Ole Jensen

"Hemmelig"!

Recommended Posts

Gæst
For 13 timer siden, Entrelac skrev:

Er jeg den eneste, der ikke forstår hvad dette indlæg handler om?

I følge en hurtig håndsoprækning, - ja du er den eneste 😮 

Nooooooo :D Jeg tror så heller ikke vi skal gøre alverden for at komme til en nærmere forståelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
On 2.8.2019 at 23:50, Entrelac skrev:

Er jeg den eneste, der ikke forstår hvad dette indlæg handler om?

Det er et af dokumenterne i Pouls Tryg-sag. Vistnok anmeldelsen af hans trafikuheld til ASK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 18 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Det er et af dokumenterne i Pouls Tryg-sag. Vistnok anmeldelsen af hans trafikuheld til ASK.

Det er da lige godt nok forfærdeligt Torsten , at de dokumenter dukker op her , hvem mon har fundet dem , for jeg er da sikker på at PJ har fået slettet alt hvad der vedrører hans privatliv , og hvis han ikke har det er der ingen grund til skrig og skrål . :banan:👮‍♂️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Gad vide hvor mange Maribo-pilsnere han havde fået den dag? 🍺

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 3 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Gad vide hvor mange Maribo-pilsnere han havde fået den dag? 🍺

Ja det ved vi jo ikke noget om , men mon ikke der er gledet et et par stykker ned .🍺🍺. Men nu jeg har dig Torsten min gode ven , vil du hilse PJ over ved Gubbi , for de er da blevet venner igen Gubbi og PJ har jeg ladet mig fortælle . Godt nok skriver han ikke rigtigt noget , men Carlo og ham er der næsten altid og når Carlo LOGGER ud er den anden også hurtig væk. Ha Ha.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Hvad er nu det Carlo skriver om på den anden debat? Nu er Poul blevet forsøgt myrdet igen, denne gang med forgiftede pandekager?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
Skrevet (redigeret)
For 15 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Hvad er nu det Carlo skriver om på den anden debat? Nu er Poul blevet forsøgt myrdet igen, denne gang med forgiftede pandekager?

Nu igen , der har vist været mange drabsforsøg på ham og det hele foregår i hans hoved . 🍺  Men spørg dog ham selv derovre , han sidder som skjult bruger , han må jo haft lavet flere profil inden han blev bannet . :banan:   Carlo er på og PJ sidder som skjult , og når Carlo logger af , logger PJ også af , komisk . 

Redigeret af david den store

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole  Jensen
For 2 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Jeg er absolut ikke på nogen anden debat, men der er rigtig at jeg er blevet udsat for et attentatforsøg sidste onsdag hvor jeg blev inviteret på pandekager! Men jeg kontaktede lokalbetjenten og det blev afværget og der blev indsamlet 1,2 kg. pandekagesirup som bevis materiale.

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen
For 6 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Jeg er absolut ikke på nogen anden debat, men der er rigtig at jeg er blevet udsat for et attentatforsøg sidste onsdag hvor jeg blev inviteret på pandekager! Men jeg kontaktede lokalbetjenten og det blev afværget og der blev indsamlet 1,2 kg. pandekagesirup som bevis materiale.

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Du er SYG! Uhyggelig meget syg sådanne at ligge og lave profiler der ligner "Andre" det er så lavt. Meget kan jeg være ligeglæad med men ikke når desideret bliver forsøgt forgiftet. Kan du forhelvede ikke forsrå det?

Ti Amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Kan du ikek forstå det? Det er ikke mig, det er den syge person der har lavet en profil der skal ligne mig og så kan han lave alt"muligt" i mod loven så jeg får skylden for det.

Ja jo. jeg kunne i princippet være ligeglad MEN! Når det lige-frem handler om at skulle ind og "sidde" i fængsel så siger jeg STOP! 

Ti Amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.