Gæst Kejseren

Hvorfor har menneskeracen mistet pelsen?

Recommended Posts

Gæst Kejseren

Sygdom!

Se dig selv i spejlet gud, hvad ser du: Kejserens nye klæder? Det er sgu´ da sygdom.

Fagudlærte lægekyndige doktorer forstandige på pollypper dyrker incitament i sindsyge, stønner i tårnet aaaaieeejhhaaaa brunstigt megafonisk på deres bedeanstalt centralt, kult. Invasion af mustafaer. Stirre galskab, strygekvartet og kattejammer rock til næste champagnebrus i Eiffel.

Vanhelligelse af organismer. "Smadderkasser", billetter, trængsel og hjemve. Hvergang der skides en ny alien ud .., smuk, nuttet, bedårende, men hvor er pelsen blevet af?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Smukt... på sin vis. :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Mennesket er et meget specielt dyr. For vi er jo ikke gode til noget som helst. Vi kan ikke løbe fra rovdyrene, hvis de vil overfalde os. Vi kan ikke leve udelukkende af kød som rovdyrene. Vi kan heller ikke leve udelukkende af græs og blade. Vi kan ikke leve i et koldt klima uden tøj, og vi kan heller ikke sove vinterhi. Eller fare rundt i trætoppene sådan, som aberne kan.

Så hvorfor uddøde vi ikke, før vi overhovedet havde udviklet tøj, redskaber og våben?

Det har vi med garanti også været tæt på adskillige gange! For vi kunne ikke klare klimaforandringer, tørke eller store rovdyr. Så hvorfor uddøde vi så ikke alligevel?

Mit svar er, at vi overlevede ved at gøre den eneste ting, som vi alligevel havde talent for. Nemlig at flygte til andre områder og forsøge at tilpasse os der hver gang, hvor vi var ved at uddø. For netop dette er vores store talent! Vi er ikke afhængige af at leve et bestemt sted eller spise en bestemt slags føde i et bestemt klima sådan, som alle andre dyrearter jo er.

Oprindeligt har vi sikkert levet i troperne. Men så har store rovdyr og tropesygdomme været ved at udrydde os. Så vi er trukket ud til naboområderne og har tilpasset os. Ikke ved at udvikle en rigtig pels ligesom aberne. Men ved at lave en kunstig pels af de materialer, der har været til rådighed. Sådan er vores tøj formentlig startet, og vi er senere flyttet til endnu koldere klimaer, der har krævet, at vi videreudviklede tøjet, men også tilbage til klimaer, der var for varme til tøj, og hvor vi blot havde behov for beskyttelse mod solen. Gradvis har vi så spredt os over hele jorden og har måttet tilpasse os til mange forskellige klimaer, meget forskellig kost og til nye livsformer. Hver gang vi var ved at blive udryddet i et område, har vi bare overlevet på nye måder andre steder.

Men en pels ville blot have været en ulempe i meget varmt tropisk klima. Derfor har vi ikke en rigtig pels. Men med en kunstig pels kan vi overleve selv i polarklima, - og mig bekendt findes der ikke andre dyrearter, der på samme måde lever både i troperne og i polar-egnene 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Kejseren
For 5 timer siden, Erpe skrev:

...

Mister Erpe,

Selvfølgelig Kejser Wilhelm blev din race ikke berøvet pelsen, den foretrak selv kun at beholde lidt buskads forneden og noget halm i armpitterne. Æv bøv Adam og Eva begyndte i angst for, at gud skulle se nissen.

Hører du noget om, at nogen læge fag doktor hospitals forstand udtale sig derom, at det er fejl også angående temperatur isolering? Næ .. vel. Og hvis vi sender læger beskeder emails til oplysning, hvad så? Spam blokering af ringeagt for deres løn indkomst.

