Recommended Posts

Entrelac

Er det mig der er ved at blive gammel og snerpet, eller skal jeg bare vænne mig til nye tider, eller måske finde andre græsgange?:gruble:

Jeg synes der kommer en del "invitationer" i "Sex & samliv" fra nye brugere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Entrelac skrev:

Er det mig der er ved at blive gammel og snerpet, eller skal jeg bare vænne mig til nye tider, eller måske finde andre græsgange?:gruble:

Det er jo en stor del af verden i dag, du kan jo bare se de fantasier der er privat her på stedet, udenom det dertil indrettede fora. Jeg skippede mit tv for mange år siden, og tager jeg et kig på fladen i dag, så er det svært at finde bare et enkelt program, der intet har med sex at gøre. 

Men ja, en af måderne jeg ser udover det er da helt klart, at vælge det fra, hvor man hele tiden får det smidt i hovedet, så jeg er snart væk herfra igen, som jeg holder mig til meget let søgen på sociale medier. Vi når bare et sted, hvor vi ikke gider den børnehave mere. Det er fantasi og løgn, i stedet for at søge sandhed og ærlighed. Alle der tør risikere sig selv, kan finde den ægte kærlighed, men fantasi er åbenbart noget lettere, hvad ved jeg?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg undre mig over de mænd , de må da have læst dine tråde eller have læst de tråde du har svaret på , de må da vide hvad du står for , det må være nogle desperate mænd , det er altid surt show når en kvinde forlader debatten , i sær kvinder der svare på indlæg eller selv laver tråde , når jeg ser på hvem der er logget ind , så er der mange kvinder der er logget ind , men de svare ikke på indlæg og de laver ikke tråde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 4.8.2019 at 09:40, stig6499 skrev:

jeg undre mig over de mænd , de må da have læst dine tråde eller have læst de tråde du har svaret på , de må da vide hvad du står for , det må være nogle desperate mænd , det er altid surt show når en kvinde forlader debatten , i sær kvinder der svare på indlæg eller selv laver tråde , når jeg ser på hvem der er logget ind , så er der mange kvinder der er logget ind , men de svare ikke på indlæg og de laver ikke tråde 

Jeg forstår ikke helt dit indlæg.

Mit oplæg handler ikke om pb'er, men om de emner der oprettes i "Sex & samliv", især af nye brugere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 31 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg forstår ikke helt dit indlæg.

Mit oplæg handler ikke om pb'er, men om de emner der oprettes i "Sex & samliv", især af nye brugere.

så har jeg misforstået dig 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg får nu ingen frække tilbud herinde. Men jeg er også mand. Hvis man er kvinde, er det nok en anden sag. Nu er Albert jo heller ikke herinde. Han er jo kendt for at sende lumre tilbud til andre mænd, da han jo er kendt som friluftsbøsse på fælleden, som godt kan lide at ligge på knæ for store sorte mænd. 

Mig generer sådanne tilbud dog nu ikke. Jeg er ikke sart. Jeg siger bare nej tak eller undlader at svare, hvis det ingen interesse har. 

Og jeg bruger ikke dindebat til at søge sex. Hvis jeg har lyst til den slags, synes jeg det er mere formålstjeneligt at bruge diverse datingsites og datingapps. Ikke et debatforum som dette.

Som heteroseksuel mand skal man dog være opmærksom på, at de fleste kvinder på datingsites er fake. Nemlig mænd, der får penge af sitet for at udgive sig for kvinder!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg får nu ingen frække tilbud herinde.

Det gør jeg heller ikke.

Tråden her handler om de emner der ofte kommer i "Sex & samliv", ikke om privatbeskeder.

Redigeret af Entrelac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
On 3.8.2019 at 21:17, Entrelac skrev:

Der er indløbet over 100.000 angreb af spam-bots på bare to dage. Admin. gør hvad de kan for at få det lukket, men det har været/er en større omgang. 

Det burde dog snart være overstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Ah!.. misforstod jeg måske også indlægget? 🤔

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 6 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Ah!.. misforstod jeg måske også indlægget? 🤔

Det gjorde du vistnok der

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind