ElskerFolieBalloner

er der slet ikke nogen voksende som IKKE drikker alkohol og kaffe

Recommended Posts

ElskerFolieBalloner

Jeg drikker slet ikke alkohol eller Kaffe og mange på min alder syns ikke er rigtig "voksen" men på mange måder ønsker jeg heller ikke at være "rigtig" voksen. syns at alkohol og kaffe smager vildt dårligt... det eneste kaffe der var ok var Monster Java som er en Amerikask energi drik men den sælger de danske butiker ikke, den er meget sød og har en karmel smag. Jeg kan ikke få ting sødt nok og ville ønske man kom mere sukker HFCS i tingne i Danmark Jeg går slet ikke op i sundhed og Jeg drikker 6 dåser Dr Pepper om dagen. 

er jeg virkelig den eneste i slutingen af 20erne som ikke drikker alkohol og kaffe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Clisolka
On 22.7.2019 at 18:43, ElskerFolieBalloner skrev:

Jeg drikker slet ikke alkohol eller Kaffe og mange på min alder syns ikke er rigtig "voksen" men på mange måder ønsker jeg heller ikke at være "rigtig" voksen. syns at alkohol og kaffe smager vildt dårligt... det eneste kaffe der var ok var Monster Java som er en Amerikask energi drik men den sælger de danske butiker ikke, den er meget sød og har en karmel smag. Jeg kan ikke få ting sødt nok og ville ønske man kom mere sukker HFCS i tingne i Danmark Jeg går slet ikke op i sundhed og Jeg drikker 6 dåser Dr Pepper om dagen. 

er jeg virkelig den eneste i slutingen af 20erne som ikke drikker alkohol og kaffe?

Sorry, er ikke i slutningen af 20'erne 😛 

Næh, jeg fyldte 40 år sidste år og jeg rører ingen af delene! Jeg HADER smagen af kaffe, og alkohol? Tja, drikker aldrig - bryder mig ikke om det 😜

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Rører ikke kaffe, og heller ikke Te. Det eneste varme flydende jeg indtager er supper. Selv kakao skal være koldt - især i den varme der er nu.

Alkohol kan jeg dog godt finde på - selvom jeg også nærmer mig 40 så småt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Ingen kaffe, cigaretter, alkohol, hash eller  lign.

Dog ikke i slutningen af 20'rne :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg drikker ikke kaffe. 
Jeg drikker dog alkohol, og jeg festryger. 

Men om det er specielt voksent,hmm.. det er noget jeg begyndte på som 15 årig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Kan det ikke være at man glemmer at smagsløg kan ændre oplevelser, og man prøver nyt når man bliver ældre?

Så måske drak man ikke kaffe som 13 årig men som man blev ældre og skolerne havde kaffe, man var hjemme hos venner og familie, og kaffen kom på bordet, så var det oplagt man prøvede det?

Noget hører mest til den ældre generation, andet til den yngre? Derfor bliver nogle personer nok sat i bås der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Kan huske da jeg startede i lære var de andre forundrede over at når de drak kaffe tog jeg enten en sodavand eller en kop juice. "Det skal vi nok få lært dig" - altså at drikke kaffe. Sagde de. Det lykkedes ikke. Og 20 år senere rør jeg stadig aldrig kaffe ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 2 timer siden, ThomasSneum skrev:

Jeg drikker ikke kaffe. 
Jeg drikker dog alkohol, og jeg festryger. 

Men om det er specielt voksent,hmm.. det er noget jeg begyndte på som 15 årig. 

Jeg har slet ikke haft alkohol siden 2013 da jeg prøvet at være fuld.

Jeg drikker mest Dr Pepper, Pepsi, A&W Root Beer (ikke alkohol), Mountain Dew.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

rører ikke alkohol men drikker spandevis af kaffe og cola 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 54 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Kan det ikke være at man glemmer at smagsløg kan ændre oplevelser, og man prøver nyt når man bliver ældre?

Så måske drak man ikke kaffe som 13 årig men som man blev ældre og skolerne havde kaffe, man var hjemme hos venner og familie, og kaffen kom på bordet, så var det oplagt man prøvede det?

Noget hører mest til den ældre generation, andet til den yngre? Derfor bliver nogle personer nok sat i bås der.

Jeg har smagsløg for meget søde ting med skarp smag, derfor går jeg mest efter Amerikansk sodavand og slik (køber det i kiosker og på nettet) da jeg ikke syns dansk lavet sodavand og slik er sødt nok og meget dansk sodavand nu om dage er mixet op med sødestoff, så er ikke så vild med lokalt lavet sodavand så jeg må købe det dyere importeret sodavand fra USA til 12-14 kr per dåse. Jeg kan dog også drikke dansk vand og te. men kaffe og alkohol kan jeg ikke. 

en af mine tidliere klassekammerater Jeg var hos besøg hos for nogle uger siden syns mig og en anden klassekammerat skulle blive voksende og starte med at drikke kaffe... men det kommer ikke til at ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind