Forsvarsadvokat

Nu kommer tyrkerne til DK - EU bestemmer!

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 4 minutter siden, dewey skrev:

Du har fuldkommen ret, ytringsfriheden er meget indskrænket her på Jubii, jeg selv får slettet indlæg for et godt ord, mens andre kan tillade sig at omtale andre debattører bl.a. mig som højreekstremist, nazi, racist m.m.

Det er jo en løgn uden berettigelse, derimod så ved du og jeg godt hvem anmelder hvem her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Det er jo en løgn uden berettigelse, derimod så ved du og jeg godt hvem anmelder hvem her :)

NEJ det er ikke en løgn, så følger du ikke særligt godt med, hvis du ikke ser, hvilke af mine indlæg, der slettes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Dette er ikke en tråd til debat om stedets moderation.

Hold jer til emnet og stop med moderationsdebatten. Ønsker I at debatterer moderationen, så er I velkommen til at åbne en sådan tråd.

Er man utilfreds med moderationen, så kan man kontakte admin (debathøvdingen) som vil vurderer klagen.

Er I i tvivl om stedets ordensregler, så læs dem igen - og følg dem. Overtrædelser vil blive underlagt moderation.

@dewey 

Du har nu gentagne gange, gået OT of kommenteret stedets moderation - og du er gentagne gange blevet bedt om at stoppe det. Dette er derfor en officiel advarsel for ikke at følge moderators anvisninger. Admin bliver hermed orienteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 5 timer siden, dewey skrev:

Du har fuldkommen ret, ytringsfriheden er meget indskrænket her på Jubii, jeg selv får slettet indlæg for et godt ord, mens andre kan tillade sig at omtale andre debattører bl.a. mig som højreekstremist, nazi, racist m.m.

Ja, jeg forstår godt at du kun er på her en gang imellem!

Måske skulle jeg også bruge den taktik-hehe! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind