stig6499

Den eneste ene ?

Recommended Posts

Entrelac
For 5 timer siden, snoozz skrev:

Folk ændrer sig jo. Der er sgu forskel på hende med det smukke hår i 10. klasse, og den kortklippede sure mor på 30 15 år senere med hængepatter, og leverpostejsmadder i underbukserne gg.

Hmmm, når jeg møder en kvinde af den kaliber, så er hun oftest i følgeskab med en mand, der 100% matcher hende.:gruble:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 4 timer siden, Entrelac skrev:

Hmmm, når jeg møder en kvinde af den kaliber, så er hun oftest i følgeskab med en mand, der 100% matcher hende.:gruble:

Amen !! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
On 15.7.2019 at 10:39, Ieet skrev:

Hej Stig,

Puha det gør mig da helt trist at læse at du har mistet troen og håbet om den eneste ene.

For mig, er svaret på "den eneste ene" et klart "Ja". Jeg ser og hører bare flere og flere som lyder som de har misforstået spørgsmålet. Min eneste ene er den partner, hvor når jeg deler gode oplevelser bliver de lidt bedre. Vi kan grine og fjolle sammen, og derved skabe flere gode oplevelser...
Det er samtidig partnere som lytter til mig når tingene ikke er så sjove, og som kan opmuntre med et kram, forstående og trøstende ord eller hjælpende råd.

Det kan være hårdt at have en eneste ene - for når ens partner er nede, påvirker det også den anden. Heldigvis er "eneste ene" gensidigt, så jeg kan også opmuntre, forstå, hjælpe og trøste så min eneste ene får det bedre igen.

Hvis det du leder efter kun er "sjove tider", så er det svært at finde din eneste ene.

Når din partner kommer til dig, for din styrke og har brug for at du hjælper og trøster; skal du give med en viden om at tiden bagefter bliver endnu bedre sammen...
Det er bare så let, hvis du selv har det svært samtidig og derfor ikke har styrken til at trøste, hjælpe og "dele det svære", at se på en verden hvor der er millioner af andre potentiele partnere at bare finde nogle nye "sjove tider".

Så det jeg siger er; hvsi du vil finde og kunne være en andens "eneste ene" kræver det at du kan være en Superhelt og finde den nødvendige styrke hver dag hvor der er brug for det - Så vil din "eneste ene" hælpe dig til at være stærkere de dage der ellers ville være hårdest.

Jeg håber at du en dag finder din eneste ene. En person som gør dine gode tider så meget bedre, at du har lyst til at hjælpe og give i de hårde tider. En person som kan få dig til at være den Superhelt hver dag du har potentiale til.

Med venlig hilsen
Ieet

Hvis eneste ene defineres som den person man VÆLGER (blandt mange potentielle kærester) at leve med i tykt og tyndt, glæde og sorg osv så tror jeg også på den eneste ene. Men hvis den eneste ene defineres som den eneste person som passer helt perfekt til en selv så tror jeg ikke på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
On 12.7.2019 at 21:39, dna skrev:

Jeg ser "den eneste ene" som en romantisk vrangforestilling.

Det er helt sikkert en meget lille procentdel som finder personen men den er der.
Vi hører da flere gange som bryllups jubilæum på 40-50 år, det er så også en god generation tilbage.

Men fordi internettet er kommet til de sidste 15 år og rigtig påvirket vores kærligheds mønster og livsstil, så findes der stadig dem som bliver lykkelig gift og har vel fundet den eneste ene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind