Leonidas

Bevar kulturarven - Bevar gamle bevaringsværdige bygninger

Recommended Posts

Leonidas

Mens verden kører videre mod mere og mere vanvid, så er der heldigvis nogle som handler og ikke lader stå til. Tillad mig at gøre reklame for et flot initiativ.

https://kulturogarv.dk

Kulturarven er en gave og noget, vi skal værne om!
Derfor har vi stiftet KULTUR & ARV

Der er brug for en uafhængig stemme

------------

Er det ok at lave bevaringsværdige bygninger om til noget moderne lort?

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 38 minutter siden, Leonidas skrev:

Mens verden kører videre mod mere og mere vanvid, så er der heldigvis nogle som handler og ikke lader stå til. Tillad mig at gøre reklame for et flot initiativ.

------------

JA! det er ihvertfald bedre, end at lade bygningerne stå og forfalde for på et tidspunkt at blive revet ned. Jeg har altid synes, at det er i orden at bevare det, der kan bevares på gamle bygninger bl.a. facaderne og modernisere dem indvendig.

Og så er det forøvrigt efter min mening ikke alt 'gammelt lort', der nødvendigvis skal bevares.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner

Jeg HADER gamle huse! kultur arv er noget lort! den by jeg bor i er der kun gamle huse og mange af dem er fredet og de er kolde om vinteren og ser grimme ud... godt jeg snart skal flytte væk fra byen og ud til et normal sted hvor husene er fra 1970erne og nyere det ser noget pænere ud. alle huse fra 1500-1800 er skrammel og burde rives ned!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 3 timer siden, Leonidas skrev:

------------

afskaf kultur og Arv! 

Jeg er træt af gamle huse! 

gamle huse er LORT!

godt jeg snart flytter over i noget nyere som er bedre og som ikke er fredet og så kan jeg også bedre holde vinteren ud med nogle nyere vinduere og større rum.

FUCK GAMLE HUSE!!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 3 timer siden, dewey skrev:

JA! det er ihvertfald bedre, end at lade bygningerne stå og forfalde for på et tidspunkt at blive revet ned. Jeg har altid synes, at det er i orden at bevare det, der kan bevares på gamle bygninger bl.a. facaderne og modernisere dem indvendig.

Og så er det forøvrigt efter min mening ikke alt 'gammelt lort', der nødvendigvis skal bevares.

Nej riv alle de gamle huse ned! alle huse bygget før 1950 skulle rivs ned. gamle huse er grimme og kolde om vinten og rum for små.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 3 timer siden, dewey skrev:

Jeg er enig, bare se det gamle Kolding slot, nu Kolding hus, hvor de har kombinerede det gamle med ny, og det funker. Der er mange andre forbilleder og for min skyldt må de godt kombinere for fornuftens skyldt.      

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 1 minut siden, Jojojo skrev:

Jeg er enig, bare se det gamle Kolding slot, nu Kolding hus, hvor de har kombinerede det gamle med ny, og det funker. Der er mange andre forbilleder og for min skyldt må de godt kombinere for fornuftens skyldt.      

Rishon Lezion i Israel er en pænere by. de danske byer for gammeldags 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 25 minutter siden, ElskerFolieBalloner skrev:

Rishon Lezion i Israel er en pænere by. de danske byer for gammeldags 

Men det er ganske lovligt at bo her, 👩‍⚖️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
For 10 minutter siden, Jojojo skrev:

Men det er ganske lovligt at bo her, 👩‍⚖️

hvis man bliver statsborger i Israel er det også lovligt at bo i Rishon Lezion. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 51 minutter siden, ElskerFolieBalloner skrev:

hvis man bliver statsborger i Israel er det også lovligt at bo i Rishon Lezion. 

Så vil jeg forslå at en del Palæstinenser flytter dertil, nu hvor Israel er startet med at rive deres huse ned. Hvor mange er der plads til in den smukke by ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind