Ole Jensen

"Hemmelig"!

Recommended Posts

Ole Jensen

Næ-hæ! Se nu det er noget du slet ikke ved noget om! Jeg skrev med "Gubbi the great" og vi blev enige om at jeg måtte være med på "bindestregs debatten" så vi var såmæn fine venner MEN! Den syge person blev ved med at jage mig så jeg kommer der slet ikke længere. Kan du forhelvede ikke forstå det jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 31 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Næ-hæ! Se nu det er noget du slet ikke ved noget om! Jeg skrev med "Gubbi the great" og vi blev enige om at jeg måtte være med på "bindestregs debatten" så vi var såmæn fine venner MEN! Den syge person blev ved med at jage mig så jeg kommer der slet ikke længere. Kan du forhelvede ikke forstå det jeg

Ha Ha , det kan godt være du selv tror på dine løgne , men det her passer heller ikke , du blev sparket ud af Gubbi da du havde fremført trusler overfor Tørresnoren så du er permanent udelukket fra hans side . Stop nu med dine løgne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 33 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Kan du forhelvede ikke forstå det....

Såså, ikke skrive grimt - det har vi lovet d'herrer med viskelæderet!

Fortæl os hellere den gode historie, den om 'Esbjerg, Trinity og den lange tur på knallerten' - om hvilken du sagde engang:

'Det kommer I alligevel aldrig til at forstå'

Men prøv alligevel at forklare os hvad sørensen det gik ud på, en god historie kan aldrig fortælles for ofte - og så lærer vi jo også noget i dag, ikke? 😀🛵 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 6 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Fortæl os hellere den gode historie, den om 'Esbjerg, Trinity og den lange tur på knallerten' - om hvilken du sagde engang:

Men prøv alligevel at forklare os hvad sørensen det gik ud på, en god historie kan aldrig fortælles for ofte - og så lærer vi jo også noget i dag, ikke? 😀🛵 

Jeg troede at Poul ville have gang i sin sag nu Ieet er kommet herind , ham Ieet er jo kendt for at være dygtig til det der jura 😄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 19.7.2019 at 13:46, Ole Jensen skrev:

Nå Poul , nu kommer du med usandheder igen , nu har jeg snakket med Gubbi og han siger at fine venner er i hvert fald ikke og du er nægtet adgang til hans side og det er for stedse . 😄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Du er en "LUS" og en løgner! Jeg HAR skrevet med "Gubbi the great" så sent som i-går og han forsikre at jeg er velkommen. MEN tror du lige jeg gider komme sådanne steder hvor de syge person kommer og overfalder mig bare jeg skriver det mindste om min sag?

"IEET" klipper det man skriver ud så det får en helt-anden sammenhæng, jo-tak så står man der og bliver citeret for et indlæg "man" aldrig har skrevet? Det er så ufint så svinsk så jeg ikke har ord for det! Tror du virkelig jeg gider bruge min tid der? Men pyt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
1 time siden, Ole Jensen skrev:

Du er en "LUS" og en løgner! Jeg HAR skrevet med "Gubbi the great" så sent som i-går og han forsikre at jeg er velkommen. MEN tror du lige jeg gider komme sådanne steder hvor de syge person kommer og overfalder mig bare jeg skriver det mindste om min sag?

"IEET" klipper det man skriver ud så det får en helt-anden sammenhæng, jo-tak så står man der og bliver citeret for et indlæg "man" aldrig har skrevet? Det er så ufint så svinsk så jeg ikke har ord for det! Tror du virkelig jeg gider bruge min tid der? Men pyt!

Ok så siger vi at du har talt med Gubbi ,men hvorfor står der med rød skrift på din profil BANNET , det lyder mærkeligt at du så kan skrive med ham . Nå men jeg ved at det ikke er første gang du kommer med dine fiktive historier , så jeg holder mig til at du lyver atter en gang .    HUSK PÅ AT IEET ER EN KLOG MAND DER VED HVAD HAN SNAKKER OM ; HVOR IMOD DIT BEKENDTSKAB MED JURA ; JEG MÅ HELLER SIGE DIT HJEMMESTRIKKEDE JURA IKKE HOLDER EN METER I FORHOLD TIL IEET :😮

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 19.7.2019 at 14:31, Ethanol-Erik skrev:

Jeg vil også gerne høre om hvornår en straffeattest bliver ren , jeg syntes Poul skrev at den først blev ren efter 30 år , og så var der den med Prins Henrik at regeringen gav ham lov til at kalde sig Konge , det syntes jeg ikke lige jeg har hørt , men glæder mig til at høre det fra Poul.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Hr. Olsen. skrev:

D1345F5A-8D3E-4F8D-8814-0569058C6BDD.jpeg

Er jeg den eneste, der ikke forstår hvad dette indlæg handler om?

Redigeret af Entrelac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
On 19.7.2019 at 07:30, david den store skrev:

Du har prøvet meget , eller skal vi sige du nok har en meget livlig fantasi . 🤣

Ja, P.J., har også huseret i et andet forum, med alskens bræk og savl.:trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.