Trimmer

En uønsket venneanmodning

Recommended Posts

Ole Jensen

Ja og det er også "sund" at dyrke motion - OGSÅ Boksning!

Nej! Men skal være lidt-meget dum for at SLÅ på andre og for at se på andre mennesker SLÅ på hinanden! mEN Pyt! Jeg mødte engang en mand han levede af at slå på anmdre og af at andre slog på ham, i virkeligheden kunne han ikke lide det, men det er var ikke andet for ham at gøre han måtte SLÅ og blive SLÅET på! Jeg kom hjemme ved ham i Frederiksverk og han "snakkede" hele tiden til sin kone, nu skulle hun vaske tøj, nu skulle hun lave kaffe. Men! hun var der ikke og hun havde været død i 20-år. Så han havde alligevellet ikke kunne klare de mange tæsk, så han var blevet tæsket i stykker! Men ok! Han blev kalvt "gamle" et-eller-andet, og havde engang være rig. Men nu ville k´han nok hellere have været fattig hele livet og haft hovedet i behold.

Så "Flixtor/Erik/Tørresnoren/IEET/Rene/MarieS/Hr Olsen" man kan altid vende historien på hovedet og for min ven i Frederiksverk var motion altså ikek særlig sundt.

Så du forstår nok at IEET heller ikke er særlig sød mod mig, ikke? Kan du for-helvede ikke forstå det? Det er ved at være helt slut nu, jeg kan snart ikke mere,og så det at du + andre forsøger at skubbe mig helt ud over kanten. Man skal være et meget ondt menneske for at ligge og jage andre uskyldige menner på den måde.! 

Ti Amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 10 timer siden, Ole Jensen skrev:

Ja og det er også "sund" at dyrke motion - OGSÅ Boksning!

Nej! Men skal være lidt-meget dum for at SLÅ på andre og for at se på andre mennesker SLÅ på hinanden! mEN Pyt! Jeg mødte engang en mand han levede af at slå på anmdre og af at andre slog på ham, i virkeligheden kunne han ikke lide det, men det er var ikke andet for ham at gøre han måtte SLÅ og blive SLÅET på! Jeg kom hjemme ved ham i Frederiksverk og han "snakkede" hele tiden til sin kone, nu skulle hun vaske tøj, nu skulle hun lave kaffe. Men! hun var der ikke og hun havde været død i 20-år. Så han havde alligevellet ikke kunne klare de mange tæsk, så han var blevet tæsket i stykker! Men ok! Han blev kalvt "gamle" et-eller-andet, og havde engang være rig. Men nu ville k´han nok hellere have været fattig hele livet og haft hovedet i behold.

Så "Flixtor/Erik/Tørresnoren/IEET/Rene/MarieS/Hr Olsen" man kan altid vende historien på hovedet og for min ven i Frederiksverk var motion altså ikek særlig sundt.

Så du forstår nok at IEET heller ikke er særlig sød mod mig, ikke? Kan du for-helvede ikke forstå det? Det er ved at være helt slut nu, jeg kan snart ikke mere,og så det at du + andre forsøger at skubbe mig helt ud over kanten. Man skal være et meget ondt menneske for at ligge og jage andre uskyldige menner på den måde.! 

Ti Amo Nessuno

Det kan du godt glemme med den historie du disker op med her , han hedder Jørgen gamle Hansen , eller hed nu er han jo gået bort . Og den med hans kone at hun havde været død i 20 år passer heller ikke , hun passede ham da han havde demens , og de boede i Aalborg . Hvor får du de historier fra,. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

NAvnet husker jeg ikke helkt præcist længere, det var "gamle"-et-eller-andet og så husker jeg ikke mere. SÅ måske er det slet ikke den samme. Min ven fra Frederiksverk kunne ikke klare livet som bokser det ødelagde ham med de mange tæsk han fik og til sidst viste han næsten slet ikke "hvem" han selv var.

Han kunne slet-ikke lide at SLÅ på andre og blive SLÅET på så det var meget synd for ham. Han trak sig først tilbage fra ringen da han var over 40-år så han havde gået og været ked af sit "arbejde" i mange år men han var tvunget ind i det på grund af han ikke kunne få andet. 

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
On 9.7.2019 at 17:14, Trimmer skrev:

De fleste brugere af Facebook kender vel til det at modtage en venneanmodning, og i de fleste tilfælde bliver man vel glad.

For et stykke tid siden modtog jeg en venneanmodning fra en person der står relativt tæt på mig. Manden er forenings formand og har der for en vis magt, over foreningen og dens medlemmer. Jeg har været medlem af foreningen i omkring 10 år, og i den tid har den mand gentagene gange fornærmet mig, og jeg fatter der for ikke at han sender en venneanmodning, da han jo udmærket ved at vi står os dårligt med hinanden. Så jeg afviste ham straks som ven ! 

