snoozz

Maria Magdalena og Judas?

Recommended Posts

snoozz

Hej.

Flere har sange som omtaler disse personer. Sandra om "Maria Magdalena" og Lady Gaga er forelsket i en hun kalder Judas.

Men hvem er disse personer - er det bibelske personer hvis man vil vide mere om dem ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Er Google gået i stykker på din PC?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej. Problemet er bare at googler man de 2 Navne er der 100.000 med de navne og jeg magter ikke at bladre igennem dem alle ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 33 minutter siden, snoozz skrev:

Nej. Problemet er bare at googler man de 2 Navne er der 100.000 med de navne og jeg magter ikke at bladre igennem dem alle ;)

Du burde nok tage hånden over dynen og begynde at bedrive noget fornuftig i dit liv... Du reflektere over tingene, som et otte årig barn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Godt spørgsmål Snooz

Jeg ved at de fleste in EU kender svaret, men fordi Danmark er et protestant land ved man det ikke. Så hvid jeg ved er hun bortvist fra de Lutherske bibler.

In Spanien Frankrig Belgien Holland Italien Tyskland Grækenland Tjekkiet osv. er hun den største hellige, der finder man millioner af småskrin med Maria Magdalena figuren, hun som fik et barn med Jesus uden sex 😋

Hvem Judas er ved jeg ikke, sort af en stikker tror jeg, eller en politiker fra højre ✝️

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 10 minutter siden, Jojojo skrev:

Godt spørgsmål Snooz

Jeg ved at de fleste in EU kender svaret, men fordi Danmark er et protestant land ved man det ikke. Så hvid jeg ved er hun bortvist fra de Lutherske bibler.

In Spanien Frankrig Belgien Holland Italien Tyskland Grækenland Tjekkiet osv. er hun den største hellige, der finder man millioner af småskrin med Maria Magdalena figuren, hun som fik et barn med Jesus uden sex 😋

Hvem Judas er ved jeg ikke, sort af en stikker tror jeg, eller en politiker fra højre ✝️

Jeg ved både hvem Judas Iskariot og Maria Magdalena er, og det ved ethvert selvtænkende individ i Danmark... Dine oplysninger stammer fra fiktion, nærmere betegnet en film.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 9 minutter siden, Tim Hansen skrev:

Dine oplysninger stammer fra fiktion, nærmere betegnet en film.

Typisk Judas svar? 

Jeg kan dog forsikre dig at mine erfaringer intet har at gøre med film eller fiktion, men er baserede på et berejst liv. Jeg ved fra erfaring at verden er lidt større end et mørkt Luthersk kirke.

Jeg holder med Paven Gregor den store teorien.

Hvad mener du om Maria Magdalena, var hun virkeligt jomfru og ikke gift med Jesus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 43 minutter siden, Jojojo skrev:

Typisk Judas svar? 

Jeg kan dog forsikre dig at mine erfaringer intet har at gøre med film eller fiktion, men er baserede på et berejst liv. Jeg ved fra erfaring at verden er lidt større end et mørkt Luthersk kirke.

Jeg holder med Paven Gregor den store teorien.

Hvad mener du om Maria Magdalena, var hun virkeligt jomfru og ikke gift med Jesus

Hvem har fortalt dig, at jeg tilhører den lutherske kirke?

Læs Bibelen, så ved både du og jeg, hvem og hvad hun er, så er du fri for at finde dine oplysninger i filmens verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 31 minutter siden, Tim Hansen skrev:

Hvem har fortalt dig, at jeg tilhører den lutherske kirke?

Læs Bibelen, så ved både du og jeg, hvem og hvad hun er, så er du fri for at finde dine oplysninger i filmens verden.

Det er med tro ligesom med gummistøvler - de er kun til glæde for dem, der har dem på. "Kaalø". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

der er meget mumbo jumbo i religion . superman kom til verden ved en jomfru fødsel , superman får et barn med Magdalena uden sex , mumbo jumbo 

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind