snoozz

Maria Magdalena og Judas?

Recommended Posts

modpol
For 10 timer siden, snoozz skrev:

JEg har også prøvet engang, eller faktisk 2. Første gang var jeg bare derhjemme. Der stod to flotte damer og spurgte om jeg vidste noget om biblenen. De var så frækt klædt på at jeg var lige ved at invitere dem indenfor, men jeg havde lige for meget rod til gæster den dag.

Den anden gang var midt på gågaden i Næstved hvor jeg sad på en bænk i hospitals tøj ude foran Netto, og sikkert så lidt nedtrykt ud. De bag en bøn for mig, og så blev jeg i godt humør igen ;)

Tro godt du kan glemme at få fat i to unge damer med biblen i hånden, ved godt at nonne fantasier er frække men i virkelighedens verden bliver det bare til forsøg på overgreb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)

Det jeg ikke forstår ved jojo er ikke at han har haft  besøg af jv, men at alt det han skriver er vrøvl og heller ikke noget jv tror på i øvrigt. Så det giver ingen mening at sige de ting!!!

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Lige nu, modpol skrev:

Hvad er det for nogle plakater?

det er gtotal harmløse plakater , Helle thorning valgplakater , Patricia arquette ,, Hellen mirren , Agnetha fæltskog , Linse kessler , Pamela anderson , Samantha fox 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 8 minutter siden, stig6499 skrev:

det er gtotal harmløse plakater , Helle thorning valgplakater , Patricia arquette ,, Hellen mirren , Agnetha fæltskog , Linse kessler , Pamela anderson , Samantha fox 

Så tror jeg du overfortolker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind