Patrioten

Globalismens følgevirkninger

Recommended Posts

Erpe
On 12/8/2019 at 10:40, Patrioten skrev:

[Forhånelse fjernet af moderator]

Hitler måtte bruge hele krigsmaskinen i kampen for at overtage Europa hvorimod unionen klarede det uden at affyre et eneste skud, men resultatet er det samme - marionetregeringer der ikke tør udfordre diktaturet af frygt for repressalier (bare se Ungarn og Italien) !

Hele Vesteuropa er blevet rendt over ende af FN og EU diktaturets foretrukne befolkning og har tromlet al modstand ned ved hjælp af Europas venstreorienterede segment der har ageret 5 kolonne og som stadig lever i den vildfarelse at det er på en humanistisk baggrund !

Hovedløst giver de afkald på sit eget lands grænser, dets historie og kultur og dermed sin egen identitet !

Stupiditet og naivitet gjorde det nemt for diktaturet at bilde dette godtroende segment ind at globalisme og multikulturelle (islamiske) samfund er at foretrække fremfor selvstændige lande med egen kultur og selvbestemmelse !

Om føje år når unionerne er blevet overstatslige og udpeger en præsident har du hitlers drøm i en nøddeskal og det er kun lykkedes fordi diktaturet udnyttede halvdelen af befolkningen på baggrund af en løgn !

Nej, Hitler ønskede et racerent “arisk” Europa ledet af en fører med ubegrænset magt og uden kommunister. Globalisme, multietnicitet og demokrati er det stik modsatte!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 3 timer siden, Erpe skrev:

Nej, Hitler ønskede et racerent “arisk” Europa ledet af en fører med ubegrænset magt og uden kommunister. Globalisme, multietnicitet og demokrati er det stik modsatte!

Om det er racerenhed eller befolkningsudskiftning der er motivet er fuldstændig ligegyldigt da slutresultatet bliver det samme - nemlig een leder omkranset af marionetter i et diktatur som godtroende mennesker fejlagtigt tror er demokrati !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
On ‎11‎-‎08‎-‎2019 at 14:37, Patrioten skrev:

Helt forkert !

De ville ærgre sig helt vildt over at de ikke kom på samme ide’ med at etablere en Union, bombe Mellemøsten, invitere flygtningene til Europa som en humanistisk undskyldning og derefter stille og roligt undertrykke alle demokratiske rettigheder fordi befolkningen er splittet i for og imod indvandringen og oveni købet uden at løsne et eneste skud !

Derefter er et europæisk unionsdiktatur, forklædt som humanisme, blevet en realitet - genialt fundet på !

Husk at Rothschilds og Rockefeller finansierede begge parter under 2. verdenskrig. Det er dem, der reelt er dukkeførerne og som trækker i trådene. Plus nogle få andre megamagtfulde typer som f.eks. Soros, der finansierer både Black Lifes Matter, LGTB-agendaen og feministerne. 

De fleste krige i Mellemøsten er startet på baggrund af falsk flag operationer og løgne. Så har globalisteliten (anført af ovennævnte stenrige og ekstremt magtfulde Rothschilds, Rockefeller, Soros m.fl.) brugt disse krige til at skabe så megen nød og elendighed i disse lande, at de har kunnet bruge kriserne som påskud til at opløse Europa indefra gennem horder af migranter, som er kommet hertil på baggrund af de krige, som falsk flag operationer, løgne og manipulation har ført med sig. Globalistelitens motto er ORDER OUT OF CHAOS. De skaber selv kaos og bruger kaos til at skabe deres egen (verdens-)orden. 

Endemålet er A NEW WORLD ORDER, en ny verdensorden, hvor alle racer og folk er blandet sammen og hvor nationalstaterne enten afskaffes eller i hvert fald bliver underlagt én stor globalistisk diktaturisk verdensregering under organer som FN, EU o.s.v. 

Folk kalder det en konspirationsteori. Men det er det ikke. Det ER en konspiration. Men når det går op for flertallet, er det måske allerede for sent. 

Heldigvis vågner flere og flere op. For bare 5-6 år siden blev man kaldt en konspirationstosse med sølvpapirshat, når man turde lufte disse tanker. I dag er der flere, der godt kan følge, at det nok ER i den retning, at det går. Fordi det bliver sværere og sværere at benægte, når man følger begivenhedernes gang.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 23 minutter siden, Lucianone skrev:

Husk at Rothschilds og Rockefeller finansierede begge parter under 2. verdenskrig. Det er dem, der reelt er dukkeførerne og som trækker i trådene. Plus nogle få andre megamagtfulde typer som f.eks. Soros, der finansierer både Black Lifes Matter, LGTB-agendaen og feministerne. 

De fleste krige i Mellemøsten er startet på baggrund af falsk flag operationer og løgne. Så har globalisteliten (anført af ovennævnte stenrige og ekstremt magtfulde Rothschilds, Rockefeller, Soros m.fl.) brugt disse krige til at skabe så megen nød og elendighed i disse lande, at de har kunnet bruge kriserne som påskud til at opløse Europa indefra gennem horder af migranter, som er kommet hertil på baggrund af de krige, som falsk flag operationer, løgne og manipulation har ført med sig. Globalistelitens motto er ORDER OUT OF CHAOS. De skaber selv kaos og bruger kaos til at skabe deres egen (verdens-)orden. 

Endemålet er A NEW WORLD ORDER, en ny verdensorden, hvor alle racer og folk er blandet sammen og hvor nationalstaterne enten afskaffes eller i hvert fald bliver underlagt én stor globalistisk diktaturisk verdensregering under organer som FN, EU o.s.v. 

Folk kalder det en konspirationsteori. Men det er det ikke. Det ER en konspiration. Men når det går op for flertallet, er det måske allerede for sent. 

Heldigvis vågner flere og flere op. For bare 5-6 år siden blev man kaldt en konspirationstosse med sølvpapirshat, når man turde lufte disse tanker. I dag er der flere, der godt kan følge, at det nok ER i den retning, at det går. Fordi det bliver sværere og sværere at benægte, når man følger begivenhedernes gang.

Jeg arbejder for en af disse magtfulde "familier" - Jeg genkender ikke dit billede..men spændende er det da. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 15 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Jeg arbejder for en af disse magtfulde "familier" - Jeg genkender ikke dit billede..men spændende er det da. :)

Rockefeller og Rothschilds er jo også flettet godt ind i den danske stat. Nu aner jeg ikke hvad du arbejder med og det rager mig vel ikke. Men er du indenfor statsapparatet, vil du sikket før eller siden få noget at gøre med Rothschilds eller Rockefeller. Bl.a. laver Rockefeller jo alle mulige rapporter, som staten også benytter sig af. Rothschilds er en stor matador i bankverdenen/den finansielle verden. Soros står bag, støtter og finansierer diverse interesse- og lobbyorganisationer som Black Lifes Matter, feministerne, LGTB-miljøet (eller dele deraf). Soros stod også bag at uddele flyers til migranterne under migrationsbølgen i 2015. Flyers som instruerede dem i, hvordan de skulle infiltrere Europa. Soros står i høj grad bag migrationsagendaen. 

Selv mainstream DR har haft en artikel om, hvordan Rockefeller og hans medsammensvorne gennem Trilateral Commission i 40 år har påvirket regeringsdannelser rundt omkring i verden. Det bekræfter sådan set "konspirationsteoretikernes" udsagn om, at en global skyggeregering trækker i trådene bag tæppet...:

https://www.dr.dk/nyheder/udland/lukket-elitaert-netvaerk-har-i-40-aar-paavirket-regeringer

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, Lucianone skrev:

Rockefeller og Rothschilds er jo også flettet godt ind i den danske stat. Nu aner jeg ikke hvad du arbejder med og det rager mig vel ikke. Men er du indenfor statsapparatet, vil du sikket før eller siden få noget at gøre med Rothschilds eller Rockefeller. Bl.a. laver Rockefeller jo alle mulige rapporter, som staten også benytter sig af. Rothschilds er en stor matador i bankverdenen/den finansielle verden. Soros står bag, støtter og finansierer diverse interesse- og lobbyorganisationer som Black Lifes Matter, feministerne, LGTB-miljøet (eller dele deraf). Soros stod også bag at uddele flyers til migranterne under migrationsbølgen i 2015. Flyers som instruerede dem i, hvordan de skulle infiltrere Europa. Soros står i høj grad bag migrationsagendaen. 

