dewey

Flyt dog, Fatima, hvis du gerne vil gå med niqab

Recommended Posts

modpol
For 13 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Vi ser dem nok ikke,fordi vi allerede har sikret os, de ikke går i de dragter, så modsat lande som har set bombemænd og kvinder, så er vi rigtig gode til at få afvist dem før de begynder at tænke i de baner, for det åbenlyse er, de ved chancen for at stoppes af private som politi er stor, hvis man går imod loven :) 

Så vi ser dem ikke herhjemme fordi der er en super lov og en regering som kunne fortolke og fandt løsningen som den type bomber blev minimeret, og nej, jeg siger ikke 100% afvist, for der er dem som stadig tager dragter på og går i dem, og får bøder, det har vi hørt.

Så terroriser er nu begyndt at overholde maskeringsforbuddet?

I så fald hvorfor kan de autonome og rabiate højreorienteret så ikke også overholde det, når nu islamister kan?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 12 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Er det ikke lækkert at vi kan tale normalt uden at man kaldes en masse fordi man mener det modsatte af dig :) 
Jeg synes loven er helt på sin plads, jeg ville dog begynde at være utilfreds hvis munke kåber, kitler eller heldragter med åben ansigts muligheder, lige pludselig blev forbudt, så begynder vores frihed virkelig at indskrænkes.

Så selvmordsbomber skal gå i munke kåber så de kan have deres bombe skjult indenunder i fred og først afsløre det hele lige inden de råber allahu akbar jihad...BANG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 29 minutter siden, modpol skrev:

Så selvmordsbomber skal gå i munke kåber så de kan have deres bombe skjult indenunder i fred og først afsløre det hele lige inden de råber allahu akbar jihad...BANG

Du glemte tilliden, alle kan gå i kåber men de gør det ikke.  Og det er det dagsbillede som andre lever med i andre lande hvor det altså sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 34 minutter siden, modpol skrev:

Så terroriser er nu begyndt at overholde maskeringsforbuddet?

I så fald hvorfor kan de autonome og rabiate højreorienteret så ikke også overholde det, når nu islamister kan?

Altså,
Chancen for at afsløres i kåbe med forbud, er meget større, end hvis man har sort overfrakke og REMA pose i hånden :)

Så det er ikke det at de overholder men ved de kan stoppe, før de begynder på deres terror, så de bliver ikke engang martyrer, når de ryger ind på en fejlbeslutning som gavnede os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 timer siden, Zorglup skrev:

Autonome ?
Almindelige mennesker lever helt som sædvanligt. Jeg bruger styrthjelm og halsedisse hver dag.

Muslimer er også almindelige mennesker. ;)

- og om end lidt tosset, så vil det også være almindelige mennesker som som klæder sig ud i julemands-kostumer om sommeren. Men det er nu ulovligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 57 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Vi ser dem nok ikke,fordi vi allerede har sikret os, de ikke går i de dragter, så modsat lande som har set bombemænd og kvinder, så er vi rigtig gode til at få afvist dem før de begynder at tænke i de baner, for det åbenlyse er, de ved chancen for at stoppes af private som politi er stor, hvis man går imod loven :) 

Så vi ser dem ikke herhjemme fordi der er en super lov og en regering som kunne fortolke og fandt løsningen som den type bomber blev minimeret, og nej, jeg siger ikke 100% afvist, for der er dem som stadig tager dragter på og går i dem, og får bøder, det har vi hørt.

Det er jo noget vrøvl - vi havde muslimer, længe før forbuddet. 

Og skulle bombemænd skjule bomber under kjoler, så vil du også forbyde disse? - Det er at famle efter strå her. 

Loven er makværk.. og du ser næppe nogen jura-professor påstå noget andet. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 55 minutter siden, Zorglup skrev:

Mit gæt er vel lige så valid som dit.
Jeg tror, de 22 enten har maskeret sig i forbindelse med noget røveri eller optøjer, som vi så i forbindelse til eksempelvis Rasmus Paludans 'demonstrationer'. Og så virker loven jo stadigvæk. Jeg tvivler meget på, at du kan finde 1 eneste 'uskyldig', der har fået en bøde for omtalte overtrædelse.

Nej.. maskerings forbuddet (før burkaloven) eksisterer stadig - og i det tilfælde ville det være denne lov der blev anvendt. Så dit gæt rammer ikke helt plet her.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 9 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Altså,
Chancen for at afsløres i kåbe med forbud, er meget større, end hvis man har sort overfrakke og REMA pose i hånden :)

Så det er ikke det at de overholder men ved de kan stoppe, før de begynder på deres terror, så de bliver ikke engang martyrer, når de ryger ind på en fejlbeslutning som gavnede os.

Så at man kan få en lille bøde for at gå i burka, stopper altså mindst en terroraktion i Danmark, er din påstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 56 minutter siden, Zorglup skrev:

Mit gæt er vel lige så valid som dit.
Jeg tror, de 22 enten har maskeret sig i forbindelse med noget røveri eller optøjer, som vi så i forbindelse til eksempelvis Rasmus Paludans 'demonstrationer'. Og så virker loven jo stadigvæk. Jeg tvivler meget på, at du kan finde 1 eneste 'uskyldig', der har fået en bøde for omtalte overtrædelse.

Uskyldig? 

Ja.. det er jo det som er problemet. Nu er man jo kriminel hvis du går med julemandskostume, uden det er fastelavn. Så vi er da enige... de er SKYLDIGE! 🤣 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 timer siden, modpol skrev:

[Indlæg rettet.]

Offentlig moderation

Fair skal være fair - vi har lagt en temmelig hård linje når det kommer til forhånelser. Det er derfor ikke i orden at kalde dine med-debattører for paranoide i ovenstående kontekst. 

Jeg skal derfor bede dig rette dit indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind