Jojojo

Go back where you came from skriger Trumps tilhængere

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Er det nye slags ord hos hans tilhængere.

Hvor mange Danskere som bor i USA vil lytte til den opfordring, eller tror du, og hans tilhængere at det kun gælder Muslimer, folket fra El Salvador, Guatemala, Filippiner, Venezuela  Mexico Cuba Canada Iran Syria Puerto Rica Indonesia Bahama Hawaii  Tibet, Kinesere Mongoler Honduras og alle syd Afrikanske lande.

Tror du at Trumps og hans tilhængere er rassister og mener de, at Kun de hvide skal tilbage, eller er der noget som tyder på at det er de sorte, gule og brune.

Tilbage er så de Gay, de  tvekønnede og lesbiske, de er også uønskede, hvor skal de hen. 

Har du en løsning på Trumps problemer

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Løsningen ville vel være at sende Trump tilbage til Tyskland, som han og hans familie jo kom fra! 🙂

De tre af de fire politikere, som Trump ville sende “tilbage” er jo ligesom Trump selv født i USA som efterkommere af indvandrere fra andre lande. Så hvorfor ikke også sende Trump selv tilbage? 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 54 minutter siden, Erpe skrev:

Løsningen ville vel være at sende Trump tilbage til Tyskland, som han og hans familie jo kom fra! 🙂

De tre af de fire politikere, som Trump ville sende “tilbage” er jo ligesom Trump selv født i USA som efterkommere af indvandrere fra andre lande. Så hvorfor ikke også sende Trump selv tilbage? 🙂

Mener du ikke at spørgsmålet deles up in to, altså de hvide og Resten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

De er jo alle immigranter.. 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Jojojo skrev:

Er det nye slags ord hos hans tilhængere.

Hvor mange Danskere som bor i USA vil lytte til den opfordring, eller tror du, og hans tilhængere at det kun gælder Muslimer, folket fra El Salvador, Guatemala, Filippiner, Venezuela  Mexico Cuba Canada Iran Syria Puerto Rica Indonesia Bahama Hawaii  Tibet, Kinesere Mongoler Honduras og alle syd Afrikanske lande.

Tror du at Trumps og hans tilhængere er rassister og mener de, at Kun de hvide skal tilbage, eller er der noget som tyder på at det er de sorte, gule og brune.

Tilbage er så de Gay, de  tvekønnede og lesbiske, de er også uønskede, hvor skal de hen. 

Har du en løsning på Trumps problemer

Jeg vil tro det gælder de illegale indvandrere og så de indvandrere som skaber problemer (f.eks. kriminalitet) og det er jeg fuldt ud enig i. Jeg vil tro de fleste indvandrere fra vestlige lande og Asien er der på helt lovlig vis.

Redigeret af dna
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 minutter siden, dna skrev:

Jeg vil tro det gælder de illegale indvandrere og så de indvandrere som skaber problemer (f.eks. kriminalitet) og det er jeg fuldt ud enig i. Jeg vil tro de fleste indvandrere fra vestlige lande og Asien er der på helt lovlig vis.

Du svarer jo ikke rigtigt.

F.eks. er alle hvide in USA indvandre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 1 minut siden, Jojojo skrev:

Du svarer jo ikke rigtigt.

F.eks. er alle hvide in USA indvandre.

Jeg skriver ILLEGALE indvandrere.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 11 timer siden, Erpe skrev:

Løsningen ville vel være at sende Trump tilbage til Tyskland, som han og hans familie jo kom fra! 

Sikken gang ævl at komme med, Trump er ikke tysk statsborger!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
1 time siden, dewey skrev:

Sikken gang ævl at komme med, Trump er ikke tysk statsborger!!!!!

Det har du ret ind Dewey, , Trump er 3. generation USA borger, og for at gøre det endnu bedre, også fruen Melanie Trump er blevet Amerikaner for par ¨år siden, ikke en  øje tør her, også hendes Rumenske forældre er på den 18. august sidste år blevet Amerikaner igennem CHAIN immigration.

Noget som Trump hader medmindre det drejer sig om hans tamilien.

Tror du Trump mener dem når han siger go back to your country, fordi de 4 kvinder han adresserede var heller ikke ILLEGALE indvandre

Jeg synes manden er ikke til at blive klogt på uanset hvordan en forsvare ham

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 27 minutter siden, Jojojo skrev:

også hendes Rumenske forældre er på den 18. august sidste år blevet Amerikaner igennem CHAIN immigration.

tjekkiske forældre!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind