide, om der er tale om autonome typer eller hr og fru Jensen.
Og jeg hælder til det første, som mest sandsynligt. Og de har hele tiden været tiltænkt dette.
Det kan da godt være at 'folk' ikke havde været så forvirrede over det, hvis man bare havde bibeholdt maskeringsforbuddet og gjort burka og niqab ulovligt. Men det kunne man ikke. Så man har gjort det næstbedste. Sådan er det jo. Et kompromis.

Nej.. de har ikke hele tiden være tiltænkt. Det er kvinder som bærer religiøse hovedbeklædninger som er målgruppen. Det står i lovforslaget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 5 timer siden, ThomasSneum skrev:

Uha!.. man må ikke gå med julemandskostume i danmark... så vi må hellere finde et andet land.

Vi tager lige dette en gang til, for nu må man godt, når man er til kongres. Behøver jeg sige mere.

Formulerer man sig korrekt, så vil det ikke gå galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 41 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Vi tager lige dette en gang til, for nu må man godt, når man er til kongres. Behøver jeg sige mere.

Formulerer man sig korrekt, så vil det ikke gå galt.

??

Forstår ikke din pointe. 

Jeg er imod at man ikke må gå med julemandskostume, når det IKKE er formålstjenesteligt. 
Det er jo det som er hele essensen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 40 minutter siden, ThomasSneum skrev:

??

Forstår ikke din pointe. 

Jeg er imod at man ikke må gå med julemandskostume, når det IKKE er formålstjenesteligt. 
Det er jo det som er hele essensen. 

Hvad er formålstjenligt med at en kvinde vil gå med niqab i et land, hvor det er normalt at landets millioner af borgere viser ansigter?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 2 timer siden, dewey skrev:

Hvad er formålstjenligt med at en kvinde vil gå med niqab i et land, hvor det er normalt at landets millioner af borgere viser ansigter?

Så du går ind for at forbyde alt, hvad der ikke er en særdeles god grund til at tillade?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, dewey skrev:

Det formålstjenlige er at opfylde de religiøse normer som de har, i et land med religionsfrihed - det er et vældigt godt formål i sig selv, da religionsfrihed er kernen i et frit samfund.

Så kan vi to godt blive enig om at vi ikke brude have så mange muslimer i landet og indvandringspolitikken er i skoven, men det ænder ikke på hvordan de som er her bør behandles.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 15 minutter siden, modpol skrev:

Så kan vi to godt blive enig om at vi ikke brude have så mange muslimer i landet og indvandringspolitikken er i skoven, men det ænder ikke på hvordan de som er her bør behandles.

Skal vi ikke snakke om hvordan de behandler os lidt, når du er igang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 19 timer siden, Zorglup skrev:

Et ulovligt kompromis, der skulle skjule, at det hele handler om nynazistisk diskrimination af andre religioner, selvom dette er imod FN og alle internationale regler! Loven er en skændsel og intet andet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 17 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Skal vi ikke snakke om hvordan de behandler os lidt, når du er igang?

Du kom mig i forkøbet med samme spørgsmål - men nej det er ikke noget at tale om:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind