Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Trimmer

En uønsket venneanmodning

Recommended Posts

Ole Jensen

"RENE"! Har du slet ikke fattet det du har slet ikke fattet perspektivet i detr her. Det kommer til at koste "Tryg" livet sol selskab hvis de bliver dømt. Det her er ikke bare mig det handler om det er 2500-personer OM ÅRET der også skal have eratatning hvis De bliver dømt!

Begynder du snart at fatte det? Om så alle Trygs ansatte sked guld og diamanter og gik med ble for at samle det op så ville de ikke have råd til at udbetale så mange "milliarder" om året ti lså mange mennesker og så ville der ikke være noget der hed Tryg-forsikring længere. Så selvfølgelig sender de "dødenskøbmænd" og får alle mulige fjolser til at ligge og trykke hornet i bund ude på gårdspladsen kl-4 om natten for at gøre mit liv til et levende helvede!

Fatter du det "RENE" det er vigtigere for dem at ødelægge 1-menneske end at tage ansvaret på sig og drejen nøglen om for firmaet!

Ti Amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 14 minutter siden, Ole Jensen skrev:

"RENE"! Har du slet ikke fattet det du har slet ikke fattet perspektivet i detr her. Det kommer til at koste "Tryg" livet sol selskab hvis de bliver dømt. Det her er ikke bare mig det handler om det er 2500-personer OM ÅRET der også skal have eratatning hvis De bliver dømt!

Begynder du snart at fatte det? Om så alle Trygs ansatte sked guld og diamanter og gik med ble for at samle det op så ville de ikke have råd til at udbetale så mange "milliarder" om året ti lså mange mennesker og så ville der ikke være noget der hed Tryg-forsikring længere. Så selvfølgelig sender de "dødenskøbmænd" og får alle mulige fjolser til at ligge og trykke hornet i bund ude på gårdspladsen kl-4 om natten for at gøre mit liv til et levende helvede!

Fatter du det "RENE" det er vigtigere for dem at ødelægge 1-menneske end at tage ansvaret på sig og drejen nøglen om for firmaet!

Ti Amo Nessuno

Tryg forsikring vil altid bestå , men er de nu begyndt at køre ud til folk kl 4 om natten jamen jøsses dog , hvorfor skulle de dog gøre det ved dig , de har jo ikke noget i klemme ved dig . Jeg tror det var ammefar og Jansen der lige tog et smut forbi dig , tror du ikke det . 🤪

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 28 minutter siden, david den store skrev:

Jeg tror det var ammefar og Jansen der lige tog et smut forbi dig , tror du ikke det . 🤪

Eller Erik fra Rudsvedby!

Det kan også have været Bøje Boksebold, Volvo-Ole, Stine Bosse, 1448, Frederik d. 9., Vandpytten, eller Ethanol-Johannes - den fumlefingrede doktormand fra Søllested. 😀

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

"Erik" du er lidt-meget dum at høre på lige nu. Prøv dog at se ud af vinduet "EriK" hvordan skolen skinder. Gå dog ud og lav noget mere fornuftigt.

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 24 minutter siden, Ole Jensen skrev:

"Erik" du er lidt-meget dum at høre på lige nu. Prøv dog at se ud af vinduet "EriK" hvordan skolen skinder. Gå dog ud og lav noget mere fornuftigt.

Ikke meget sol hvor jeg bor, her er det nærmest midt-vinter. :banan:

https://www.holidayguru.dk/rejsekalender/hvornaar-skal-man-rejse-til-australien/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 56 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Jeg syntes du skulle gå ud i din have , i stedet for at sidde som skjult bruger over ved Gubbi du kan jo ikke skrive noget der uden at du bliver røbet .😛 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

"RENE"! du er syg uhyggeligt meget syg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 2 minutter siden, Ole Jensen skrev:

"RENE"! du er syg uhyggeligt meget syg!

Jamen ved du hvorfor jeg ved du sidder og glaner over ved Gubbi dagen lang , det er fordi jeg også har snakket med en meget klog mand , og han spurgte endda om jeg var noget indenfor it branchen siden jeg kunne se at du hang derinde den hele lange dag , okay du logger da ud ind imellem men du er også hurtig på igen . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rævetøsen

Det var ikke uklogt kan ikke se hva han skal ind,og spionere for på din fb 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Trimmer
On 10.7.2019 at 16:54, Lucianone skrev:

Hvem er dødens købmænd egentlig? Illuminati? Frimurerne? Aliens?

Nå, bortset fra det...

Eksemplet fra trådstarter illustrerer meget godt, hvorfor jeg ikke er på fjæsbogen. Der er for mange intriger derinde. For meget had. For meget bagtaleri. Og folk rotter sig sammen imod hinanden. Og der hersker, som jeg ser det udefra, en usympatisk flokmentalitet derinde, hvor folk bare jagter likes og popularitet - og det gør, at de ofte ikke tør være sig selv. Af frygt for at træde nogen over tæerne eller at miste likes og popularitet.

Når dette er sagt, synes jeg, at trådstarter bør konfrontere personagen direkte med, hvorfor hun ikke har godtaget vedkommende på vennelisten. Og fortælle vedkommende, at hun føler sig chikaneret af personen. Jeg tror, at der er brug for at rense luften. Måske vil det gøre forholdet bedre. Eller også må personen afsættes fra sin post, hvis det er tydeligt, at han går og chikanerer folk fra sin magtposition.

Jeg synes ikke at man bør opgive Facebook, bare fordi at der til tider er visse besværligheder. Der er vanskeligheder, men der er mange glæder også, og det skal man huske på.

Det er ikke nemt at afsætte personen, for der til sidder han for godt fat. Der skal vælges en ny formand, og på nuværende tidspunkt er det ikke muligt - for ingen vil afløse ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...