ThomasSneum

Mange spam meddelelser

Recommended Posts

ThomasSneum

Hej Debattører

Vi har haft et par spam sex-profiler som har skrevet mange privatbeskeder. Profilerne blev sat på SPAM listen for et par dage siden, så jeg håber ikke I vil opleve yderligere reklame fra dem.

Hvis I fortsat modtager SPAM, så høre vi gerne fra jer.

Tak for jeres anmeldelser.

Med venlig hilsen

ThomasSneum

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hej Debattører

Så ser vi desværre igen et stort pres fra sex-bots som opretter falske profiler, og sender en masse spam beskeder ud. Jeg har orienteret ejer, og bedt dem se på sagen. Beklager de ubehagelige beskeder. Anmeld dem endelig, så får vi lukket dem ned. 

Med venlig hilsen 

ThomasSneum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 11 timer siden, ThomasSneum skrev:

Hej Debattører

Så ser vi desværre igen et stort pres fra sex-bots som opretter falske profiler, og sender en masse spam beskeder ud. Jeg har orienteret ejer, og bedt dem se på sagen. Beklager de ubehagelige beskeder. Anmeld dem endelig, så får vi lukket dem ned. 

Med venlig hilsen 

ThomasSneum

Pyt Thomas

Det er snart det eneste som  påminder mig om sex 😋

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SyngeLærken

Vi synes at fortsætte med at modtage spam indlæg til brugere via deres Privatbeskeder, Vi blokerer løbende disse indlæg men @Debat Høvding er personen vi skal have på banen for at tage yderligere tiltag der.

Rapporter gerne, og vi får dem blokeret.

I kan ikke slette indlægget men i kan vælge at hoppe ud af samtalen, hvis i ikke vil se på den i jeres privat beskeder. Funktionen er under "+" ved navne i beskeden, og hedder "Forlad samtalen".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.