Jeg ved nu at det var uklogt af mig da han nu udøver chikane mod mig i foreningen. Jeg tror at det ender med at jeg forlader foreningen - da det psykiske pres er ret stort.

Facebook er på mange måder fornøjeligt, men den venneanmodnings ordning er på mange måder uheldig. Jeg modtager næsten altid en venneanmodning med glæde - bare ikke her i dette tilfælde.

Hvad skal jeg gøre - og hvordan slipper jeg ud af dette her med skindet på næsen ?

Mener du kan "blot" afvise hans anmodning - jeg selv har været med på den galej i flere år, men pr. ult. juli.19 er jeg totalt slettet. Ikke mere fjæsbog her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 8 timer siden, Ole Jensen skrev:

NAvnet husker jeg ikke helkt præcist længere, det var "gamle"-et-eller-andet og så husker jeg ikke mere. SÅ måske er det slet ikke den samme. Min ven fra Frederiksverk kunne ikke klare livet som bokser det ødelagde ham med de mange tæsk han fik og til sidst viste han næsten slet ikke "hvem" han selv var.

Han kunne slet-ikke lide at SLÅ på andre og blive SLÅET på så det var meget synd for ham. Han trak sig først tilbage fra ringen da han var over 40-år så han havde gået og været ked af sit "arbejde" i mange år men han var tvunget ind i det på grund af han ikke kunne få andet. 

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Du vrøvler.🙄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

"David" jeg vil da skide dig et stykke. tror du virkelig jeg gidder bekymre mig om hvad du tror? 

En ting jeg ville ønske og det var at "Gubbi the great" ville sætte en stjerne efter de bruger der bruger "tor" så kunne alle se hvor falsk du er. Hvis hvem du er!

Ti Amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 8 minutter siden, Ole Jensen skrev:

"David" jeg vil da skide dig et stykke. tror du virkelig jeg gidder bekymre mig om hvad du tror? 

En ting jeg ville ønske og det var at "Gubbi the great" ville sætte en stjerne efter de bruger der bruger "tor" så kunne alle se hvor falsk du er. Hvis hvem du er!

Ti Amo Nessuno

For det første så er det ikke Gubbi der styrer den her side , du er på Jubii debatten , så blev du så klogere , ikke . Og nej jeg skal ikke vise hvem jeg er , og her må man godt bruge TOR, så ved du også det , min gode mand . 😛

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Jeg har snakket med en "klog" mand inde fra teknisk-højskole. Jeg fortalte ham om noget jeg har gået lidt og tænkt over, og det var det mest geniale "han" nogen siden havde hørt! Om jeg var fra efterretnings-tjensten eller computer ingenør. Ja jo! Han var imponeret over mig.

Kan du for heævede ikke forstå det man kan ikke være "anonym" på nette alle oplysninger bliver gemt og så er det bare om at lede det rigtige sted. Der går lidt tid jeg har snakket med en kinesisk producent der skal lave det for mig, men så bliver det sku også lavet ordentligt!

Og så vil jeg da skide på hvor meget du vil tikke og bede når jeg en dag står på have gangen, så er det bare no mersi! Har du slet ikke fattet hvad du er oppe imod? Og så det at du forsøger at indrdage alle-mulige af mine venner og familie.

Og JO! "Gubbi the great" er her det er på grund af han er ved at købe sig ind her på debatten uden bindestregen fordi de er så skide bange for mig nu. De ved at jeg har gjort en genial opfindelse så nu er de så skide bange.

Ti Amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner
On 9.7.2019 at 17:14, Trimmer skrev:

De fleste brugere af Facebook kender vel til det at modtage en venneanmodning, og i de fleste tilfælde bliver man vel glad.

For et stykke tid siden modtog jeg en venneanmodning fra en person der står relativt tæt på mig. Manden er forenings formand og har der for en vis magt, over foreningen og dens medlemmer. Jeg har været medlem af foreningen i omkring 10 år, og i den tid har den mand gentagene gange fornærmet mig, og jeg fatter der for ikke at han sender en venneanmodning, da han jo udmærket ved at vi står os dårligt med hinanden. Så jeg afviste ham straks som ven ! 

Jeg ved nu at det var uklogt af mig da han nu udøver chikane mod mig i foreningen. Jeg tror at det ender med at jeg forlader foreningen - da det psykiske pres er ret stort.

Facebook er på mange måder fornøjeligt, men den venneanmodnings ordning er på mange måder uheldig. Jeg modtager næsten altid en venneanmodning med glæde - bare ikke her i dette tilfælde.

Hvad skal jeg gøre - og hvordan slipper jeg ud af dette her med skindet på næsen ?

Jeg har selv Facebook og jeg har sat det sådan op så kun folk jeg har fælles venner med kan tilføje mig. alle andre som ikke har fælles venner med mig kan kun sende en besked til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.