Erpe

Benægtelse af fortiden

Recommended Posts

Erpe

Forummet har jo nu indført censur, så indlæg om fortidens jødeforfølgelse mm bare slettes uden nærmere forklaring for at hjælpe og beskytte ekstremisternes ret til at nedgøre muslimer og opfordre til had mod dem. Jeg går ud fra, at det ikke ville være tilladt på samme måde at opfordre til had mod jøderne, fordi man jo nok stadig ser på jøderne som et helligt folk?

Men muslimerne opfatter man jo åbenbart som et hedensk underfolk, der ikke har samme rettigheder som andre. Derfor finder forummets administratorer det jo åbenbart helt i orden at tillade hadekampagner imod, som ekstremisterne derfor ihærdigt er igang med og vel sagtens i håb om, at nogen så vil mobbe og angribe muslimske indvandrere, så de flygter til andre lande?

Dette må jeg jo så tage til efterretning, selvom det gør det lidt meningsløst for mig at være her. Et sidste link fra den fortid, som vi jo altså ikke mere på omtale: https://folkedrab.dk/artikler/overblik-paa-flugt-fra-nazismen-uden-ret-til-asyl Men så må vi jo åbenbart bare glemme fortiden for at tage mest mulig hensyn til ekstremisterne.

Jeg bliver derfor nok ikke i forummet ret meget længere. Men nu kender I så grunden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

2671535-jubiiiiiiii.jpg

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 1 time siden, DenBruneMunk skrev:

2671535-jubiiiiiiii.jpg

Ja, det må jo glæde dig, at I kan få lov til at opfordre til mobning af muslimernes børn og vold mod muslimerne for at få dem til at flygte væk fra Danmark. Racismeparagraffen er det imodstrid med, men hvad betyder det dog? For loven behøver man da ikke at overholde, vel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 2 timer siden, Erpe skrev:

Jeg bliver derfor nok ikke i forummet ret meget længere. Men nu kender I så grunden!

Ja, du er træt af at vi er ligeglade med dine skriblerier omkring jøder. Du ønskes al mulig held og lykke fremover. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Stop nu.

Jeg slettede jeres indlæg"jeres" og ikke kun dine, men også dewey, denbrunemunk osv. som indeholdte nedsætninger om andre debattører. De er fjernet efter ordensreglerne om ikke at gå efter hinanden, men efter bolden.

Stop med at kalde andre div. ting ... Og så bliver dine indlæg ikke slettet.

Det er meget simpelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Bombastiske afskedshilsner har desværre det tilfælles at de aldrig føres ud i livet så vi slipper nok ikke for udpinte Hitler forællinger fremover - desværre !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 5 timer siden, Patrioten skrev:

Bombastiske afskedshilsner har desværre det tilfælles at de aldrig føres ud i livet så vi slipper nok ikke for udpinte Hitler forællinger fremover - desværre !

For det meste er det bare tomme trusler - desværre! :gruble:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 2 timer siden, dewey skrev:

For det meste er det bare tomme trusler - desværre! :gruble:

Det afhænger jo af moderatorerne! Hvis de fortsat vil tillade opfordringer til had, mobning af indvandrerbørn og vold mod indvandrerne, fordi indvandrerne jo ikke som danske statsborgere kan fordrives på andre måder, end hvis de selv rejser eller flygter; - men altså ikke tillade, at man henviser til, at dette had er set før mod adskillige andre samfundsgrupper, så har det desværre intet formål for mig at være her! For det er irriterende nok i forvejen hver eneste dag at skulle læse om dette had og de pågældendes manglende evne til empati for andre mennesker!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 8 minutter siden, Erpe skrev:

Det afhænger jo af moderatorerne! Hvis de fortsat vil tillade opfordringer til had, mobning af indvandrerbørn og vold mod indvandrerne, fordi indvandrerne jo ikke som danske statsborgere kan fordrives på andre måder, end hvis de selv rejser eller flygter; - men altså ikke tillade, at man henviser til, at dette had er set før mod adskillige andre samfundsgrupper, så har det desværre intet formål for mig at være her! For det er irriterende nok i forvejen hver eneste dag at skulle læse om dette had og de pågældendes manglende evne til empati for andre mennesker!

Nu tag det ikke så tungt Erpe, måske har du slet ikke hørt om EU's nyeste plan? hvis ikke er det forståeligt, den er fra i går, men altså EU planlægger at indrette en shuttle-service for muslimske flygtninge til Europa fra det afrikanske kontinent, fra Libyen, Iran, Irak, Afghanistan og Pakistan, måske har jeg glemt et par lande, der får denne service, men det kommer vi nok til at høre mere om.🌍

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 1 minut siden, dewey skrev:

Nu tag det ikke så tungt Erpe, måske har du slet ikke hørt om EU's nyeste plan? hvis ikke er det forståeligt, den er fra i går, men altså EU planlægger at indrette en shuttle-service for muslimske flygtninge til Europa fra det afrikanske kontinent, fra Libyen, Iran, Irak, Afghanistan og Pakistan, måske har jeg glemt et par lande, der får denne service, men det kommer vi nok til at høre mere om.🌍

Links? Er det bare noget, som du har drømt i nat, da du havde mareridt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind