ElskerFolieBalloner

er der slet ikke nogen voksende som IKKE drikker alkohol og kaffe

Recommended Posts

ElskerFolieBalloner
For 5 minutter siden, stig6499 skrev:

rører ikke alkohol men drikker spandevis af kaffe og cola 

Jeg drikker meget Amerikansk sodavand. grunden til at jeg ikke drikker kaffe er fordi jeg ikke kan holde smagen ud. har engang smagt Monster Java (energi drik med kaffe smag) det var den eneste form for kaffe jeg kunne holde ud men den kan ikke fåes i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ude på landet får man jo bajere ind med modermælken, så ikke så mærkeligt man selv har smag for det ;)

Drikker dog også cola, men så skal der helst et skvæt vodka i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 2 minutter siden, snoozz skrev:

Ude på landet får man jo bajere ind med modermælken, så ikke så mærkeligt man selv har smag for det ;)

Drikker dog også cola, men så skal der helst et skvæt vodka i.

Jeg er voksen op i byen så måske det siger noget om hvorfor jeg ikke drikker alkohol og kaffe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja derinde går man på Joe and the juice, hvis man ikke er til café latte gg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 1 minut siden, snoozz skrev:

Ja derinde går man på Joe and the juice, hvis man ikke er til café latte gg.

jeg har engang været på Joe and the juice den der er nabo til Tivoli da jeg var inde i Tivoli for at købe folieballoner og Jeg var der sammen med familen. men Jeg bor ikke i København. bor i en mindre by men der er stadig mange mennesker her så det er bestemt ikke på landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg har drukket kaffe siden jeg var 13-14 år. Alkohol drikker jeg kun i hyggeligt selskab. Næsten aldrig alene. Og jeg har aldrig drukket mig fuld. Jeg synes, at den danske alkoholkultur er syg - hvor det i ungdomskredse handler om bare at drikke så meget som muligt, så hurtigt som muligt.....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Sådan har det da altid været. Lige siden jeg var 13 år og begyndte at gå til fester (hvor der var fra 11-15-årige primært), så handlede det om at blive så fuld som muligt så hurtigt som muligt.

Derfor der var diverse øl- og druk spil, som skulle fremme denne proces.

Og dengang var der altså hverken aldersgrænser på hverken alkohol eller tobak som i dag, men sjovt nok får de unge fat i samme alligevel i dag.

Man kan diskutere om det er godt eller skidt. Uden de evige privatfester og gerne 2 hver weekend, havde jegjo ikke kendt samtlige piger på alle skoler i 4 nabobyer, og det var også sådan jeg "tilfældigt" fandt hende jeg boede sammen med i 11 år og fik barn med.

Så uden alkohol og druk og tobak, ville hun slet ikke findes i dag jo ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CCB

Herude vestpå er du ikke voksen før du skyller kaffen ned med en bajer!!

- Claus Bredvig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 17 timer siden, CCB skrev:

Herude vestpå er du ikke voksen før du skyller kaffen ned med en bajer!!

- Claus Bredvig

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

NU forstår jeg hvorfor du synes det er så pokkers uretfærdigt, at din bil er blevet konfiskeret p.g.a. promillekørsel.:lol::lol::lol:

Det er jo slet ikke fordi du har drukket for meget alkohol, du har jo bare drukket for meget kaffe.:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Lol, ja vi må have udvidet loven til det også er forbudt med for meget koffein i blodet ;). Hvorfor ikke sukker også nu vi er i gang - eller forbudt at køre på tom mave - hvis man har hovedpine - osv osv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind