Ole Jensen

"Hemmelig"!

Recommended Posts

Ole  Jensen
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, david den store skrev:

Jamen hvorfor skulle du dog ind og spjælde den , var det ikke dem der har gjort et mordforsøg i mod dig der skulle det  . 🍺🍺

Ja det fordi jeg har lidt “på bankbogen” hos sædelighedspolitiet via Maribo Lokalpoliti fra dengang hvor jeg blev beskyldt for at have været utérlig overfor mine niecer (hvilket var falske beskyldninger). Bare fordi jeg havde en masse bedler på min computer af dem kún iført blomstrede trusser. Men det er ganske uskyldigt idet jeg blot interesserer mig for kunstfotografi af yngre pigebørn i trusser. De beslaglagde også dem allesammen så fra at have haft 4.000 bedler dengang har jeg nu kun ca. 100 - så det er ganske uskyldigt. MEN hvis det opdages og kommer lokalbetjenten for øre så har jeg en betinget dom som så skal betales - altså fx. hvis *visse* dokumenter kommer frem her på debatten. Så snakker vi 3md. i gitterly! Så jeg går naturligvis stille med dørene nu. Det var Fixtor, Ammefar og Albert Johansen den lede bøssekarl samt den psykisk syge Hr. Olsen der dengang var mine banemænd og fik mig i fedtefadet. Men nu har David og mig lagt stilen om og vil ikke udsættes for hetz igen samt for kagerelaterede terror aktioner foranlediget af MariS med sin forgiftede pandekage sirup. De har i fællesskab hakket min pc ved flere lejligheder og de fik mig bannet fra soldebatten OG din-debat.

Ti Amo Nessuno

Redigeret af Ole Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Ole Jensen skrev:

Kan du ikek forstå det? Det er ikke mig, det er den syge person der har lavet en profil der skal ligne mig og så kan han lave alt"muligt" i mod loven så jeg får skylden for det.

Ja jo. jeg kunne i princippet være ligeglad MEN! Når det lige-frem handler om at skulle ind og "sidde" i fængsel så siger jeg STOP! 

Ti Amo Nessuno

Nå nu er jeg med , ja der er en der har lavet en kopi profil af dig .Du er den ægte Poul.

Redigeret af david den store

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Der er, som jeg kan regne ud, fire muligheder...

1) Ole Jensen1 ER den ægte Pølle. Ikke umuligt, men jeg er ikke sikker på han er ægte. Langtfra.

2) Ole Jensen1 er den falske Pølle. Og den nye Ole Jensen2 er den ægte. Det anser jeg dog som usandsyligt, sådan som Ole Jensen nr. 2 udleverer den ægte PJ. 

3) Begge to er den ægte. Og Ole Jensen har lavet en Pølle nr. 2 for at forvirre fjenden. Det anser jeg dog kun som en teoretisk mulighed. 

4) Begge to er falske pøller. Måske er den ægte slet ikke på forum. Dette anser jeg som absolut sandsynligt. Da jeg anser hele denne sæbeopera som en slags pseudodokumentarisk delvis fiktiv forestilling. Fortællingen har givetvist en vis sandhed over sig, men så bliver der digtet videre ud fra enkelte sandfærdige oplysninger.

Personligt tror jeg mest på nr. 4...dernæst nr. 1. Nr. 2 og 3 tror jeg ikke på.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
For 26 minutter siden, Lucianone skrev:

Der er, som jeg kan regne ud, fire muligheder...

1) Ole Jensen1 ER den ægte Pølle. Ikke umuligt, men jeg er ikke sikker på han er ægte. Langtfra.

2) Ole Jensen1 er den falske Pølle. Og den nye Ole Jensen2 er den ægte. Det anser jeg dog som usandsyligt, sådan som Ole Jensen nr. 2 udleverer den ægte PJ. 

3) Begge to er den ægte. Og Ole Jensen har lavet en Pølle nr. 2 for at forvirre fjenden. Det anser jeg dog kun som en teoretisk mulighed. 

4) Begge to er falske pøller. Måske er den ægte slet ikke på forum. Dette anser jeg som absolut sandsynligt. Da jeg anser hele denne sæbeopera som en slags pseudodokumentarisk delvis fiktiv forestilling. Fortællingen har givetvist en vis sandhed over sig, men så bliver der digtet videre ud fra enkelte sandfærdige oplysninger.

Personligt tror jeg mest på nr. 4...dernæst nr. 1. Nr. 2 og 3 tror jeg ikke på.

Så vil en cpr. validering nok være det mest sikre. Den af os der kan fremsige det korrekte cpr. er den ægte. Jeg kan maile det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 19 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Så vil en cpr. validering nok være det mest sikre. Den af os der kan fremsige det korrekte cpr. er den ægte. Jeg kan maile det.

Så vil PJ bare sige, at du har mesterhakket hans cpr, så det behøver ikke være et bevis...

Du kan uploade en video på Tuben, hvor du viser ansigt og siger højt JEG ER PØLLEMAND. Så tror vi på den.😛

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 24 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Alle kender jo til hans cpr nr , hele hans livshistorie ligger her på nettet , så kom du bare med det . Du er ikke den ægte Polle . :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
For 26 minutter siden, Lucianone skrev:

Så vil PJ bare sige, at du har mesterhakket hans cpr, så det behøver ikke være et bevis...

Du kan uploade en video på Tuben, hvor du viser ansigt og siger højt JEG ER PØLLEMAND. Så tror vi på den.😛

JEG ER PØLLEMAND

928987DA-70FB-40EF-9266-B718FCE2FEA9.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
1 time siden, Ole Jensen skrev:

JEG ER PØLLEMAND

928987DA-70FB-40EF-9266-B718FCE2FEA9.png

Du var da skam sej, da du var ung. Pigerne må have været vilde med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Den nye Ole Jensen er da tydeligvis Hr. Olsen når han skriver om "bedler" og uskyldige pigetrusser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 9 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Den nye Ole Jensen er da tydeligvis Hr. Olsen når han skriver om "bedler" og uskyldige pigetrusser.

Den tanke strejfede da skam også mig.

Dog mangler vi det endelige bevis for, at han er hr. Olsen. At han begynder at lufte underbenklæderne - eller viser sin fyldte kumme frem!

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.