Aktuelt forsøger jeg nu at sende emails til religiøse, der selv bekender deres tro og har offentlige addresser for henvendelse. Det blokeres også af kirke ministeriets spam filtre. For det første skulle jeg samle de religiøses addresser og lave særskilte henvendelser. Spam er blomstring, spreder pollen til ukrudt. Men det er disse henvendelser ikke. Det handler eksempelvis om englesyge. Det er realitet ligesom menneskeracens mistede pels, dengang Knud tænkte sig "åh jeg et land mig bygge vil, der skal være herskabsboliger til - ikke for at varme mig lidt i ild, jeg er bare intelligent i forhold til fløjen af andre skiderikker."

Men angående englesyge, som moderator Sneum udtrykker også med "smukt ...". Engle er fundet, bevist, opdaget; du har også set slagsen lyksageligt i kærlighed: »For når du elsker nogen, har liderlighed, så er vedkommende en engel - et rent væsent -, for selvom det er en morder ligesom dig, da du vel ikke er vegetar endnu, forhåbentlig, så tilgiver du alt i englesyge.« Derfor er liderlighed en syge, der i manipulation tvinger dig til at ignorere fejl. Sneum fyr dig selv for en fri debat.

Men det er altså min hensigt også at oplyse religiøse om fejlen ved at disciple .. og farligt at modsige paven, der jo af og til ganske har ret. Spam blokering er en misforståelse af sikkerhed. Gu er det da så, hvis det handler om kondomer osv. Nytter de i øvrigt hr. myndighed; der spejdes ud i rummet og sendes raketter afsted for at sperme kuplen med flag. Shubidua "nu er jeg endelig kommet helt herop, hvad faen skulle jeg egentlig her ..."

Ved du hvad, jeg har søgt at sende emails, og mustafa skal ud! Er du med på det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 9 timer siden, Gæst Kejseren skrev:

Mister Erpe,

Selvfølgelig Kejser Wilhelm blev din race ikke berøvet pelsen, den foretrak selv kun at beholde lidt buskads forneden og noget halm i armpitterne. Æv bøv Adam og Eva begyndte i angst for, at gud skulle se nissen.

Hører du noget om, at nogen læge fag doktor hospitals forstand udtale sig derom, at det er fejl også angående temperatur isolering? Næ .. vel. Og hvis vi sender læger beskeder emails til oplysning, hvad så? Spam blokering af ringeagt for deres løn indkomst.

Aktuelt forsøger jeg nu at sende emails til religiøse, der selv bekender deres tro og har offentlige addresser for henvendelse. Det blokeres også af kirke ministeriets spam filtre. For det første skulle jeg samle de religiøses addresser og lave særskilte henvendelser. Spam er blomstring, spreder pollen til ukrudt. Men det er disse henvendelser ikke. Det handler eksempelvis om englesyge. Det er realitet ligesom menneskeracens mistede pels, dengang Knud tænkte sig "åh jeg et land mig bygge vil, der skal være herskabsboliger til - ikke for at varme mig lidt i ild, jeg er bare intelligent i forhold til fløjen af andre skiderikker."

Men angående englesyge, som moderator Sneum udtrykker også med "smukt ...". Engle er fundet, bevist, opdaget; du har også set slagsen lyksageligt i kærlighed: »For når du elsker nogen, har liderlighed, så er vedkommende en engel - et rent væsent -, for selvom det er en morder ligesom dig, da du vel ikke er vegetar endnu, forhåbentlig, så tilgiver du alt i englesyge.« Derfor er liderlighed en syge, der i manipulation tvinger dig til at ignorere fejl. Sneum fyr dig selv for en fri debat.

Men det er altså min hensigt også at oplyse religiøse om fejlen ved at disciple .. og farligt at modsige paven, der jo af og til ganske har ret. Spam blokering er en misforståelse af sikkerhed. Gu er det da så, hvis det handler om kondomer osv. Nytter de i øvrigt hr. myndighed; der spejdes ud i rummet og sendes raketter afsted for at sperme kuplen med flag. Shubidua "nu er jeg endelig kommet helt herop, hvad faen skulle jeg egentlig her ..."

Ved du hvad, jeg har søgt at sende emails, og mustafa skal ud! Er du med på det?

