Ole Jensen

"Hemmelig"!

Recommended Posts

Ole Jensen

Vi har kun nogle unge "knægte" og vi legede i en skov et hemmeligt sted på midt sjælland som jeg ikke vil skrive her! Vi byggede en hule og legede indianere ja jo! på den sæt og led var vi almindelige drenge vi levede os ind-i legen så vi ensede ikke menege af verden omkring os. MEN! en mand kom og I tror sku det er løgn men han havde et træben! OG ikke en papegøje på skulderen men en fritte i en snor vi troede han var børnelokker hvad skulle han ellers der ude i skocven hvor han kom hen til os. Men han ville gerne skakke lidt med os og vi sunes det var spædende at han ligede en sørøver. Så han fortalte os at han var barne barn af en general fra krigen i-1864 og at han viste hvor der var gravet en skat ned!

Vi trode ham overhovedet ikke men han viste os hvor skatten var begravet! Og så grinete vi lidt da han var gået. og så tænkte vi ikke-mere over "det"! 10-år efter gik jeg kæreste-tur i skoven med en flot pige i hånden og vi kom forbi stedet som "sørøveren" havde udpeget som stedet vor den nedgravede skat lå. og jeg sagde til pigen "der ligger en skat" MEN! det troede hun selvfølgelig ikke på, så jeg fandt en afbrakket gren og gik hen og begyndte at rode i jorden og så stod jeg pluydselig med et skelet-hoved i hænderne og så gravede jeg også lidt mere og der lå sku en kiste med gamle guldmønter. hun troede ikke sine egne øjne men det er rigtigt det skete og om natten kom jeg tilbage med en bil jeg havde lånt og med en skovl og så gravede jeg det hele fri og tog med mig. Men NEJ! Jeg siger ikke hvar der skete med skatten bag-efter.

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 7 timer siden, Ole Jensen skrev:

Vi har kun nogle unge "knægte" og vi legede i en skov et hemmeligt sted på midt sjælland som jeg ikke vil skrive her! Vi byggede en hule og legede indianere ja jo! på den sæt og led var vi almindelige drenge vi levede os ind-i legen så vi ensede ikke menege af verden omkring os. MEN! en mand kom og I tror sku det er løgn men han havde et træben! OG ikke en papegøje på skulderen men en fritte i en snor vi troede han var børnelokker hvad skulle han ellers der ude i skocven hvor han kom hen til os. Men han ville gerne skakke lidt med os og vi sunes det var spædende at han ligede en sørøver. Så han fortalte os at han var barne barn af en general fra krigen i-1864 og at han viste hvor der var gravet en skat ned!

Vi trode ham overhovedet ikke men han viste os hvor skatten var begravet! Og så grinete vi lidt da han var gået. og så tænkte vi ikke-mere over "det"! 10-år efter gik jeg kæreste-tur i skoven med en flot pige i hånden og vi kom forbi stedet som "sørøveren" havde udpeget som stedet vor den nedgravede skat lå. og jeg sagde til pigen "der ligger en skat" MEN! det troede hun selvfølgelig ikke på, så jeg fandt en afbrakket gren og gik hen og begyndte at rode i jorden og så stod jeg pluydselig med et skelet-hoved i hænderne og så gravede jeg også lidt mere og der lå sku en kiste med gamle guldmønter. hun troede ikke sine egne øjne men det er rigtigt det skete og om natten kom jeg tilbage med en bil jeg havde lånt og med en skovl og så gravede jeg det hele fri og tog med mig. Men NEJ! Jeg siger ikke hvar der skete med skatten bag-efter.

Du har prøvet meget , eller skal vi sige du nok har en meget livlig fantasi . 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik

Se DET var en rigtig spændende røverhistorie - og tak for den! 👏:banan:

Men den burde vel samtidigt være et tydeligt wake-up call for Distriktspsykiatrien i Maribo. 

Massiv indånding af dampene fra åbne benzinbeholdere - kombineret med årtiers hæmningsløse blandingsmisbrug af Ketogan og Maribo Pilsner, det  og skal jo uvægerligt føre til den slags tågede hallucinationer på et eller andet tidspunkt. 🤪

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 9 timer siden, Ole Jensen skrev:

10-år efter gik jeg kæreste-tur i skoven med en flot pige i hånden og vi kom forbi stedet som "sørøveren" havde udpeget som stedet vor den nedgravede skat lå.

Skulle den novelle ikke ind under erotiske historier? Det lyder som du blev ophidset :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

"Munk" "Erik" og "David" jeg er da lige-galde med jer jeg ved hvar der skete dengang så jeg kan være lige-glade med jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Ole Jensen skrev:

"Munk" "Erik" og "David" jeg er da lige-galde med jer jeg ved hvar der skete dengang så jeg kan være lige-glade med jer.

Jeg har også en hemmelighed ,nemlig at du har lusket dig ind til gubbi igen dog uden at skrive noget for så bliver du røbet . Nu har du jo logget dig ud derfra , og det var tidligt du loggede dig ind , du logger ud når der ingen er , ellers så sidder du skjult , og glor. Se det er en hemmelighed som jeg har . 😮 Og den er sandfærdig. 

Redigeret af david den store

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Tag dog og drop det der. Det må da være et meget kedeligt liv du har når du næsten ikke laver andtt end jage uskyldige. men det er jo nok "pengene" der gør det ikke? NEJ! Sådanne kunne jeg så alligevellet aldrig opføre mig mod andre mennesker men vi er jo nok bare "forskellige". Men pyt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 29 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Tag dog og drop det der. Det må da være et meget kedeligt liv du har når du næsten ikke laver andtt end jage uskyldige. men det er jo nok "pengene" der gør det ikke? NEJ! Sådanne kunne jeg så alligevellet aldrig opføre mig mod andre mennesker men vi er jo nok bare "forskellige". Men pyt!

Jeg jager ingen , jeg skriver bare sandheden , og jeg opsøger ikke folk eller ringer til dem som visse andre . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Alt-det med mig og "Erik" er en misforståelse jeg ville bare snakke venligt men de blev bange MEN! der er intet at være bange for og det ved "Erik" også god nu og vi har mødtes og snakket ud-om tingene og jeg og "Erik" er fine venner nu. Men det kan du self. slet ikke sætte dig ind-i at man kan mødes og snakke ud og skilles som fine venner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
Lige nu, Ole Jensen skrev:

Alt-det med mig og "Erik" er en misforståelse jeg ville bare snakke venligt men de blev bange MEN! der er intet at være bange for og det ved "Erik" også god nu og vi har mødtes og snakket ud-om tingene og jeg og "Erik" er fine venner nu. Men det kan du self. slet ikke sætte dig ind-i at man kan mødes og snakke ud og skilles som fine venner.

Jeg har skrevet det før du er fyldt med løgn , jeg kender lidt til Tørresnoren og han ville aldrig mødes med dig . Hvorfor kommer du med alle dine løgne konstant , lige som du sagde at du havde mailet med Gubbi , som der så også var en gang løgn. Hold dig dog til sandheden . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.