Forsvarsadvokat

Nu kommer tyrkerne til DK - EU bestemmer!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

https://www.dr.dk/nyheder/udland/overblik-i-dag-bliver-det-afgjort-om-dansk-nej-til-tyrkisk-kvinde-var-i-strid-med

"OVERBLIK I dag bliver det afgjort, om dansk nej til tyrkisk kvinde var i strid med loven

Udlændingeminister Mattias Tesfaye (S) har udtalt, at EU-domstolens afgørelse 'kan blive en kæmpe udfordring for det danske samfund'."

Nu vil EU bestemme, at Danmark skal foretage familiesammenføringer med bl.a. muslimerne!

"Og tidligere på året udtalte Mattias Tesfaye (S), der efterfølgende er blevet Danmarks udlændingeminister, at den kan blive ”en vejsidebombe i dansk udlændingepolitik”."

Muslimerne får i gennemsnit 5-10 børn per kvinde, og hårdt plagede danske skatteydere, kan se frem til ufattelige forsørgelses omkostninger i fremtiden!?

EU retten bestemmer over os, og vi kan ikke selv bestemme ret meget mere!

Let forståeligt, at briterne vil ud af EU, og dermed få deres egen selvbestemmelses ret tilbage igen!

Hvornår kommer Danmark også ud af EU?

Din mening?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Tjah. I tabte jo valget stort. Så der er næppe udsigt til, at DF, NB og SK vil kunne danne en flertalsregering alene sådan lige med det første! 😉

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Skal vi ikke lige afvente en afgørelse, inden vi sætter dommedag igang. 🤣

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg talte med en somalisk kvinde i sidste uge. Hun var egentlig sød nok at snakke med. Men det bekymrende var, at hun har SYV børn. Som alle bor i Danmark. Så det er da vist ikke bare en myte, at indvandrerkvinder får flere unger end danske kvinder....

Så jeg synes egentlig, at bekymringen om, at de en dag kommer i flertal, er relevant nok. Hvor mange danske kvinder får syv unger nu om stunder? Det var sådan noget danske kvinder fik i 30´erne...

Og se bare med Oslo. Deroppe er Muhammed nu det mest populære drengenavn blandt nyfødte drenge. Er det ikke lidt bekymrende? Jeg ved godt, at Muhammed er noget nærmest hver fjerde arabiske dreng hedder (eller i hvert fald mange), men alligevel....

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 1 time siden, Erpe skrev:

Tjah. I tabte jo valget stort. Så der er næppe udsigt til, at DF, NB og SK vil kunne danne en flertalsregering alene sådan lige med det første! 😉

Hvad har det med sagen at gøre ?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Udfaldet er næsten givet på forhånd når det gælder EU’s prioritering af muslimsk oversvømmelse af Europa !

Merkel banede vejen med en blanko check til Erdogans 80 mio. tyrkiske muslimers visumfri indrejse i Europa og alle venter i spænding på hvornår den bliver indløst !

EU domstolen har historisk set overfortolket konventionsbestemmelserne og danske domstole har fulgt trop desværre !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
El_Nino
For 3 timer siden, ThomasSneum skrev:

Skal vi ikke lige afvente en afgørelse, inden vi sætter dommedag igang. 🤣

Denne dom må give anledning til nogen selvransagelse - jeg ved ikke om Mette F., kan med hjælp fra DF a.o. blå holde skansen, men jeg er ikke beroliget.😟

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
For 4 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

https://www.dr.dk/nyheder/udland/overblik-i-dag-bliver-det-afgjort-om-dansk-nej-til-tyrkisk-kvinde-var-i-strid-med

"OVERBLIK I dag bliver det afgjort, om dansk nej til tyrkisk kvinde var i strid med loven

Udlændingeminister Mattias Tesfaye (S) har udtalt, at EU-domstolens afgørelse 'kan blive en kæmpe udfordring for det danske samfund'."

Nu vil EU bestemme, at Danmark skal foretage familiesammenføringer med bl.a. muslimerne!

"Og tidligere på året udtalte Mattias Tesfaye (S), der efterfølgende er blevet Danmarks udlændingeminister, at den kan blive ”en vejsidebombe i dansk udlændingepolitik”."

Muslimerne får i gennemsnit 5-10 børn per kvinde, og hårdt plagede danske skatteydere, kan se frem til ufattelige forsørgelses omkostninger i fremtiden!?

Let forståeligt, at briterne vil ud af EU, og dermed få deres egen selvbestemmelses ret tilbage igen!

Din mening?

Jeg har ingen tillid til ham afrikaneren og hans parti kan håndtere det, de lægger sig fladt eu liderlige 👹

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
El_Nino
For 4 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Din mening?

Jeg har ellers være tilhænger af EU,  M E N  denne dom har afgørende betydning på min idé om EU. Ja, hvis det bliver som denne dom siger, så bliver der trængsel foran kommunekasserne.😕🙁

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 time siden, Lucianone skrev:

Jeg talte med en somalisk kvinde i sidste uge. Hun var egentlig sød nok at snakke med. Men det bekymrende var, at hun har SYV børn. Som alle bor i Danmark. Så det er da vist ikke bare en myte, at indvandrerkvinder får flere unger end danske kvinder....

Så jeg synes egentlig, at bekymringen om, at de en dag kommer i flertal, er relevant nok. Hvor mange danske kvinder får syv unger nu om stunder? Det var sådan noget danske kvinder fik i 30´erne...

Og se bare med Oslo. Deroppe er Muhammed nu det mest populære drengenavn blandt nyfødte drenge. Er det ikke lidt bekymrende? Jeg ved godt, at Muhammed er noget nærmest hver fjerde arabiske dreng hedder (eller i hvert fald mange), men alligevel....

Det er på ingen måde plausibelt, og en tese som er skudt ned igen og igen. Tilvæksten skulle være absurd stor -og vi er ikke i nærheden af det scenario.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind