HvemHvadHvorfor

Ønske om "Second Opinion" i psykiatrien.

Recommended Posts

HvemHvadHvorfor

Hejsa folkens. Jeg skriver herinde i håbet om at nogen muligvis kender lidt til den psykiatriske verden.

Min kæreste har været i et forløb ved en psykolog i snart 10 måneder. Hun har en behandlingsdom, som gør nogle af de ting hun ønsker ret besværlige. Hun blev henvist med mistanke om social angst, men er nu endt med en autisme diagnose, hvilket egentlig er underordnet.. Hun har ikke fået den hjælp hun havde brug for af psykologen, og efterspurgte en anden, og har gjort det adskillige gange, men Kriminalforsorgen har åbenbart kun 2 psykologer. Hun kan ikke henvende sig til "standard" psyk, da hun har en dom. Psykologen hun snakker med, har hele vejen igennem forløbet snakket om autisme, på trods af at INGEN andre mener det passer på hende. Sygerplejersken hun også er i dialog med, mener det er ukorrekt, men kan ikke modsige psykologen. Jeg går ud fra en psykiater bliver informeret løbende, da jeg ikke mindes en psykolog kan stille en diagnose som autisme (jeg tager muligvis fejl).

Er der nogen herinde, som kan svare på om det kan passe? At hun bliver efterladt til sig selv, nu hvor forløbet slutter, da de ikke mener det fungerer?? Hun HAR brug for hjælp, men det får hun ikke af den psykolog hun er i et forløb hos, da de på ingen måde "klikker". Vi har haft fat i diverse folk fra regionen, men de er til meget lidt hjælp omkring denne situation.

Jeg ved ikke om jeg har placeret emnet det rigtige sted, men ellers kan det forhåbentlig flyttes :) 

Venlig hilsen 

HHH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MasterAllth1

Over 99,99999% af hvad Psykiaterne eller Psykologerne siger er total løgn og er en del af deres egn psykologiske sygdomme som de prøver at finde i andre. Og de ser alle mennesker som unormale eller sindslidende, samt at de gør alt for at underminere og nedgøre flok uanset hvem de er. Psykiaterne eller Psykologerne prøver og gør alt for at blive kendt Og de vil sælge deres egn mor for at være i eller have del af spotlyset som de nu søger.  Deres analyser og diagnoser er helt efter hvad Carl Gustav Jung's og Sigmund Frued's sataniske tanker. Disse to Var selv sindssyge individer og havde mange sindslidelser selv og de var psykopater i høj format!  Din kæreste er ikke syg på nogen måder, for det er hendes ego der spiller med hendes egne tanker og psykiaterne og psykologerne laver det samme nummer overfor hende. Psykiaterne og Psykologerne begår det samme sataniske ugerninger som Satan gør mod os alle mennesker. Psykiaterne eller Psykologerne KAN overhoved ikke hjælpe nogen og ikke engang dem selv. Husk nu på at Satan bruger psykologi mod os mennesker. Uanset du/din kæreste/eller hele menneskeheden tror eller ikke tror på dette her, så er det sådan om man vil det eller ej.!         Hvis din kæreste vil være rask i den rigtig form af normalitet og hun vil blive et bedre menneske end Psykiaterne og Psykologerne, så skulle hun begynde at læse filosofi, Rene Descartes: Om Metoden, Søren Kirkegaard og andre. Filosofi ødelægger Altid Psykiaternes og Psykologernes angreb og de bliver mere ukampdygtige i deres angreb mod hende eller andre mennesker. Psykiaterne og Psykologerne er i en tilstand af egoisme, idiotisme og satanisme og de bruger frygt mod folk, så de kan selv forfremme sig selv og de ved det ikke engang selv. De er psykopater fra barns ben, de har intet tilovers for nogen eller noget og de har det med at føre sig frem. Selv hvordan de sidder når de har samtaler med hende og de vil have at man skal kalder dem for "læge(n)", ha selv rigtig læger siger at Psykiaterne og Psykologerne: 'De er ikke læger, men de tror at de er det og håber at du kalder dem læge(r)', det er hvad mange rigtig læger har udtalt sig om Psykiaterne og Psykologerne...!               se Star Wars hvor Sitherne er de samme individer som Psykiaterne og Psykologerne er og hvor og hvordan Jedierne bruger Filosofi mod Sitherne. eller se The Matrix og andre. Psykologi har mennesket brugt lige fra tidernes morgen og det var Satan selv som startet med a bruge psykologi.! Psykologiskkrigsførelse er hvad staten og medierne også bruger mod befolkningen uanset hvem man er eller hvilken religion man har, se Adolf Hitler og andre helt op til den dag i dag, hvor selv i fremtiden vil psykologiskkrigsførelse være et stort trend og magtsyge individer elsker at bruge for at forfremme sig selv.!                                                                 

Dansk forskning: Folk med disse uddannelser er oftest psykopater.   

Hvis du synes, at din chef er skingrende skør, så er der måske noget om det. Især hvis vedkommende arbejder inden for et af disse fag.

I mange film og serier portrætteres chefer, forretningsmænd og virksomhedsledere ofte som vanvittige, maniske eller deciderede
psykopater/sociopater.
Nu viser en undersøgelse fra Aarhus Universitet imidlertid, at de filmiske fordomme måske ikke er så langt fra virkeligheden.
Det skriver Independent. For i undersøgelsen, som er foretaget blandt 400 studerende på Aarhus Universitet, er de elever med flest psykopatiske træk mest tilbøjelige til at læse handel og økonomi.

Studiet er netop offentliggjort i tidsskriften Personality and Individual Differences, og for at nå frem til et resultat, har man
benyttet personlighestesten ’the dark triad’.

Triad betyder tre, og som navnet antyder, så beskæftiger den mørke triade sig med de tre negative typer; narcissister, manipulatorer samt psykopater. Undersøgelsen blev dog kun foretaget blandt elever, der enten læser psykologi, handel, økonomi, jura og statskundskab. Undersøgelsen blev foretaget ved studiestart, så forskerne kunne se på, hvilke type mennesker der var tiltrukket af de forskellige studier.
Mens handels- og økonomistuderende viste sig at være dem, som ifølge ’the dark triad’-testen udviste flest psykopatiske træk, så kom jura ind på en tredjeplads.                                              

Dette videnskabelige undersøgelser som forsker har fremskaffet via undersøgeler og forskning fra Aarhus Universitet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet

Hej HHH,

Puha jeg kender ikke din situation og kan kun svare udfra egne erfaringer og bedste gæt på jeres omstændigheder.

Det er mit indtryk at det er meget svært at få ændret en diagnose hvis den ligger til grund for en behandlingsdom. Yderligere er der kun få psykologier psykiatere eller andre behandlere i psykiatrien.

Mit indtryk er at det er fordi diagnosen til grund for behandlingsdommen. En revurdering af diagnosen knyttes sammen med en revurdering af behandlingsdommen, og det sker med faste intervaller og ikke løbende.

Nederst på denne side er der en kontakt du kan prøve som måske kan give jer nogle råd.

https://www.regioner.dk/sundhed/psykiatri-og-social/retspsykiatri

Ellers ydes der retvisende rådgivning her

https://www.bedrepsykiatri.dk/hjaelp-og-radgivning/rettigheder

Jeg håber det hjælper og ønsker jer held og lykke med at få den hjælp som der er brug for.

Med venlig hilsen

Ieet

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Autisme er ikke den værste diagnose at have. Prøv at komme videre, fx begynd til sport eller kom ud og lav noget :) Jeg har ikke erfaringer med systemet, som jeg fornemmer er underprioriteret af hensyn til manglende økonomi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind