Ole Jensen

"Hemmelig"!

Recommended Posts

Entrelac
For 8 timer siden, Lucianone skrev:

Nu har jeg fuldt med i føljetonen fra Lolland i snart ti år. Så jeg vil sige, at noget af det er sandt. Andet er løgn og latin og det pure opspind. Tag derfor disse historier med et gran salt. Der er en vis sandhed over nogle af historierne, men det er mit indtryk, at der pyntes en del på nogle af dem. Og nogle af historierne er nok mere fantasi end virkelighed. 

Det er sandt, at der er eller i hvert fald har været en mand ved navn Poul, der lagde sag an imod Tryg. Og at denne mand tabte sagen og var ret forbitret over dette. Og i årevis kæmpede en kamp imod Tryg på diverse netsider. Men hvad der så siden skete, står ret uklart. Noget af det beskrevne er sikkert sandt nok. Eller har en flig af sandhed. Andet tror jeg er fri fantasi. Men føljetonen har da bestemt en vis underholdningsværdi....

"Det er sjovt hvad du fortæller, men Gud hvor er det løgn" er en sætning der ofte er poppet op hos mig under læsningen.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 8 timer siden, Lucianone skrev:

Nu har jeg fuldt med i føljetonen fra Lolland i snart ti år. Så jeg vil sige, at noget af det er sandt. Andet er løgn og latin og det pure opspind. Tag derfor disse historier med et gran salt. Der er en vis sandhed over nogle af historierne, men det er mit indtryk, at der pyntes en del på nogle af dem. Og nogle af historierne er nok mere fantasi end virkelighed. 

Det er sandt, at der er eller i hvert fald har været en mand ved navn Poul, der lagde sag an imod Tryg. Og at denne mand tabte sagen og var ret forbitret over dette. Og i årevis kæmpede en kamp imod Tryg på diverse netsider. Men hvad der så siden skete, står ret uklart. Noget af det beskrevne er sikkert sandt nok. Eller har en flig af sandhed. Andet tror jeg er fri fantasi. Men føljetonen har da bestemt en vis underholdningsværdi....

Du kan læse maraton sagaen imod Tryg herinde også , der fablede han også om Tryg , ja der er snart ikke nogen debatter hvor han ikke skriver om Tryg , men det har været nederlag på nederlag , ikke mange tror på våset om mikrofoner der ikke dur i retten , og alt andet vås . 🍺🍺 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 22 minutter siden, david den store skrev:

Du kan læse maraton sagaen imod Tryg herinde også... 🍺🍺 

Ak ja, sæt popcorn i mikroen - find en god og behagelig stol, husk at tisse af først - mere for ikke at pisse i bukserne af grin undervejs. :banan:

Som en anden bruger meget godt konkluderer hele denne utrolige historie: '

'Kære Poul. Du har ikke brug for hjælp fra Højesteret eller retssystemet. Du har derimod brug for en læge og psykofarmaka.'

Derfor, mine damer og herrer - velkommen til 'Cirkus Paranoia' - forestillingen starter hér:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Mødes i på lolland / Maribo eller hvor, engang imellem? Synes meget af snakken er lokal snak og emnet meget specifikt eller sådan lidt mellem bekendte på en villavej, også selvom i får nye tråde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen
For 3 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Mødes i på lolland / Maribo eller hvor, engang imellem? Synes meget af snakken er lokal snak og emnet meget specifikt eller sådan lidt mellem bekendte på en villavej, også selvom i får nye tråde :)

"Munk" du må hjælpe mig "IEET" har oprettet en profil med sammen navn og billede som min så nu kan kan begå kriminalitet i mit navn. Det er identitetstyveri jeg kunne i princippet være lige-glad men når der direkte bliver begået "kriminalitet" i mit navn så siger jeg STOP! Og så det at de foregår med "debatten uden bindestregs" velsinelse og vidne - det er så lavt!

De overvåger mig da og nat fordi de har fået fat i nogen her i bnyen til at hjælpe dem, så nu bliver jeg overvåget dag og nat. Du må indrømme at jeg har fundet mig li ligt mere end man kan finde rimeligt. 

Tror du jeg er ondssvag jeg ved da godt at det er "IEET" og "Erik" der har slået sig sammen med "debatten uden binde streg" for nu at komme min i et "hul" og dække det til med jord. STOP NU!

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 31 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Sagaen har kørt i årevis på den nu hedengangne SOL-debat. Så de/vi, der kender noget til sagen, er typisk gamle brugere fra SOL. Den har også kørt i et par år på bindestregsdebatten.

Husk at der er en del paranoia indblandet, så nogle af personerne i sagen er givetvist fiktive og fri fantasi - f.eks. nogle af de personer, der angiveligt skulle ligge på lur og udspionere manden ude fra vejen o.s.v. 

Hvor mange ægte personer, der reelt er tale om, som er indblandet i sagaen, er svært at vide. Fordi der er en pudsig sammenblanding mellem ægte og fiktive identiteter. 

