Ole Jensen

"Mærsk"

Recommended Posts

Ole Jensen

i "1974" blev jeg 18-år jeg fik jeg aktier i "Mærsk" som fødseldags gave og jeg har jo ikke så meget forstad på den slags MEN! jeg fik ikke for særlig mange penge men det blev sku til temmelig meget med tiden. i "1984" synes jeg ikked det var så spændende mere jeg solgte mine aktier i "Mærsk" og der var for næsten 5-millioner kr!

Jo ja, jeg var da glad for penge og jeg synes selvf. det var meget men jeg tænkte ikke rigtig på mig selv jeg var jo stadig ung også ville jeg hellere hjælpe nogen andre så jeg gav hele moletjavsen til kraft-ramte børn. Fordi jeg gerne ville hjælpe.

Hvis jeg ikke havde givet pengene væk havde jeg haft til en dygtig advokat der kunne have vundet sagen mod TRYG og ASK! Ikke den klovn af en advokat jeg fik, men en rigtig en. Nå men pyt! jeg var mere glad ved at have hjulpet nogen meget "syge" børn end jeg ville være ved at have vundet over TRYG! Så det går jo nok alligevellet.

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik

Ja, der er penge i de rigtige aktier!

Jeg købte aktier i Tryg Forsikring i 1985 - det skulle vise sig at være en god investering.

Netop i 1985 og årene efter var der nemlig en uforholdsmæssig høj rate af anmeldelser af såkaldte 'skader' - altså platugler, simulanter og andre kroniske forsikringsryttere som prøvede lykken med alle deres 'åh, så frygtelige ulykker' 🤪

Heldigvis har Tryg og deres advokater altid dygtigt forstået at skimme disse plattenheimere fra - af samme grund er Tryg-aktier den dag i dag en rigtig solid investering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 13 timer siden, Ole Jensen skrev:

i "1974" blev jeg 18-år jeg fik jeg aktier i "Mærsk" som fødseldags gave og jeg har jo ikke så meget forstad på den slags MEN! jeg fik ikke for særlig mange penge men det blev sku til temmelig meget med tiden. i "1984" synes jeg ikked det var så spændende mere jeg solgte mine aktier i "Mærsk" og der var for næsten 5-millioner kr!

Jo ja, jeg var da glad for penge og jeg synes selvf. det var meget men jeg tænkte ikke rigtig på mig selv jeg var jo stadig ung også ville jeg hellere hjælpe nogen andre så jeg gav hele moletjavsen til kraft-ramte børn. Fordi jeg gerne ville hjælpe.

Hvis jeg ikke havde givet pengene væk havde jeg haft til en dygtig advokat der kunne have vundet sagen mod TRYG og ASK! Ikke den klovn af en advokat jeg fik, men en rigtig en. Nå men pyt! jeg var mere glad ved at have hjulpet nogen meget "syge" børn end jeg ville være ved at have vundet over TRYG! Så det går jo nok alligevellet.

Selvfølgelig vil du vinde over Tryg , ellers ville du ikke have skrevet om det hæderlige selskab i gennem flere år . 😄 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 1 minut siden, david den store skrev:

Selvfølgelig vil du vinde over Tryg , ellers ville du ikke have skrevet om det hæderlige selskab i gennem flere år . 😄 

Ja, 'alt godt kommer til den der kan vente', siger man jo. :banan:

Og som pensionist er der jo meget andet og langt vigtigere at kaste sig over - den slags sager forældes nemlig aldrig, i øvrigt er der jo heller ikke nogen grund til ligefrem at jage tingene igennem.

Og når man nu allerede HAR ydet juridisk bistand til over 2500 potentielle ofre for uduelige advokater, det løgnagtige 1448, håndrystende ethanol-læger eller andre fra banden af 'dødens købmænd', så burde sådan en lille dum tvist om skide 43.494.710 Kroner (plus renter og renters rente!) være en simpel rutinesag for en kapacitet som din 'underbo'. 😜 

Oooh, HAVDE salig Glistrup dog bare levet endnu 🤓 

Han havde hurtigt fået rundbarberet de dumme Tryg-banditter - og det endda lige så let som at rette et par tal i en 15årig knægts allerførste selvangivelse! 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 26 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Ja, 'alt godt kommer til den der kan vente', siger man jo. :banan:

Og som pensionist er der jo meget andet og langt vigtigere at kaste sig over - den slags sager forældes nemlig aldrig, i øvrigt er der jo heller ikke nogen grund til ligefrem at jage tingene igennem.

Og når man nu allerede HAR ydet juridisk bistand til over 2500 potentielle ofre for uduelige advokater, det løgnagtige 1448, håndrystende ethanol-læger eller andre fra banden af 'dødens købmænd', så burde sådan en lille dum tvist om skide 43.494.710 Kroner (plus renter og renters rente!) være en simpel rutinesag for en kapacitet som din 'underbo'. 😜 

Oooh, HAVDE salig Glistrup dog bare levet endnu 🤓 

Han havde hurtigt fået rundbarberet de dumme Tryg-banditter - og det endda lige så let som at rette et par tal i en 15årig knægts allerførste selvangivelse! 🤣

Ja hos Brian Mikkelsen var der heller ikke meget at hente , selv om de var ved at blive kammersjukker , når han sådan ringer hjem til min kære far sent om aften . Ja Glistrup havde ordnet det med det samme .   Hov der er måske en mulighed mere den gamle fortalte at han havde skrevet til dronninge Margrete så der er der måske en chance mere . 👍

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Kære venner? Hvad er det lige der sker? Prøv dog at se på hvad der bliver skrevet det kan da ikke passe at jeg ikke-engang kan skrive om noget jeg gjorte for 40-år siden for at hjælpe nogen børn uden jeg straks skal overfaldes og kaldes alt muligt. Kom nu!

Nå men pyt solen skinder så jeg vil da skide jer et stykke : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 15 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Nå men pyt solen skinder så jeg vil da skide jer et stykke : )

Ja, det er alt for godt vejr til at surmule over et par tabte milliarder.

Hvad mon den rigtige Pøller går og laver på denne fine dag? 

Måske Trillerten er på langtur til Hallandsåsen - eller måske bare et smut til brugsen i Holeby.❓

Bare der nu ikke pludselig kommer en morder farende ud i sin kæmpe John Deere. 🚜

Det er egentlig længe siden man har hørt noget fra ham - selv Pandrup Kro og Nordsjællands 1448 savner de mange lærerige kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 16 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Ja, det er alt for godt vejr til at surmule over et par tabte milliarder.

Hvad mon den rigtige Pøller går og laver på denne fine dag? 

Måske Trillerten er på langtur til Hallandsåsen - eller måske bare et smut til brugsen i Holeby.❓

Bare der nu ikke pludselig kommer en morder farende ud i sin kæmpe John Deere. 🚜

Det er egentlig længe siden man har hørt noget fra ham - selv Pandrup Kro og Nordsjællands 1448 savner de mange lærerige kommentarer.

Hvorfor Nordsjællands politi , det må da være mere Sydsjællands politi , min fader hører ind under . 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 4 timer siden, david den store skrev:

Hvorfor Nordsjællands politi , det må da være mere Sydsjællands politi , min fader hører ind under . 🤣

Fordi SSj. 1448 venligt, men bestemt frabad sig mere af den - vel nærmest diarré-agtige - strøm af dåseskinke. :banan:

8878b12165e82acc954838fb1d58acc6[1].jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Tror "I" virkelig jeg gider skrive hos syd sjællands politi længere? Ja jo, jeg kunne skrive til dem hvis jeg ellers ville men de tager jo ikke en seriøs? Så "vil" jeg heller ikke bruge min tid der. Det er min tid for kostbar til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.