Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Entrelac

Snerpet?

Recommended Posts

snoozz

Jeg foretrækker nu også forfra som dette til lidt længere, og måske lidt svære nørdede spørgsmål Eller bare om verdenssituationen.-

Er jeg i det mere sociale hjørne - uandet om det så bare er fuldemands-snak eller decideret dating, eller bare komme med til en fest med en flok nye mennersker, og se hvad der sker, Så bruger jeg chatsider som Superchat.dk.

Det er gratis og folk er ikke fakes som på decideret datingsider - eller i bedste fald får man bare slet ikke et svar. Jeg er ikke så meget til de internationale sider som fx Snapchat, da jeg ikke gider tage fx til USA på en date - og selv hvis jeg gad er mit pas udløbet forlængst ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, snoozz skrev:

- og selv hvis jeg gad er mit pas udløbet forlængst ;)

Så bestiller du s'gi da bare et nyt. Hvor svært kan det være?:wave2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det koster jo penge. Så er det en del nemmere bare at finde en pige bag i Ekstabladet. Så er der også garanti for fisse, modsat dates, der er jo ikke garanti for noget som helst ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 24 minutter siden, snoozz skrev:

Det koster jo penge. Så er det en del nemmere bare at finde en pige bag i Ekstabladet. Så er der også garanti for fisse, modsat dates, der er jo ikke garanti for noget som helst ;)

I forhold til hvad en rejse til USA (som du nævnte i forhold til en date) koster så er det småpenge, og en engangsudgift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Netop. Og så kan jeg også være ligeglad med om hun bliver gravid. Hun ved jeg hvem jeg er eller hvor jeg kommer fra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 6.8.2019 at 19:12, ThomasSneum skrev:

Der er indløbet over 100.000 angreb af spam-bots på bare to dage. Admin. gør hvad de kan for at få det lukket, men det har været/er en større omgang. 

Det burde dog snart være overstået.

Jeg synes at det er en stor fejl her, at man ikke selv kan slette de privat beskeder i sin indbakke!

9. august fik jeg igen en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 43 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Jeg synes at det er en stor fejl her, at man ikke selv kan slette de privat beskeder i sin indbakke!

9. august fik jeg igen en.

Det kan du også?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Kan det være fordi skraldespand siger "Forlad samtale" og ikke slet besked?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 22 timer siden, ThomasSneum skrev:

Det kan du også?

Øh, hvordan sletter jeg da en besked?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 33 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Øh, hvordan sletter jeg da en besked?

Marker den i yderste nedre venstre hjørne af besked i listen du ser til venstre. Når den markeres kommer en spand frem i bunden af skærmen (PC), så trykker du på denne og beskeden er slettet (du hopper ud af samtalen)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...