DenGlade1993

lige blevet forlovet! hvilket efternavn?

Recommended Posts

DenGlade1993

hej alle:)

vi er lige blevet forlovede, og er selvfølgelig vildt glade og spændte! Men i den forbindelse, er vi også i tvivl om, hvad vi skal hedde til efternavn. Vi håber meget, i kan hjælpe med jeres mening, da vi ikke føler, vi kan spørge vores venner og familie og få et neutralt svar:)! Det vigtigste for os er, det lyder godt og har begge vores navne med.

Valgmulighederne er:

Dinesen-Fischer / Fischer-Dinesen

Tusind tak for jeres hjælp, vi håber at høre nogens mening og sætter meget pris på det:)!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 1 time siden, DenGlade1993 skrev:

vi er lige blevet forlovede, og er selvfølgelig vildt glade og spændte! Men i den forbindelse, er vi også i tvivl om, hvad vi skal hedde til efternavn. Vi håber meget, i kan hjælpe med jeres mening, da vi ikke føler, vi kan spørge vores venner og familie og få et neutralt svar:)! Det vigtigste for os er, det lyder godt og har begge vores navne med.

Valgmulighederne er:

Tusind tak for jeres hjælp, vi håber at høre nogens mening og sætter meget pris på det:)!

Fischer Dinesen.

Fordi, jeg synes det lyder forkert når man bruger et "sen"-navn som mellemnavn. Helt galt går det (efter min mening) når man bruger f.eks. Andersen eller Nielsen som mellemnavn.

Prøv at sætte jeres fornavne foran, og måske de navne i kan forestille jer, at give jeres børn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 11 timer siden, Entrelac skrev:

Fischer Dinesen.

Fordi, jeg synes det lyder forkert når man bruger et "sen"-navn som mellemnavn. Helt galt går det (efter min mening) når man bruger f.eks. Andersen eller Nielsen som mellemnavn.

Prøv at sætte jeres fornavne foran, og måske de navne i kan forestille jer, at give jeres børn.

This.. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elo1980
For 16 timer siden, DenGlade1993 skrev:

Valgmulighederne er:

Hej min personlige mening er fischer-Dinesen da syntes det klinger bedre når man siger det højt for sig selv, men det bare min holdning men op til jer selv i sidste ende hvad i selv synes klinger bedst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 17 timer siden, Entrelac skrev:

Fischer Dinesen.

Synes du har helt ret, det burde være det rigtige valg, det klinger bare bedre.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenGlade1993

tusind tak for feedback, vi sætter meget pris på at høre jeres mening! Vi vælger selvfølgelig det, vi bedst selv kan lide, men vi kan heldigvis lide begge varianter og sætter derfor pris på input om, hvad der lyder bedst i folks øre :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind