Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Recommended Posts

stig6499

Jeg har lige oprettet en profil på Mofibo , jeg har 14 dages prøve periode , det er lydbøger jeg går efter , planen er at jeg høre en lydbog på vej til min cafe tur , på cafeen , på vej hjem fra cafeen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

joan ørting lydbog , vær åben , hun læser selv op af bogen , man skulle tro den var skrevet af en mand , den kan kvinder sgu lære noget af 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg er ved at høre , mellem ørerne , Cecilie frøkjær møder łinse kessler , jeg skal også høre , jeg bliver ældre og det gør ik noget , også med Linse kessler 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Havde du ikke kun 14 dage gratis?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 22.1.2020 at 20:24, snoozz skrev:

Havde du ikke kun 14 dage gratis?

Yes 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Men du er så begyndt at betale for det? Typisk for de der "prøv 14 dage" eller 1 måned gratis.

Jeg er sikker på du kan finde lige så lumre historier helt gratis enten på youtube, eller via DR´ s Podcasts ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 52 minutter siden, snoozz skrev:

Men du er så begyndt at betale for det? Typisk for de der "prøv 14 dage" eller 1 måned gratis.

Jeg er sikker på du kan finde lige så lumre historier helt gratis enten på youtube, eller via DR´ s Podcasts ;)

Ja jeg er begyndt at betale for det, med hensyn til lumre historie så er Joan Ørting den bedste 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Er helt sikker på du også kan finde gratis podcasts med Joan Ørting, nu du er så vild med netop hende, og sikkert også med Linse Kessler ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bamseline-Mavepine

Den erotiske bankdirektør er sgu også lummer 😁

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg har en masse jeg skal have hørt , Joan ørting vær åben-glæde og energi i parforholdet , open op E-bog  , elsk dig selv og blive elsket , har du lyst , ta mig ,   Linse , Linse slap dog af ,  jeg bliver ældre-og det gør ik noget , Cecilie frøkjær Linse kessler  mellem ørerne  , Suzanne brøgger fri os fra kærligheden den har jeg læst ,  Line baun danielsen bag skærmen , Yahya hassan lige for tiden får jeg ikke skrevet andet end liderlige SMSer til smukke piger den har jeg hørt  ,  Yahya hassan , Stephanie star glansbilledet der blev krället , con amore 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...