Ole Jensen

koteletter i fad

Recommended Posts

Ole Jensen

Jeg elsker rigtig mad og jeg synes godt at fredagen må vælre en lille fest. SÅ i-går købte jeg 1-kilo koteletter. Jeg vendte dem i salt peper og rose marin. De fik lov at ligge og trække al den gode smag ind i flere-timer sådanne at kødet rigtig tog smag. Så campions og fløde over kotelteterne i fad. Det blev rigtig-godt og så var det også bare i-orden at man fik fint selskab. 

Sådanne skal en god fredag-aften være!

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, Ole Jensen skrev:

Jeg elsker rigtig mad og jeg synes godt at fredagen må vælre en lille fest. SÅ i-går købte jeg 1-kilo koteletter. Jeg vendte dem i salt peper og rose marin. De fik lov at ligge og trække al den gode smag ind i flere-timer sådanne at kødet rigtig tog smag. Så campions og fløde over kotelteterne i fad. Det blev rigtig-godt og så var det også bare i-orden at man fik fint selskab. 

Sådanne skal en god fredag-aften være!

Hmmm, jeg foretrækker at bruge paprika i stedet for rosmarin. Og så skal der tomater i, flåede eller friske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Det er da skam fint at høre om dine kulinariske evner, PJ. Måske burde du invitere Snoozz på middag, da det da skam lyder til, at han skam da ej får noget godt at spise.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 14 minutter siden, Lucianone skrev:

Det er da skam fint at høre om dine kulinariske evner, PJ. Måske burde du invitere Snoozz på middag, da det da skam lyder til, at han skam da ej får noget godt at spise.

Det er da de finere borgerskab der kommer der ,så Snoozz dur måske ikke . Jeg kunne tænke mig at det var Margrethe der var der , eller Henrik Høegh nu de ikke bor så langt fra hinanden , de plejer jo at få et par øl ude i laden . 🤣🤣🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Næ-hæ, se nu - og nu skal du høre godt efter "Flixtor"MArieS/Ieet/Mjølner/HR olsen" - det var såmæn ingen ringere end vores gamle ven Flanhard, ham husker du vel nok, ikke? Det var ham der bannede dig i et væk fordi du lå og jagtede mig helt vildt allered den gang på SOLEN/MODERSOL.

ALt det der med han slettede mine Tryg-tråde var bare for sjov, i virkeligheden er vi gode venner. Han besøgte mig engang jeg vidste selvfølgelig ikke hvem han var, men han kom og besøgte mig. Han sagde, "Poul" "Jeg har noget jeg må fortælle dig" og så lagde han kortene på bordet med at han seævfølgelig godt kendte til hvordan I jagter mig med "tor", men han havde været under tavshedspligt, først da SOLEN/MODERSOL var lukket kunne han lette sit hjerte og fortælle mig hvordan det hang sammen.

Så vi er fine venner nu, og han kommer og besøger mig nogen gange. Så nu blev du også lidt klogere, "nå" nej det er vidt ikke muligt : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen
For 7 timer siden, Lucianone skrev:

SIdste gang jeg læste noget fra "Ham" stod han med det ene ben i graven, , så lad ham hvile i fred lige meget hvad han stod/står for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 9 timer siden, Ole Jensen skrev:

SIdste gang jeg læste noget fra "Ham" stod han med det ene ben i graven, , så lad ham hvile i fred lige meget hvad han stod/står for.

Ham Snooze lever da vist i bedste velgående , han skriver da ret tit herinde , så den lille løgn må du æde i dig igen . Og nej jeg har aldrig været bannet på solen ej heller på din debat , så den fiktive historie må du længere ud på landet med , men der var da vist noget med at du blev bannet på din debat selvom du havde talt med gubbi over hans email , det må være svært at holde rede på alle dine løgnehistorier Kan du høre jeg griner endnu , ja selvfølgelig havde du besøg af flanhard , den side som gubbi ville købe . 🤣🤣 . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
On ‎06‎-‎07‎-‎2019 at 08:30, Ole Jensen skrev:

Det blev rigtig-godt og så var det også bare i-orden at man fik fint selskab. 

Velbekomme, du gamle pandesvinger 😀 Blev der mon også en smule tilbage til Krønge-Jørgen?

Som jeg husker det, så var han jo altid så glad for at få lidt rester fra 'de riges bord'. 🍴

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

"tørresnoren" tak skal du have  : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 2 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Velbekomme, du gamle pandesvinger 😀 Blev der mon også en smule tilbage til Krønge-Jørgen?

Som jeg husker det, så var han jo altid så glad for at få lidt rester fra 'de riges bord'. 🍴

Krønge Jørgen er desværre gået bort. ☹️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.