Jeg har da selv en idé om, hvilke identiteter, der er fiktive og hvilke, der er ægte. Men jeg kan tage fejl. Nogle af dem, som går under fællesbetegnelsen "Krøngerne", er givetvist fiktive identiteter. Men ikke nødvendigvis dem alle. "Krøngerne" er personer, der angives at bo i og omkring Krønge på Lolland. Nogle af dem findes sikkert i virkeligheden, mens andre synes at være fake identiteter, skabt for den gode histories skyld. 

Så er der andre identiteter, som er perifært indblandet i sagen og som af og til nævnes. F.eks. en Ammefar og en Albert. Det er mit indtryk, at disse er fake identiteter. Ammefar er en spøjs fætter, der angives at være fra Aabybro i Nordjylland. Albert angives som værende en racistisk moden levemand af en gift skabs- og friluftsbøsse fra Brønshøj, der efter sigende har sin faste gang på Amager Fælled, hvor han opsøger hurtig og uforpligtende sex med andre mænd. Han betragter sorte mennesker som "aber" og han har vis en forkærlighed for helt unge drenge, som han efter eget udsagn nærmest har et helt harem af og oplærer udi erotikkens glæder og sorger. Jeg anser dette som lidt for surrealistisk til, at det virker troværdigt. Så mon ikke Albert er en fake identitet?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
Skrevet (redigeret)
For 21 minutter siden, Ole Jensen skrev:

"Munk" du må hjælpe mig "IEET" har oprettet en profil med sammen navn og billede som min så nu kan kan begå kriminalitet i mit navn. Det er identitetstyveri jeg kunne i princippet være lige-glad men når der direkte bliver begået "kriminalitet" i mit navn så siger jeg STOP! Og så det at de foregår med "debatten uden bindestregs" velsinelse og vidne - det er så lavt!

De overvåger mig da og nat fordi de har fået fat i nogen her i bnyen til at hjælpe dem, så nu bliver jeg overvåget dag og nat. Du må indrømme at jeg har fundet mig li ligt mere end man kan finde rimeligt. 

Tror du jeg er ondssvag jeg ved da godt at det er "IEET" og "Erik" der har slået sig sammen med "debatten uden binde streg" for nu at komme min i et "hul" og dække det til med jord. STOP NU!

Jeg glemte lige at sige at “IEET” har hakket sig ind på min PC vha. en person inde i Tryg som er bestukket af “IEET” for at overvåge mig og stjæle mine koder og min NEMID. Jeg har kontaktet PET om sagen og jeg har iøvrigt gemt 42 pandekager fra sidste uge hvor han ville forgive mig. Jeg venter at landbetjenten kommer her til formiddag sammen med PET så de kan få overdraget alle pandekagerne.

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

Redigeret af Ole Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen
For 11 timer siden, stig6499 skrev:

man skal læse meget før øjnende falder ud af hovedet lagkage med pandekage sirup attentatet ,den er ny for mig , den har jeg sgu ikke hørt før nu , jeg glæder mig til at læse efterfølgeren  i gør sgu livet hver at leve , jeg glæder mig til efterfølgeren 

Du griner måske af det nu men "DU"! må indrømme at jeg har fundet mig i lidt mere end man kan regne for rimligt! Jeg er blevet forsøgt myrdet flere-gange inden for det seneste 1-år bare! 

Kan du forhelvede ikke forstå det, når det 1-dag er dig der står og har brug for at kunne "stole" på din forsikring - så kan vi snakke om det. Jeg har selv hjulpet 2500-mennesker OM ÅRET som også er blevet snydt af deres forsikring. Men pyt! Prøv du lige at bære flere hundrede-kg på ryggen sådanne lige fra den ene sekundt til det andet. Ja jo, godt nok siger man styrke-træning er sundt MEN! der må være grænser. men pyt du er jo nok lige-glsd alligevellet, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 25 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Du griner måske af det nu men "DU"! må indrømme at jeg har fundet mig i lidt mere end man kan regne for rimligt! Jeg er blevet forsøgt myrdet flere-gange inden for det seneste 1-år bare! 

Kan du forhelvede ikke forstå det, når det 1-dag er dig der står og har brug for at kunne "stole" på din forsikring - så kan vi snakke om det. Jeg har selv hjulpet 2500-mennesker OM ÅRET som også er blevet snydt af deres forsikring. Men pyt! Prøv du lige at bære flere hundrede-kg på ryggen sådanne lige fra den ene sekundt til det andet. Ja jo, godt nok siger man styrke-træning er sundt MEN! der må være grænser. men pyt du er jo nok lige-glsd alligevellet, ikke?

Gå nu ud i din have og gøre lidt nytte , så kommer du nok på andre tanker og glemmer Tryg og alle de tossede folk der vil dig til livs . Eller gå over til din genbo og spørge om hun giver en kop kaffe , så får du da andet og tænke på . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 19 timer siden, Ole Jensen skrev:

Ja det nager dig endnu med den forbistrede Tryg sag , hvis du nu skriver pænt til Ieet tror du så ikke at han vil prøve på at hjælpe dig endnu engang .   For jeg kan da se at i ikke rigtig får gang i siden Utryg , nu ved jeg du har hjulpet utallige ofre til at komme videre med deres sag så nu må du også snart få hjælp . Held og lykke Poul. 👍 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.