Patrioten

Globalismens følgevirkninger

Recommended Posts

Patrioten
For 58 minutter siden, Erpe skrev:

Du er god til at finde de mindst seriøse og mest hadefulde antimuslimske propagandasider. Snaphanen.dk er en af de værste og jo opkaldt efter de selvbestaltede snaphanegrupper, der fungerede som militser, men opførte sig som landevejsrøvere, under den skånske krig og var kendt for pengeafpresning mm. Joseph Goebbels har ikke levet forgæves, selvom hans antijødiske propaganda jo var langt mere effektiv og snedig. Nu var han så også netop mesteren på dette område.

Jeg ved det er svært for dig, men prøv alligevel at forholde dig til det jeg bad dig om !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 27 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg ved det er svært for dig, men prøv alligevel at forholde dig til det jeg bad dig om !

Det var jo det, som jeg gjorde! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 5 timer siden, Erpe skrev:

Det var jo det, som jeg gjorde! 

Jeg ved godt sandheden er ilde hørt, men her er den så forhold dig til den !

“Migranter skubber folk ud foran toget

Frankfurt, Duisburg, Nürnberg, Berlin, Wuppertal og  syv eksempler fra Danmark, hvor migranter har forsøgt at skubbe folk i døden foran kørende tog

En række dødelige begivenheder tegner nu et blodigt spor på tyske togstationer. Migranter skubber tyskere ud foran kørende tog – med dødelig udgang. Danske medier afetnificerer forbrydelserne som man spørger sig, om ikke snarere er åbenlyse krigs- og terrorhandlinger. Antallet indikerer det, så mange kan ikke være psykiatriske tilfælde.”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 57 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg ved godt sandheden er ilde hørt, men her er den så forhold dig til den !

“Migranter skubber folk ud foran toget

Frankfurt, Duisburg, Nürnberg, Berlin, Wuppertal og  syv eksempler fra Danmark, hvor migranter har forsøgt at skubbe folk i døden foran kørende tog

En række dødelige begivenheder tegner nu et blodigt spor på tyske togstationer. Migranter skubber tyskere ud foran kørende tog – med dødelig udgang. Danske medier afetnificerer forbrydelserne som man spørger sig, om ikke snarere er åbenlyse krigs- og terrorhandlinger. Antallet indikerer det, så mange kan ikke være psykiatriske tilfælde.”

Din kilde var en hadefuld racistisk side, der brugte en demagogi, der var værre end den demagogi, som Joseph Goebbels stod for! Jeg gider ikke læse den slags bare for at finde den rigtige historie på en mere troværdig side, der ikke på samme måde fordrejer tingene og bruger løgn i ensidige propagandaer. Goebbels var mesteren i den slags, og han hadede jøder og kommunister som pesten. Det bliver ikke bedre af, at man nu kan finde sider, der på lignende men mere amatøragtig vis bruger samme retorik og demagogi til at sprede had mod alle muslimer, latinoer og venstreorienterede!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, Erpe skrev:

Din kilde var en hadefuld racistisk side, der brugte en demagogi, der var værre end den demagogi, som Joseph Goebbels stod for! Jeg gider ikke læse den slags bare for at finde den rigtige historie på en mere troværdig side, der ikke på samme måde fordrejer tingene og bruger løgn i ensidige propagandaer. Goebbels var mesteren i den slags, og han hadede jøder og kommunister som pesten. Det bliver ikke bedre af, at man nu kan finde sider, der på lignende men mere amatøragtig vis bruger samme retorik og demagogi til at sprede had mod alle muslimer, latinoer og venstreorienterede!

Ja sandheden er en svær størrelse når man ikke kan modbevise den !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 24 minutter siden, Patrioten skrev:

Ja sandheden er en svær størrelse når man ikke kan modbevise den !

Du kan jo bare komme med nogle links til troværdige medier. (DKA og snaphanen.dk er ikke imellem dem!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Lige lidt nyt fra Nordens svar på Mellemøsten:

https://www.dr.dk/nyheder/indland/bandemedlemmer-skuddraebt-i-danmark-ny-video-hylder-gerningsmaendene

“Svensk politichef med dyster udmelding: Vi kan lige så godt vænne os til, at banderne dræber løs”

https://www.berlingske.dk/europa/svensk-politichef-med-dyster-udmelding-vi-kan-lige-saa-godt-vaenne-os-til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
Skrevet (redigeret)
For 14 timer siden, Patrioten skrev:

Lige lidt nyt fra Nordens svar på Mellemøsten:

https://www.dr.dk/nyheder/indland/bandemedlemmer-skuddraebt-i-danmark-ny-video-hylder-gerningsmaendene

“Svensk politichef med dyster udmelding: Vi kan lige så godt vænne os til, at banderne dræber løs”

https://www.berlingske.dk/europa/svensk-politichef-med-dyster-udmelding-vi-kan-lige-saa-godt-vaenne-os-til

De fleste bander er enten hvide rockerbander eller hvide narkobander, og rockerbanderne/motorcykel-banderne er langt de største. Desuden er det normalt hvide massemordere som f. eks. Breivik, der bliver hyldet for deres udåd. Så der er jo ingen grund til at fokusere så meget på de meget få undtagelser, der trods alt alligevel kan findes!

Redigeret af Erpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 44 minutter siden, Erpe skrev:

De fleste bander er enten hvide rockerbander eller hvide narkobander, og rockerbanderne/motorcykel-banderne er langt de største. Desuden er det normalt hvide massemordere som f. eks. Breivik, der bliver hyldet for deres udåd. Så der er jo ingen grund til at fokusere så meget på de meget få undtagelser, der trods alt alligevel kan findes!

Ja og månen er lavet af grøn ost, men bliv du bare siddende i din boble !

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
1 time siden, Patrioten skrev:

Ja og månen er lavet af grøn ost, men bliv du bare siddende i din boble !

Nå - du gav åbenbart bare op! Forståeligt, for dokumentationen for det andet findes jo ikke 😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.