Ole Jensen

"Hemmelig"!

Recommended Posts

Ole Jensen

"Munk" eller en anden "moderator" vil I ikke nok stoppe det her? Det er den syge person der ligger og jager mig da jeg stod op i morges var der skubbet en sedel ind gennem nmin brevsprække der stod "hvad jeg havde på af tøj så der er lige nogen der har ud-spioneret på mig og så skrevet mig den sedel så jeg skulle vide at de holder øje med mig?

Og så det at "IEET" klipper alt hvsd  jeg skriver op og sætter det sammen på en ny måde og så sender det til forskwllige aviser som læserbrev sendt i mit "navn"? Jo tak, jeg kunne i princippet være ligeglad men nu bliver jeg citeret i alle landets aviser for noget jeg aldrig har skrevet.

Det er så SYGT og LANGT-UDE! "Munk" "Høvding" eller andre af lederne herinde LOVEN bliver overtrådt når i "lægger" side til den slags og så det at "IEET" eller ammefar nu har lavet en ny ptofil der skal ligne mig - det er nogle meget syge metoder at bruge for at jage en mand. Jeg er i princippet ligeglad med hvad "I" gør mod mig, men loven skal fandenme overholdes!

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 28 minutter siden, Ole Jensen skrev:

"Munk" eller en anden "moderator" vil I ikke nok stoppe det her? Det er den syge person der ligger og jager mig da jeg stod op i morges var der skubbet en sedel ind gennem nmin brevsprække der stod "hvad jeg havde på af tøj så der er lige nogen der har ud-spioneret på mig og så skrevet mig den sedel så jeg skulle vide at de holder øje med mig?

Og så det at "IEET" klipper alt hvsd  jeg skriver op og sætter det sammen på en ny måde og så sender det til forskwllige aviser som læserbrev sendt i mit "navn"? Jo tak, jeg kunne i princippet være ligeglad men nu bliver jeg citeret i alle landets aviser for noget jeg aldrig har skrevet.

Det er så SYGT og LANGT-UDE! "Munk" "Høvding" eller andre af lederne herinde LOVEN bliver overtrådt når i "lægger" side til den slags og så det at "IEET" eller ammefar nu har lavet en ny ptofil der skal ligne mig - det er nogle meget syge metoder at bruge for at jage en mand. Jeg er i princippet ligeglad med hvad "I" gør mod mig, men loven skal fandenme overholdes!

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Jamen kære mand dog , ieet har slet ikke henvendt sig til dig herinde , det var på solen han ville prøve at hjælpe dig . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
Skrevet (redigeret)

Jeg har kontaktet kriminalpolitiet på 1448 her til formiddag for at høre en opfølgning på lagkage-attentatet i sidste uge hvor man ville forgive mig via lagkage-sirup. Det viser sig at der var iblandet rottegift i sirupen som jeg skulle søbe i mig. Men hvordan kan de vide det allerede nu??? Der skal jo først laves en kemisk analyse af sirupen som de tog 1,2 kg med af herfra. De ved det selvfølgelig kun hvis de slev er indblandet i sagen !!! Det er selve PET eller kriminalpolitiet i Krønge der står bag fordi der er lavet konspirationer mod lokalbetjenten af den falske “Ole Jensen”. Det minder jo meget om dengang med bremsekablerne som blev cuttet på Syncroen og sagen med kattene som blev forgivet med karburatorvæske og hvor FBI også var med inde over fordi FDB var inde på min PC via TOR netværket i Belgien. Ja det lyder helt skørt, men jeg har talt med en data-ekspert som siger at det er muligt OG at de ville gøre det for at få ram på mig hvis de har muligheden. Men sagen er under efterforskning nu og landets aviser vil skrive om attentatet som terror. Så vil både Ammefar, Olsen, MariS, IEET, Spritter Johansen og alle der ellers har spioneret mod mig og ydet vold mod min krop og som har MISBRUGT min krop, modtage deres straffe efter terror paragraffen og komme mange år i fængsel. I aftes modtog jeg via en hakket email fra Tryg som har hakket sig ind i min PC igen.

Venlig hilsen Poul Jørgensen.

SV:SV:SV:Jan Stark Hommelgaard, jan.stark@tryg.dk, 20289112

1448

nu har jeg lige fået af vide at politiet er efter mig 

jeg skulle komme med nogen beskyldninger aner ikke hvad det er ,  men skal jeg ikke vente og se om de fanger mig , eller skal jeg troppe op hos dem . 

Tilføj kommentar

Vælg visning:IndeksKronologisk

Terence 4 timer 46 minuttersiden

Det skulle vel aldrig være rottefjæs der fyrer det øregas af igen.

Poliet gider sgu ikke tage den syge kegles meange anmeldelser alvorligt. 

Den kylling er bange for alting og ingenting, han burde indlægges.

Hvor flegner knaldskallen nu?

Luk kommentar

1

Tilføj kommentar

flixtor 4 timer 37 minuttersiden

jeg gik ind på dr4 , og der skrev han at de er ude efter mig , jeg vil da ikke bryde mig om at komme bag tremmer uha da da 

nu er hele min dag ødelagt , det er ikke sjovt nu , men skal jeg melde mig selv. 

Luk kommentar

1

Tilføj kommentar

Terence 4 timer 26 minuttersiden

Har fundet den.

Gøre mig den tjeneste træd frem med hvem du er, politiet vil meget gerne tale med dig, så kontakt politiet med dine beskyldninger eller hold mund, Grundlovens § 77, alt under ansvar, og stå så ved det du skriver, men det tør du jo ikke, dit lille pjok. Poul Jørgensen

Du gør vel ikke det dumme svin en tjenste, hvad forstiller den indskrænkede sinke du skulle gå på politistationen og sige "dav, jeg vil gerne anholdes for at konfrontere en bums på Lolland med ting han selv har skrevet, når han prøver at hykler om Peter Madsen og partering.

Hvis Politet var intresseret i at tale med os, så kan de få navnet på os via vores IP, men det fatter den klaphat ikke, han vil begynde at ælve om TOR selv om idioten ikek aner hvad der egentlig er, og den kan spores ved ulovoligheder, så let som vores egne IP.

Grin af idioten, han er ikek værd at få noget ødelagt af.

Luk kommentar

1

Tilføj kommentar

flixtor 2 timer 5 minuttersiden

så nu har jeg været ved 1448 og er blevet renset.  de grinede lidt af det og sagde bare rolig der er ikke noget ,  manden der siger vi vil tale med dig , burde slet ikke færdes på nettet 

så jeg gik derfra meget lettet . 

ps jeg viste  dem hvor det var skrevet så de ikke troede jeg var helt tosset 

Luk kommentar

1

Tilføj kommentar

Terence 1 time 31 minuttersiden

0

John_Deere 4 timer 32 minuttersiden

hvad har du NU lavet, din bandit?

Har du parkeret på handicap-pladsen henne hos købmanden? Eller har du snuppet en Stihl sav i et af de nedrivnings-parate huse i nabolaget?

Find to store strips og lås dem samen om dine håndled - læg dig der efter i fosterstilling ude ved vejkanten og afvent roligt 1448's ankomst

Husk at medbringe 15.000 Kr. til at bestikke advokaten!

men bare rolig, jeg kan sikkert smugle en 'platin-neglefil' ind så du kan hakke låsen i cellen.

Luk kommentar

2

Tilføj kommentar

flixtor 4 timer 29 minuttersiden

jeg har bare skrevet et sted at der er en der lyver konstant og at man ikke skal omgås vedkommende , og det er så åbenbart strafbart 

men jeg vil ikke ind bag tremmer , hjælp mig . 

Luk kommentar

2

Tilføj kommentar

John_Deere 4 timer 21 minuttersiden

jamen ER det ikke fantastisk, selv 'ubådsagen' kan den tåbe få drejet over på sit eget fordrukne, mere end 30 år gamle, Tryg-vås!

Det eneste paralel mellem peter madsen og kaffe-ole er, at de er nøjagtiglige bindegale i hovedet!

0

Tilføj kommentar

Terence 3 timer 55 minuttersiden

Rolig.

Profilen har ikke svaret ham, så mon ikke han tror mest på dig.

Luk kommentar

1

Tilføj kommentar

John_Deere 3 timer 31 minuttersiden

DET lyder sandeligt uhyggelig!

'parteret en ældre dame i sin kokain-rus' 

Så SKAL man da være fuldstændig rablende sindsyg, det er ikke en sag jeg har hørt om, det må da have vært frygtelig for familien - hvem finderdog på at gøre sådan bestialsk noget mod en gammel forsvrasløs dame?

Luk kommentar

1

Tilføj kommentar

Terence 3 timer 25 minuttersiden

Jo, hele familien er til den lukkede. 

Rottefjæs har jo også en mørk fortid.

0

Terence 4 timer 24 minuttersiden

Der bør eller være plads, der er meget få kunder hos den købmand

Luk kommentar

1

Tilføj kommentar

Flush 3 timer 14 minuttersiden

Jam’ vil det så sige at vi ikke må skrive om Pølle (altså Pølle Jørgensen 061256-0587) ? Det godt nok stærk tobak her på Krøngevej 3? Jeg er hjemme hos svinet nu og har lige urineret op af hoveddøren!

Trilet 2000H’en er Pølles: https://www.nummerplade.net/soeg/?regnr=lh96594

vh. Hr. Olsen

Luk kommentar

2

Tilføj kommentar

olejensen 2 timer 24 minuttersiden

§ 264 d.Med bøde eller fængsel indtil 6 måneder straffes den, der uberettiget videregiver meddelelser eller billeder vedrørende en andens private forhold eller i øvrigt billeder af den pågældende under omstændigheder, der åbenbart kan forlanges unddraget offentligheden. Bestemmelsen finder også anvendelse, hvor meddelelsen eller billedet vedrører en afdød person.

Jeg skal nok sige til min bror, at du bruger et af hans billeder som profil-billedet, personligt syntes jeg det er syndt for dig, min bror er ikke til at spøge med

, men dig om det.

Men du gemmer dig jo, du tør jo ikke tage konsekvenserne af det du skriver, sølle lille pjok, i virkeligheden er du jo bare et sygt lille pjok som ingen gider lege med.

Poul  .

Luk kommentar

4

Tilføj kommentar

Terence 2 timer 1 minutsiden

Du kan ikke have ment dit CPRnr var privat, så havde du vel ikke delt det, dumme Poul.

Alle har kunne finde dit Cprnr. siden 2009 hvor du offentlitggjorde det, så der sker sgu ikke en dyt 9 år efter, så stop dit vræleri 

0

flixtor 1 time 26 minuttersiden

gå nu ud og lav den bil til din søn , det er jo synd han skal gå 9 kilometer , selvom han da nok ville tabe sig lidt og motion er jo sundt . 

din bror er ligeglad med dig så stop dog med at true andre .    1448 er også ligeglad med dig , som den rare politimand fortate mig , skulle du slet ikke have lov til at færdes på nettet . 

0

Terence 1 time 20 minuttersiden

Foreslog du ikke den rare polimand at give bumsen et tilhold?

0

flixtor 23 minutter 47 sekundersiden

poul du kan sælge dit maleri skriget  så skulle der nok være til en lille bil til sønnike , også er du også fri for at gå glip af de få der gider og svarer dig på nettet , dem der ikke kan gennemskue en løgner 

0

Terence 1 time 20 minuttersiden

Uh pas på, nu truer han dig med ham pjokket der lå og vrælede på graven,fordi hans grimme kost var død, så han vilel begå selvmord, dt kan de ikke engang finde ud af i den taberfamilie, Pøllen var også for dum.

Det næste bliver sikkert hende den lille abelignede, der bor på nas hos sin datter kommer efter dig,sært hun fik bank i flere år med de evner.

Luk kommentar

5

Tilføj kommentar

flixtor 1 time 3 minuttersiden

nej det gjorde jeg nu ikke , de kendte godt alt det ballade han stiller op her på nettet , derfor han sagde at han ikke burde færdes på nettet 

man skulle måske skrive til peter at det er fremme igen med broren der parterede den gamle dame 

0

Terence 53 minutter 24 sekundersiden

Ja, sidst blokkerede de ham, og har ikke gidet besøge ham,gad vide hvad de så finde på.

0

flixtor 44 minutter 27 sekundersiden

har sønnike ikke bil mere eller er den i stykker for har da lige læst han går hjem fra arbejdet ,  eller så er det en løgnehistorie igen . 

0

Terence 13 minutter 32 sekundersiden

Nå da, hvad køber man ikke bare en ny for, når man er itekspert i Lolland kommune 

Istedet for at køre en bulet 20 år gammel skrammelkasse.

Jeg tjekker imorgen

0

Flush 28 sekundersiden

Jam’ Pølle Pis har da ellers tidl. udtalt at hans søn ligger og tjener ca 650.000 /året efter skat... hvorfor har har så ikke en stor Audi han kan køre i ned til aktiveringsjobbet på kommunen? Er der ikke også noget med at han er medl. af Mensa og har en iq på 190?

vh. Hr. Olsen

0

Rediger indlæg

Slet indlæg

72F1FB69-0CF7-4FF7-853C-6850E32F2A0C.jpeg

Redigeret af Ole Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, Ole Jensen skrev:

Jeg har kontaktet kriminalpolitiet på 1448 her til formiddag for at høre en opfølgning på lagkage-attentatet i sidste uge hvor man ville forgive mig via lagkage-sirup.

Enten vrøvler du gevaldigt, eller også må det have været en meget flad lagkage.

Tidligere har du omtalt det som pandekager og pandekagesirup.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
For 1 time siden, Entrelac skrev:

Enten vrøvler du gevaldigt, eller også må det have været en meget flad lagkage.

Tidligere har du omtalt det som pandekager og pandekagesirup.

Det var en høj stabel pandekager i lag med sirup imelem.

vh. Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 timer siden, Ole Jensen skrev:

Det var en høj stabel pandekager i lag med sirup imelem.

vh. Poul Jørgensen

Ahaaaa, altså lagkage med pandekagesirup.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

man skal læse meget før øjnende falder ud af hovedet lagkage med pandekage sirup attentatet ,den er ny for mig , den har jeg sgu ikke hørt før nu , jeg glæder mig til at læse efterfølgeren  i gør sgu livet hver at leve , jeg glæder mig til efterfølgeren 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 20 minutter siden, stig6499 skrev:

man skal læse meget før øjnende falder ud af hovedet lagkage med pandekage sirup attentatet ,den er ny for mig , den har jeg sgu ikke hørt før nu , jeg glæder mig til at læse efterfølgeren  i gør sgu livet hver at leve , jeg glæder mig til efterfølgeren 

Nu har jeg fuldt med i føljetonen fra Lolland i snart ti år. Så jeg vil sige, at noget af det er sandt. Andet er løgn og latin og det pure opspind. Tag derfor disse historier med et gran salt. Der er en vis sandhed over nogle af historierne, men det er mit indtryk, at der pyntes en del på nogle af dem. Og nogle af historierne er nok mere fantasi end virkelighed. 

Det er sandt, at der er eller i hvert fald har været en mand ved navn Poul, der lagde sag an imod Tryg. Og at denne mand tabte sagen og var ret forbitret over dette. Og i årevis kæmpede en kamp imod Tryg på diverse netsider. Men hvad der så siden skete, står ret uklart. Noget af det beskrevne er sikkert sandt nok. Eller har en flig af sandhed. Andet tror jeg er fri fantasi. Men føljetonen har da bestemt en vis underholdningsværdi....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 3 minutter siden, Lucianone skrev:

Nu har jeg fuldt med i føljetonen fra Lolland i snart ti år. Så jeg vil sige, at noget af det er sandt. Andet er løgn og latin og det pure opspind. Tag derfor disse historier med et gran salt. Der er en vis sandhed over nogle af historierne, men det er mit indtryk, at der pyntes en del på nogle af dem. Og nogle af historierne er nok mere fantasi end virkelighed. 

Det er sandt, at der er eller i hvert fald har været en mand ved navn Poul, der lagde sag an imod Tryg. Og at denne mand tabte sagen og var ret forbitret over dette. Og i årevis kæmpede en kamp imod Tryg på diverse netsider. Men hvad der så siden skete, står ret uklart. Noget af det beskrevne er sikkert sandt nok. Eller har en flig af sandhed. Andet tror jeg er fri fantasi. Men føljetonen har da bestemt en vis underholdningsværdi....

jeg har ikke hørt det før nu , men jeg more mig gevaldigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.