Jeg ved godt, at kristne religionsfanatikere stadig tror, at menneskeheden startede med Adam og Eva, der blev skabt af en Gud, der lever oven på skyerne og i Himlen. Dette skulle ifølge Bibelens slægtstavler være sket for højst 10.000 år siden, da der kun var 24 slægtsled fra Adam til Abraham, 24 slægtsled fra Abraham til David og 24 slægtsled fra David til Jesus, der jo blev født i år nul. Samtlige navne på de ialt 72 slægtsled står i Bibelen. Men ingen blev ældre end Metusalem, der kun blev 969 år. Desuden var selv Metusalem kun 187 år, da han blev far til Lemek, der igen kun var 182 år, da han blev far til Noah. Efter Noah levede folk meget kortere og ingen blev væsentligt over 100 år gamle.

Så i gennemsnit har de 72 slægtsled jo nok højst været omkring 50 år, da det næste led i kæden blev født. Altså skulle menneskeheden være startet med Adam og Eva for kun 72*50+2019= ca. 5600 år siden. Så hvorfor kan vi så selv i Danmark finde skeletter af og bopladser for mennesker, der levede for hele 14.000 år siden? Se https://www.dr.dk/ligetil/kultur/foerste-dansker-14000-aar-siden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 1 time siden, Erpe skrev:

Jeg ved godt, at kristne religionsfanatikere stadig tror, at menneskeheden startede med Adam og Eva, der blev skabt af en Gud, der lever oven på skyerne og i Himlen. Dette skulle ifølge Bibelens slægtstavler være sket for højst 10.000 år siden, da der kun var 24 slægtsled fra Adam til Abraham, 24 slægtsled fra Abraham til David og 24 slægtsled fra David til Jesus, der jo blev født i år nul. Samtlige navne på de ialt 72 slægtsled står i Bibelen. Men ingen blev ældre end Metusalem, der kun blev 969 år. Desuden var selv Metusalem kun 187 år, da han blev far til Lemek, der igen kun var 182 år, da han blev far til Noah. Efter Noah levede folk meget kortere og ingen blev væsentligt over 100 år gamle.

Så i gennemsnit har de 72 slægtsled jo nok højst været omkring 50 år, da det næste led i kæden blev født. Altså skulle menneskeheden være startet med Adam og Eva for kun 72*50+2019= ca. 5600 år siden. Så hvorfor kan vi så selv i Danmark finde skeletter af og bopladser for mennesker, der levede for hele 14.000 år siden? Se https://www.dr.dk/ligetil/kultur/foerste-dansker-14000-aar-siden

Jorden er i følge Bibelen, kun nogle få tusind år gammel, men Bibelen fortæller også, at Guds tidsregning, måske ikke helt er din. Derfor kan snart, være i denne uge, om 2000 år eller måske endnu senere.... Vil du kende Bibelen og Gud, så må du tage i mod Jesus som din Herre og blive født på ny og begynde at tage Guds ord ind, og lade det tage bolig i dit hjerte, så vil alt andet blive til det rene nonsens og Gud stå lysende klart for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Kejseren
For 7 timer siden, Tim Hansen skrev:

Jorden er i følge Bibelen, kun nogle få tusind år gammel, men Bibelen fortæller også, at Guds tidsregning, måske ikke helt er din. Derfor kan snart, være i denne uge, om 2000 år eller måske endnu senere.... Vil du kende Bibelen og Gud, så må du tage i mod Jesus som din Herre og blive født på ny og begynde at tage Guds ord ind, og lade det tage bolig i dit hjerte, så vil alt andet blive til det rene nonsens og Gud stå lysende klart for dig.

Det er en definition af spassersyge. "De gamle grækere" havde fået det hvide snit ~ var blevet født på ny -, derfor filosoferede de.

Hvad er en computer? Et handicapmiddel for sindsyge spasserhjerner. Hvis rigtig komputer matrix virker, så er der ikke årsag mere til at bruge internettet og spam i afvænning.

For 9 timer siden, Erpe skrev:

Jeg ved godt, at kristne religionsfanatikere stadig tror, at menneskeheden startede med Adam og Eva

Ja, dyr startede med syndefald, thi i kneppesyge begyndte overbefolkning » aliens at invadere. Før da var der rigelige resourcer til hver enkelt individ, og disse væsener skabte af mig Satan var selvstændige uden bisser og røvhul til at æde og brække. Mennesket er fy for helvedet ulækkert pattedyr med mor og far, forsørgelses syg til strid.

For 9 timer siden, Erpe skrev:

Efter Noah levede folk meget kortere og ingen blev væsentligt over 100 år gamle.

Et år er 365.25 dage. Fordi det er en omdrejning om Solen? Næ. Det passer bare med de fire årstider, den ravage asteroiden laver i Jordens klima.

Ud af numse kaldes det prut og i luften snehvide. Erkend selv, hvad skygge betyder angående temperatur sænkning, og hvad temperatur forskel gør angående blæst. [Læs videre her efter, du har gjort det selv.] Snehvide forårsager altså blæst, gråt vejr, influenza, farligt vinter klima osv. Og det produceres af snemanden.

Mennesker kommer af overbefolkning, og hver alien har flere indbyggere. Sindsyg hjerne lige fra fødsel, indbilder selv at være jeget i tilstedeværelsessyge. Nogle indbyggere er defekte angående sikkerhed; psykopater, ornanister. Dyrker vanhelligelse af organisme ved sansemisbrug.

Eksempel: Du forsøger jo at slutte dit alkohol misbrug Kaj ...
Det meste af "din" legemlige organisme består af vand. Hvad består du så af, spasser?
Dine nosser og dit gebis Erpe, hvad er de til for? Hvorfor har bier stikker? Hvad fanden er vi skruet millitant sammen ..

Misforstået sikkerhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
On 31/7/2019 at 14:40, Tim Hansen skrev:

Jordens alder kendes mig bekendt ikke fra Bibelen. For jorden og dyrene blev skabt før menneskene. Derimod står der, at Adam og Eva var de første mennesker og skabt i Guds billede, selvom det fremgår af slægtstavlerne, at Adam og Eva levede for kun få tusinde år siden.

Det var også dette, som man tidligere brugte som forsvar for slaveriet og behandlingen af de indfødte i kolonierne. For når de så anderledes ud og ikke virkede til at være efterkommere af Adam og Eva, så kunne de jo ikke være mennesker. De havde heller intet kendskab til Bibelen og Gud. Så de måtte jo være en slags dyr, ligesom aberne jo også var. Derfor fandt man det helt i orden at behandle alle disse hedninge som dyr, der kunne bruges som nyttedyr for menneskene eller fordrives alt efter, hvad man nu fandt mest nyttigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
1 time siden, Erpe skrev:

Jordens alder kendes mig bekendt ikke fra Bibelen. For jorden og dyrene blev skabt før menneskene. Derimod står der, at Adam og Eva var de første mennesker og skabt i Guds billede, selvom det fremgår af slægtstavlerne, at Adam og Eva levede for kun få tusinde år siden.

Det var også dette, som man tidligere brugte som forsvar for slaveriet og behandlingen af de indfødte i kolonierne. For når de så anderledes ud og ikke virkede til at være efterkommere af Adam og Eva, så kunne de jo ikke være mennesker. De havde heller intet kendskab til Bibelen og Gud. Så de måtte jo være en slags dyr, ligesom aberne jo også var. Derfor fandt man det helt i orden at behandle alle disse hedninge som dyr, der kunne bruges som nyttedyr for menneskene eller fordrives alt efter, hvad man nu fandt mest nyttigt.

Desværre er du ikke bekendt med Bibelen, læs den og lær sandheden at kende :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 7 timer siden, Tim Hansen skrev:

Desværre er du ikke bekendt med Bibelen, læs den og lær sandheden at kende :) 

Jeg er ikke fanatisk kristen, hvis det er det, som du mener? Beklager at måtte skuffe dig. Men sandheden finder du ikke i Bibelen. Jeg kan dog godt se, at det ville være rart, hvis vi virkeligt fik evigt liv sådan, som den påstår :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.