Selv mainstream DR har haft en artikel om, hvordan Rockefeller og hans medsammensvorne gennem Trilateral Commission i 40 år har påvirket regeringsdannelser rundt omkring i verden. Det bekræfter sådan set "konspirationsteoretikernes" udsagn om, at en global skyggeregering trækker i trådene bag tæppet...:

https://www.dr.dk/nyheder/udland/lukket-elitaert-netvaerk-har-i-40-aar-paavirket-regeringer

Nej.. du trækker din egen overbevisning ind i faktiske begivenheder. Ret typisk konspirationsteorier. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 3 timer siden, Patrioten skrev:

Om det er racerenhed eller befolkningsudskiftning der er motivet er fuldstændig ligegyldigt da slutresultatet bliver det samme - nemlig een leder omkranset af marionetter i et diktatur som godtroende mennesker fejlagtigt tror er demokrati !

Du er ikke den første, der har kaldt demokrati for “flertalsdiktatur”. Men der er nu stadig en afgrund til forskel på dette og et rigtigt diktatur, hvor kun en enkelt person bestemmer og, hvor der er indført streng censur for at forhindre enhver kritik af denne “ophøjede” diktator.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 50 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Nej.. du trækker din egen overbevisning ind i faktiske begivenheder. Ret typisk konspirationsteorier. :)

Skulle jeg drille, kunne jeg svare, at du lige har skrevet, at du arbejder for én af de nævnte magtfulde familier. Ergo KUNNE du have motivet for at spille "konspirationstossekortet", når man udstiller elitens gøren og laden.

Nu henviste jeg til en artikel fra dr, som underbyggede, at der er en skyggeregering, der påvirker diverse regeringer bag tæppet. Så jeg mener ikke, at det bare er  min konspirationsteori. At Soros finansierer og støtter feministgrupper, LGBT-grupper og uddele flyers til migranter, er et faktum, ikke en teori. Det kan googles, hvis man vil vide mere om det. 

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, Lucianone skrev:

Skulle jeg drille, kunne jeg svare, at du lige har skrevet, at du arbejder for én af de nævnte magtfulde familier. Ergo KUNNE du have motivet for at spille "konspirationstossekortet", når man udstiller elitens gøren og laden.

Nu henviste jeg til en artikel fra dr, som underbyggede, at der er en skyggeregering, der påvirker diverse regeringer bag tæppet. Så jeg mener ikke, at det bare er  min konspirationsteori. At Soros finansierer og støtter feministgrupper, LGBT-grupper og uddele flyers til migranter, er et faktum, ikke en teori. Det kan googles, hvis man vil vide mere om det. 

Du må drille alt det du vil :)

Der findes mange sammeslutninger som opererer globalt - uden der overhovedet er noget fordækt i det.

Fsktisk er det netop hvad de fleste globale organisationer gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 4 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Du må drille alt det du vil :)

Der findes mange sammeslutninger som opererer globalt - uden der overhovedet er noget fordækt i det.

Fsktisk er det netop hvad de fleste globale organisationer gør. 

Nu har jeg heller ikke indtryk af, at du er sart...og da du er mod, bekymrer jeg mig ikke så meget. Så sætter du jo grænsen, hvis jeg bliver for flabet. Men den førnævnte var nu også mere ment som en frisk bemærkning.

Du anerkender altså, at der er nogle store globale organisationer, der har en stor indflydelse. Men pointen er, at disse organisationer, når man analyserer bagmændene, ofte styres af eller påvirkes stærkt af de førnævnte familier. Rockefeller stiftede f.eks. den trilaterale kommission. Rothschilds styrer en stor del af finans- og banksektoren. Ergo agerer de sådan set som en slags globalistisk skyggeregering eller skal vi kalde dem dukkeførere. 

Ligesom det vel heller ikke er en konspirationsteori, men derimod et faktum, at FN i disse år forsøger at implementere deres Agenda 21 og Agenda 2030, som i praksis gør, at FN agerer som én stor verdensregering, der reelt har den egentlige magt over de underordnede statslige regeringer. Så at der er en global skyggeregering i form af FN er vel også et faktum. For reelt dikterer FN jo retningen for alle verdens regeringer. 

Ikke at alt sammen behøver være skidt. Noget af det er sikkert meget godt (hvis man f.eks på verdensplan bekæmper fattigdom, hungersnød o.s.v.). Men der er også en fare ved, når store organisationer tilrager sig så meget magt. Centralisering og ensretning f.eks. Jeg er personligt bare bekymret for, at FN og EU får FOR meget magt. Jeg synes allerede, at tendensen er der til, at disse reelt bliver til en slags overstatsligt verdensomspændende diktatur...

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.