Recommended Posts

Ethanol-Erik
For 10 timer siden, Ole Jensen skrev:

"Erik/Tørresnoren" hvor vil du hen  med sådanne noget der? Hver er det du ønsker at udgive? Man er ikke helt almindelig oven-i bøtten når man poster sådanne et gammelt indlæg fra SOLEN/MODERSOL. Er det for at vise frem din egen mindrevær?

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Det kræver altså lidt mere øvelse for at kunne skrive som originalen. 😀 Vejret er fint i dag, så op på cyklen med dig - jeg har lige set en frimurer inde ved Budolfi Kirke...🛐

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Klap nu i "Erik" du var skudda ikke så høj-i hatten, da du måtte flygte fra Ruds-vedby på grund af du var så skide-bange for mig og min sag! Kan du forhelvede ikke forstå det jeg ved hvad det er der sker og hvem der fortæller hvem hvad.

Du skulle have holdt fred da jeg tilbød dig det den gang i stedet for at optrappe. Det her betyder krig!

Ti Amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 1 minut siden, Ole Jensen skrev:

Klap nu i "Erik" du var skudda ikke så høj-i hatten, da du måtte flygte fra Ruds-vedby på grund af du var så skide-bange for mig og min sag! Kan du forhelvede ikke forstå det jeg ved hvad det er der sker og hvem der fortæller hvem hvad.

Du skulle have holdt fred da jeg tilbød dig det den gang i stedet for at optrappe. Det her betyder krig!

Ti Amo Nessuno

Din sag , der er ingen sag , vil gerne se det dokument med din erhvervsevnetab, får vi det at se . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

"Terrence/Flixtor/Ieet/MarieS/Mjølner/Hr Olsen" tag dog at stoppe det der kan du fpr-helævede ikke forstå hvordan det her ødelagt mit liv, og det at I ligger og jagter dem der støtter mig på Facebook det er så lavt. I kan gøre mod mig hvad I vil men min e venner skal i Fandme holder jer fra!

Du må indrømme at jeg har fundet mig i lidt mere end hvad der er fair. Men pyt!

Ti Amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 8 minutter siden, Ole Jensen skrev:

"Terrence/Flixtor/Ieet/MarieS/Mjølner/Hr Olsen" tag dog at stoppe det der kan du fpr-helævede ikke forstå hvordan det her ødelagt mit liv, og det at I ligger og jagter dem der støtter mig på Facebook det er så lavt. I kan gøre mod mig hvad I vil men min e venner skal i Fandme holder jer fra!

Du må indrømme at jeg har fundet mig i lidt mere end hvad der er fair. Men pyt!

Ti Amo Nessuno

Jeg ville bare høre hvordan det går med UTRYG, men okay så ikke mere snak om sagaen . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Ethanol-Erik skrev:

Det kræver altså lidt mere øvelse for at kunne skrive som originalen. 😀 Vejret er fint i dag, så op på cyklen med dig - jeg har lige set en frimurer inde ved Budolfi Kirke...🛐

Jeg er ligesom dig heller ikke overbevist om, at der er tale om den rigtige Pøllemand. Der har været for mange kopier af ham til, at jeg tror på, at det skulle være den rigtige. Primært fordi, der flere gange bare er blevet copypastet nogle af hans gamle indlæg. Det tyder på en efteraber.

Men nej, det er ikke mig, der spiller Pøllen. Jeg tror mere, det er ham spilopmageren og drillepinden, som jeg plejer at kalde Trollerik. Det er sikkert den samme, der inde på d-d prøver at overbevise folk til at tro, at profilen "Frederico" skulle være undertegnede. Hvad det ikke er!

I øvrigt er jeg heller ikke overbevist om, at DU er den ægte Hr. Snor. Af tre grunde:

1) jeg tror ikke, den ægte ville kalde sig selv for "Ethanol-Erik". Men ok, manden kan selvfølgelig godt besidde en vis selvironi, så hvad ved jeg?

2) den ægte hr. Snor syntes jeg havde lidt flere nuancer i sproget. En lidt mere underfundig udtryksform og humor. Men ok, han kan have skiftet stil, fordi forum herinde er lidt anderledes og det får måske folk til at udtrykke sig på en anden måde. 

3) den ægte hr. Snor skrev for ikke ret lang tid siden på d-d, at han bestemt ikke kunne finde på at komme herind, da han mente, at der er alt for meget censur herinde. Han kan selvfølgelig have skiftet mening i takt med, at den anden debat bliver mere og mere plat og kedelig. Den seneste uge har der ikke været andet end skænderier og hængen-hinanden-ud derinde. Det bliver selv hr. Snor vel træt af, så ok, helt afvise kan jeg da ikke, at han skam da kan have skiftet mening. Og i øvrigt er der heller ikke så meget censur herinde, som nogle hævder. Så længe man ikke sviner folk til eller hetzer folk, synes jeg nu nok at man i store træk får lov at sige sin mening herinde. Skulle jeg være lidt ræk, vil jeg næsten sige, at tanken har strejfet mig, at de, der klager over for megen censur herinde, måske netop er dem, der har lidt svært ved at holde den gode tone. Fordi her bliver der skredet ind, hvis folk bliver for grove og hetzende. Og så kan disse typer jo nok hurtigt mene, at "fuck, der er megen censur herinde, jeg må ikke engang have lov til at kalde folk idioter og svin!, som jeg plejer"....( og denne kommentar er ikke møntet på nogen bestemt person, det er bare en generel iagttagelse).

Skulle der være tale om den ægte hr. Snor, hilser jeg ham dog velkommen alligevel. Selvom vi har haft vore stridigheder tidligere, så kan vi for min skyld godt starte op på en frisk igen. Her er det et andet forum og en anden jargon - og derfor synes jeg, at man herinde må give alle chancen igen, fordi herinde har jeg tiltro til, at der modsat på den anden debat bliver skredet ind, hvis folk bliver for grove. Og derfor tror jeg ikke, at det kommer til at sejle så meget her som derinde. Derinde skete der det, at fordi mod NÆSTEN aldrig skred ind, tog det ene ord det andet og til sidst blev tonen ulidelig derinde.

P.S.: Jeg har været ude i byen i dag. Der er masser af liv i gaden, fordi der er Tall Ship Races. Jeg regner med at tage ind og høre en koncert senere på dagen. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 2 timer siden, david den store skrev:

Din sag , der er ingen sag , vil gerne se det dokument med din erhvervsevnetab, får vi det at se . 

Det står også på hans side på dokumentet fra lægen han ikke engang ved hvad hedder.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 1 time siden, david den store skrev:

Jeg ville bare høre hvordan det går med UTRYG, men okay så ikke mere snak om sagaen . 

På hans fjæsebog er det sidste om den sag svar på mailen 4 februar 15, hvor Tryg fastholde dommen i højesteret, så nej der er ikke mere sag.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 1 time siden, Terence skrev:

På hans fjæsebog er det sidste om den sag svar på mailen 4 februar 15, hvor Tryg fastholde dommen i højesteret, så nej der er ikke mere sag.

Nå tænkte nok at der ikke var mere at komme efter , den sag har været en tabersag fra dag 1 😂 .Men nu jeg har dig ved du så hvor langt Henrik Høegh bor efter ham der bor i nr 3 , har fået at vide de drikker øl i laden den tror jeg ikke rigtig på , han er da sådan en velsoigneret mand i forhold til den anden 😡 .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
On 5.7.2019 at 14:47, david den store skrev:

Nå tænkte nok at der ikke var mere at komme efter , den sag har været en tabersag fra dag 1 😂 .Men nu jeg har dig ved du så hvor langt Henrik Høegh bor efter ham der bor i nr 3 , har fået at vide de drikker øl i laden den tror jeg ikke rigtig på , han er da sådan en velsoigneret mand i forhold til den anden 😡 .

Du, som lokal burde da også vide der er 5 km mellem adresserne. Mon ikke det bare er en hilsen, som Høgh gør til alle os i området..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind